Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 00:57:07
KENT SEVDALISI ASİL YÜREĞİ KUTLUYORUM.
MEMBA SULARI GİBİ AKICI,BERRAK VE DUPDURU BİR ŞİİRDİ.
SEVEREK OKUDUM...SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 00:49:31
ANLAMI FEVKALADE,ANLATIMI
OLAĞANÜSTÜ GÜZEL
OKUMASI DOYUMSUZ ÜÇ ALTIN DÖRTLÜKTÜ.
EMEĞİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
Anılara bıraktım seni, @47nihal
23.1.2011 00:38:18
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 00:47:13
ben..
en uzağa fırlatmalıyım
elimdeki taşı..
en derinine dalmalıyım
düşüncelerin..

sen
bulutları dolamalısın
ellerine
istekle
şevkle
ve
yağmalısın her mevsim
yüreğime...

İŞTE ŞİİR BUDUR...SEVEREK OKUDUM.
KUTLUYORUM TÜM KALBİMLE..SAY...

halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 00:36:57
BAZILARI KENDİLERİNİ KENDİLERİ
ÖTEKİLEŞTİRMESE HERKESİ SEVMEYE HAZIR BİZİM YÜREKLER.
GÜZEL VE ANLAMLI BİR ŞİİR Dİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Benim halkım, @Selamettin PULAT
23.1.2011 00:01:26
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 00:31:29
YİNE ÇOK GÜZEL ANLATILMIŞ VE ANLAM DOLU
BİR SERBEST ŞİİR OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMI SUNUYORUM...HŞT
Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 00:29:21
ÖZ VE ÖZLÜ ŞİİR...SAYFA DOLDURMAK DEĞİL
GÖNÜL DOLDURMAK ÖNEMLİ.
DOLDURDU DA...TEBRİKLER USTA...SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Rezil, @kul düşünce
23.1.2011 00:18:12
Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 00:27:03
OLAĞANÜSTÜ GÜZEL BİR ANLATIM...
İNSANLIK DUYARLISI ASİL GÖNLÜNÜZÜ KUTLUYORUM.
BİR ŞİİRİME ŞU HADİSLE BAŞLAMIŞTIM:

Ağlarsa dünyâda bir yetim çocuk,
Titrer arş-ı âlâ, titrer kâinat! ..

BU YAVRU CEYLANLAR AZICIK ÜZÜLSE İÇİM ÖYLESİNE YANAR Kİ.....

Yavru ceylân, @nur benlioğlu
23.1.2011 00:00:29
halilşakir
@halilsakir
22 Ocak 2011 Cumartesi 21:25:59
yine anlam ve anlatımı harika bir şiir okudum.
tebrikler ve de saygılarımla...HŞT
halilşakir
@halilsakir
22 Ocak 2011 Cumartesi 19:46:49
SEN NEYMİŞSİN BE ABİ...DİYECEKTİM
SON BEYİT KURSAĞIMDA BIRAKTI...
AMA BİR BEYİT TÜM ŞİİRE BEDELDİ.
TAMAMEN KATILIYORUM SON DİZELERE.
...VE DE TEBRİKLERİMİ SUNUYORUM...SELAM VE SAYGILAR...HŞT
Gülmece-1, @(Mustafa Çetiner)
22.1.2011 16:39:12
halilşakir
@halilsakir
22 Ocak 2011 Cumartesi 19:37:47
bir ilahi söylerdik gençliğimizde:

ARAYI ARAYI BULSAM İZİNİ,
AYAĞININ TOZUNA SÜRSEM YÜZÜMÜ,
HAKK NASİP ATSE DE GÖRSEM YÜZÜNÜ
YA MUHAMMED CANIM ARZULAR SENİ...

dörtlüğ geldi dilimin ucuna.
aynı o tat ve lezzette bir şiir di.
severek ve hazl...

halilşakir
@halilsakir
22 Ocak 2011 Cumartesi 19:33:02
ANLAMI FEVKALADENİN FEVKİNİN DE FEVKİNDE,
ANLATIMI MÜKEMMEL,
İHLASLI YÜREKTEN HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM...
HAZ ALDIM...KUTLUYORUM.
SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
22 Ocak 2011 Cumartesi 19:29:33
SEVDA YÜKLÜ,SEVGİ DOLU,SANAT DOLU
ANLATIMI ÇOK ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR Dİ.
OKUMASINA DOYULMAYAN,
AKICI VE AHENK DOLU BİR GÜZELLİK.
MÜKEMMEL BİR HECE ŞİİRİ OKUDUM...
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
22 Ocak 2011 Cumartesi 18:37:22
ANLATIMI MÜKEMMELDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Sen ertesi..., @n.kaygısız
22.1.2011 18:32:33
halilşakir
@halilsakir
22 Ocak 2011 Cumartesi 18:35:57
SEVDA YÜKLÜ,HÜZÜN TÜTEN DİZELER.
ANLATIM ÇOK GÜZELDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Sana koştum, @Alptekin Yazar
22.1.2011 18:33:26
halilşakir
@halilsakir
22 Ocak 2011 Cumartesi 18:24:01
TAMAMEN DOĞRU DEMİŞLER...ERENLERDEN DE
EĞRİ SÖZ ÇIKMAZ DI ZATEN.
MUHTEŞEM BİR HECE ŞİİRİ OKUDUM,SEVEREK VE ZEVKLE.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Nasihat, @HARÎMİ (Saim BASTIK)
22.1.2011 13:44:07
halilşakir
@halilsakir
22 Ocak 2011 Cumartesi 18:13:55
ANLAMLI,YOL GÖSTEREN,ANLATIMI GÜZEL BİR ŞİİR Dİ.
SEVEREK VE İBRETLE OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Sakin olmalısın, @kocakurtsoylum
22.1.2011 17:48:59
halilşakir
@halilsakir
22 Ocak 2011 Cumartesi 12:21:46
DEDİM, DEDİ...TÜRÜNDEN
BİRBİRİNE ÇOK ŞIK DÜŞMÜŞ ATIŞMA GİBİ BİR ŞİİR OKUDUM.
TEVATÜR DEĞİL ÇOK GÜZELDİ.HER İKİ ŞAİRİ DE
TÜM YÜREĞİMLE KUTLUYORUM...SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
22 Ocak 2011 Cumartesi 12:16:56
ben bunların hiç birini yapamam...
demekki benim başımda sevda yelleri esmiyor.
çok güzel,anlatımı harika bir şiirdi,
sevda yüklü,okunası dizeler...
tebrikler ve de saygılarımla...HŞT
halilşakir
@halilsakir
22 Ocak 2011 Cumartesi 12:13:14
ihlas dolu asil yüreği kutluyorum.
anlamı fevkaladenin de fevkinde,
anlatımı mükemmel
okuması doyumsuz bir şiir di.
selam ve saygılar sunuyorum...HŞT
Eğilmez bu baş, @Mustafa Sade
22.1.2011 11:54:17
halilşakir
@halilsakir
22 Ocak 2011 Cumartesi 10:21:01
ÖZLEM DOLU DİZELER,HÜZÜNLE İŞLENMİŞ.
ANLATIM MÜKEMMEL,OKUMASI HAZ VEREN ŞİİR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
Feryadım sana değil, @Sami ASLAN
22.1.2011 00:54:48
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.824
Şiir Okunma
3.104.940
Yazı Okunma
43.997
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL