Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
20 Nisan 2010 Salı 23:20:23
Harika soy ağacımıza baktığımızda görebiliriz melez olduğumuzu. Önemli olan insanlığımız ne kadar çağdaş
Var olasın Keoman
Değişmeyen ölçüde ayrımcılık kasılıyor.
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Türk-kürt, @keoman
20.4.2010 20:07:40
guler birsozu
@gulerbirsozu
20 Nisan 2010 Salı 17:11:56
Çok güzel
Harika mısralar
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
20 Nisan 2010 Salı 17:07:48
Zor mücadele.
Şiir yalnızlığın çığlıkları arasında, soluk soluğa kalmış.
Yüreğine saglık
Kavuşman dileğiyle
Çok saygılar adaşım
Terk edildim, @GÜLER TEKER
20.4.2010 09:31:09
guler birsozu
@gulerbirsozu
20 Nisan 2010 Salı 17:01:51
Karşılıksız senlerden ne olumsuz bakar benler.

Harika bir şiir. Arayış hayatın diğer adı. Yaşarken daima sevgiye muhtaç umutlar.
Yüreğine saglık Yaşar ÇETİNKAYA
Çok saygılar
Kutlarım ince emeğini
Sende ki ben ', @Y. Kaya
20.4.2010 16:11:38
guler birsozu
@gulerbirsozu
20 Nisan 2010 Salı 02:57:06
Ahenk bazen öyle bir anda karşımıza dikilirki
Cilvesi oynaşır yüreğimizle
İşte öyle bir an, cümbüşü
Var ol can Oya Gedik
Çok saygılar arkadaşım
Mor geceler!, @Oya gedik
20.4.2010 01:57:47
guler birsozu
@gulerbirsozu
20 Nisan 2010 Salı 02:53:43
Çok güzel Karan şiirleri
İsimsiz adlandırılsada, adı kulaklarda çınlıyor
Mısar mısra
Harika
Kutlarım
Can oğlumu
Yüreğine saglık
Saygılar
İsimsiz şiirler 57, @karann
20.4.2010 01:44:18
guler birsozu
@gulerbirsozu
20 Nisan 2010 Salı 01:33:02
İnci tanesi gibi şiir
Harika
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
Ben saydam kaldım, @fatul
19.4.2010 14:17:17
guler birsozu
@gulerbirsozu
20 Nisan 2010 Salı 01:12:46
Çok güzel
Hırçın dalğalar gibiydi
Yüreğine saglık Nilkurt
Kutlarım
Çok saygılar
Deli gönül, @nilkurt
20.4.2010 01:08:29
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Nisan 2010 Pazartesi 17:57:21
Deniz GEZMİŞ Yusuf ASLAN Hüseyin İNAN

Üç kurban..
Tehdit amaçlı, göz dağı gençliğe...
Onlara sebep korkak bir nesil ilerledi. B u güne
Çırpınan değişmese de, İspiyoncu toplum oluştu. Onlar gögüslerini gererek gittiler. Sadece izleri ço...

Esmer gülüşlüm, @GÜLER TEKER
19.4.2010 08:52:59
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Nisan 2010 Pazartesi 16:04:32
Senin adına sevindim. Hemde çok

Çocuklar adına hep üzülürüm can
Onlar hayatının temelinde yaşarlarken o kadar bilinçlilerki
Hangi çocuğun gözüne baksam, dünyayı tanıyor.Öyle bir yansıtıyorlarki gözlerine, umutlarını,acılarını, açlıklarını, so...

guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Nisan 2010 Pazartesi 02:40:22
Yaşama mazereti başlasın
Şiir adına.
Çok saygılar
Ruhumu geri ver, @siir_cocuk
19.4.2010 00:00:21
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Nisan 2010 Pazartesi 02:27:15
ÖLEN CANA NE MUTLU
NE MUTLU
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Ne mutlu-4, @İhsan POLAT
19.4.2010 02:10:01
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Nisan 2010 Pazartesi 01:44:14
Çok etkili
Yüreğine saglık Oya Gedik
Çok saygılar arkadaşım
Tuzak!, @Oya gedik
19.4.2010 00:46:23
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Nisan 2010 Pazartesi 00:57:51
Ne mutlu
Birde ben tanısam
Ön yargısız. Ne iyi olacak
Kutlarım
Çok güzeldi
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
Takmayı sevmiyorum, @cemalus
19.4.2010 00:10:07
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Nisan 2010 Pazartesi 00:30:45
Sevdanın adı esaret
Mahkum olmasında, neylesin.
Kutlarım can
Çok saygılar
Görünmez sevdalarda, @nilkurt
19.4.2010 00:22:41
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Nisan 2010 Pazartesi 00:27:27
Çok güzel
Nokta tam yerinde, isabet olmuş
Çok saygılar
Kutlarım
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Nisan 2010 Pazartesi 00:24:39
Mükafatını versin tanrı
Çok güzeldi Rabatlı
Çok saygılar
Dayanmaz yüreğim, @RABATLI
19.4.2010 00:07:30
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Nisan 2010 Pazartesi 00:18:38
İnsan sevdiğine kurban olur
Çok güzel içten samimi haykırış
Yüregine saglık Aşık LUZUMSUZ
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
19 Nisan 2010 Pazartesi 00:15:07
Çok haklı bir şiir.
Yürek sesi daim olsun
Harika her mısrası özeldi
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
Şu fidan, @Mehmet ASLAN
19.4.2010 00:00:52
guler birsozu
@gulerbirsozu
18 Nisan 2010 Pazar 22:03:45
Çok güzel allaha havale etmek bazen sorunu ılımlı sonlandırır.
Kurtuluruz kin ve nefretten
Çok güzel
Yüreğine saglık
Saygılar

guler birsozu tarafından 4/18/2010 10:04:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.184
Şiir Okunma
1.492.894
Yazı Okunma
36.664
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL