Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 23:37:55
BÜTÜN BÜYÜK ŞEHİRLERDE RANT KAVGASI HAT SAFHADA
VE DE HEPSİNİN BEKARETİ TARTIŞILIR DURUMDA.
YÖNETİCİ ARIYOR ÜLKEM...HEM DE YILLARDIR.
ŞİİR BİR GERÇEĞE ÇOK DİKKAT ÇEKİCİ BİR BİÇİMDE
PARMAK BASMIŞ.DUYARLI YÜREĞİ TEBRİK EDİYORUM.
SAYGILAR...HŞT
Şehirde seks, @izmirim
23.1.2011 23:25:46
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 23:33:59
ÜLKEMİZİ YÖNETENLER UTANSIN DİYORUM...
PIRIL PIRIL BEYİNLERİ BİZE DEĞİL GAVURA HİZMETE
ZORLAYANLARI KINIYORUM.YENİ İŞ SAHALARI AÇACAKLARI YERDE
ARDARDINA KAPATANLARI KINIYORUM..
ŞİİRİNİZ ÇOK DUYARLI VE YILLARDIR SÖYLEDİĞİMİZ BİR YARANIN
ŞİİRSEL ...

halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 23:04:08
OKUMASINA DOYULMAYAN HARİKA BİR ÇALIŞMAYDI.
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL,
AKICI,AHENK DOLU,TAKDİR ETTİĞİM DİZELER...
SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 21:39:27
NE KADAR GÜZEL BİR KONU VE
NE KADAR GÜZEL BİR ANLATIM BÖYLE.
MEMBA SULARI GİBİ DUPDURU BİR TÜRKÇE
OLAĞANÜSTÜ GÜZEL BİR ANLATIM,
AHENGİ İÇİNDE MUSIKİ TADINDA BİR ŞİİR.
HEM DE SIMSICAK...TEBRİKLER AZİZ DOST.
SELAM VE SAYGILAR...HŞT
Babam, @H.İbrahim SAKARYA
23.1.2011 21:32:59
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 21:22:34
EMEĞİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
ANLAM DOLU,DUYARLI VE OKUNASI BİR ŞİİRDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 20:50:08
anlam doluydu,duygu yüklüydü...
anlatımı olağanüstü güzel dizeler...
tebrikler ve de saygılar...HŞT
Bende kal, @ece can
23.1.2011 20:04:22
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 20:48:19
anlam ve anlatımı mükemmel şiir.
severek okuduğum okunası dizeler di.
tebrikler ve de saygılar...HŞT
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 20:45:48
anlam dolu, anlatımı mükemmel
özenle seçilmiş çok güzel ifadeler...
severek okudum, tebrikler ve de saygılar...HŞT
Nasıl yazıyım?, @ULVİ MEHMET
23.1.2011 20:38:24
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 19:59:37
AYAKTA ALKIŞLIYORUM.SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 19:56:48
YİNE ÇOK GÜZELDİ..SEVEREK VE HAZLA OKUDUM.
TEBRİKLER VE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
...ey kör aşk!, @AZAP
23.1.2011 18:58:47
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 18:47:25
ÇOKK GÜZELDİ..TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 18:45:20
MUTLULUĞUN TARİFİ BÖYLE YAPILIRDI SANIRIM...
SEVDA YÜKLÜ,SEVGİ DOLU,DUYGU YOĞUN VE ÖZLEM DOLU DİZELER...
ANLAM VE ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZELDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Mutluluk yolu, @Yıldız Toksöz
23.1.2011 18:22:07
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 17:39:18
YİNE ANLAM DOLU,YİNE NAĞME NAĞME İŞLENMİŞ
ANLATIMI MÜKEMMEL,SU GİBİ AKIP GİDEN BİR MANA IRMAĞI GİBİYDİ.
SEVEREK VE DE HAZLA OKUDUM...KUTLUYORUM..SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 15:32:30
sevda yüklü,sevgi dolu,fedakar
anlam ve anlatımı olağanüstü güzel
okuması doyumsuz ve ayarında bir serbest şiirdi.
severek okudum.tebrikler ve de saygılar...HŞT
İzin ver, @hayatgülbahçesi
23.1.2011 14:54:46
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 13:54:24
Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda
Şüheda fışkıracak torağı sıksan şüheda...

ÇANAKKALE DENDİMİ GÖZLERİMİN ACISI DİNMEZ.
O BU MİLLETİN EN BÜYÜK DESTANI..
HER TÜRK AİLESİNDEN ENZ BİR ŞEHİDİN VERİLDİĞİ SAVAŞ...
TÜM ŞÜHEDANIN RUHLARI ŞAD O...

halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 13:31:28
MUHTEŞEM ŞİİR.
AYAKTA SELAMLIYORUM USTA KALEMİ VE ESERİNİ...
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 13:26:38
AKIL DOLU DİZELER...ANLAMLI VE
ANLATIMI ÇOK ÖZGÜN...
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR..HŞT
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 12:24:13
Pembe olsun sarmaşık güllerinde aşk,sarılsın duvarlarına...

NE GÜZEL...AŞK SARMAŞIKLARI DUVARA
ÇİVİSİNİ SAPLASIN...
SEVEREK OKUDUĞUM DİZELERDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 10:30:15
SEVDA YÜKLÜ,HÜZÜN DOLU
ANLAM VE ANLATIMI ÇOK ÇOK GÜZEL
OKUNASI BİR SERBEST ŞİİR Dİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HŞT
halilşakir
@halilsakir
23 Ocak 2011 Pazar 09:44:27
DELİDİR, NE YAPARSA YERİDİR DENİR YA...
HER ŞEHRİN BİR DELİSİ MUTLAKA VARDIR.BÜYÜK ŞEHİRLERİN
DELİSİ ELBET DAHA FAZLADIR.İŞKİ BU DELİ DEDİKLERİMİZDE
ALINMASI GEREKEN NİCE İBRETLER VARDIR.
ÇOK GÜZEL,ANLAMLI,MESAJLARLA DOLU BİR ŞİİRDİ.
TEBRİKLERİM...

Şehrin delisi, @izmirim
23.1.2011 01:28:36
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.846
Şiir Okunma
3.105.107
Yazı Okunma
43.999
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL