Mor geceler,uykuya dalmış Mora boyanmış rüyalar Morda ilham varmış Morda düşler kurarmış Mor fistanlı gelin Mor leylaklar toplarmış Mor gecelerde şiir yazarmış!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mor geceler! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mor geceler! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benim memleketime bahar,mor renkle açan Titre Mahmut çiçekleriyle gelir.Kırlar mor renge bürünür. Arkasından eflatun renkeriyle Alibardak çiçekleri doğaya hakim olur. Mor göğüslü gececi bülbüllerini arada sırada olsada bu mevsimde görmek mümkündür. Ve Çiftçi bülbülleri baharın vazgeçilmez efendileridir.konakları ise mor sümbüllerdir. Bak güzel şiirin beni nerelere götürdü can dost. Kilis toprağından selam olsun
Merhaba Mor fistanlı Gelin, Merhaba Mor şiirlerin şairesi, Güzel şiirlerinizi Mor fon eşliğinde okumak zevkti. Tüm güzelliklerin sayfanızda kalması dileklerimle sevgiler.
Mor geceler,uykuya dalmış Mora boyanmış rüyalar Morda ilham varmış Morda düşler kurarmış Mor fistanlı gelin Mor leylaklar toplarmış Mor gecelerde şiir yazarmış!
Oya Bacı,morlara boyanmış şiirin için yazan yüreği kutlarım...Saygılar...
Karamsarlıkla uyanmış günümü leylak kokuları sardı.. Leylaklar açılsın güller kıskançlığından ağlasın..) Moru da nasıl severim..Yüreğinize sağlık bahar gönüllü arkadaşım.. içinizdeki bahçe solmasın.. Saygı ve sevgimle__
Üzümbugusu tarafından 4/20/2010 12:46:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mor geceler,uykuya dalmış Mora boyanmış rüyalar Morda ilham varmış Morda düşler kurarmış Mor fistanlı gelin Mor leylaklar toplarmış Mor gecelerde şiir yazarmış!
Oya Gedik Notlarımdan...
ELLERIN DERT GÖRMESİN ÇOK GÜZEL OLMÜŞ SEVGİYLE KLAIN
Mor geceler,uykuya dalmış Mora boyanmış rüyalar Morda ilham varmış Morda düşler kurarmış Mor fistanlı gelin Mor leylaklar toplarmış Mor gecelerde şiir yazarmış!
evet mor..nedense eşimde,de tutkunluk,tur burenk gençliğinden beri nasıl bir hastalıksa evde birçok eşyada var bu renk, güzeldi dizeler saygılar yüreğinize..
Mor bir rüyanın en güzel yerindeyim şu anda uyanmak istemiyorum. Güne umutla başlattınız varolun, neşe ve mutluluk dallarınızdan eksik olmasın, mor salkımlı mutlu günler...Sevgilerimle...
Mor geceler,uykuya dalmış Mora boyanmış rüyalar Morda ilham varmış Morda düşler kurarmış Mor fistanlı gelin Mor leylaklar toplarmış Mor gecelerde şiir yazarmış..... kutlarımmmmmmm....canımsın..
Şanslı mor'un yerinde olmak isterdim şimdi...Bu ne coşkulu bir sevinç...Oyacım her zamanki tadındaydı yine,hani tadından yenmeyecek lezzette dediklerinden...........Tebrikler ve sevgiler.
Mor geceler,uykuya dalmış Mora boyanmış rüyalar Morda ilham varmış Morda düşler kurarmış Mor fistanlı gelin Mor leylaklar toplarmış Mor gecelerde şiir yazarmış!
BİRAZ BAŞKA RENKLERE HAKSIZLIK YAPMIŞSUNUZ ARKADAŞIM... TEBRİKLER.SELAM VE SAYGILAR...