Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
2 Mayıs 2010 Pazar 03:29:09
Finalde her şeyin sebebi su yüzüne çıktı.
Korkuyla selama durmanın neticesi kaypaklıktır
Dürüstlüğe erdemlik yakışır.
Saygı ve sevgiyle verilen selamlar
Çoğalması dileğimdir
Çok saygılar
Kutlarım
...kardeşliği sardı..., @AZAP
1.5.2010 17:35:00
Etkili Yorum
guler birsozu
@gulerbirsozu
2 Mayıs 2010 Pazar 03:22:40
Zalimin zulmüne boyun eyen şarlatandır.Bu sınıfa katılmazsan. Sıfatın nedir diye bir bakış açısıyla kimlik arayışına bile düşersin.Düşürülürsün
Şarlatan olmak çok kolay YAŞAMAK İÇİN BİRAZ YALAKALIKLA YOLUNU BULUP YAN GELİP TELLERSİN İNSAFINI GURURUN...

guler birsozu
@gulerbirsozu
2 Mayıs 2010 Pazar 01:38:20
Çok güzel dilekler
Tabi öncelikle dogum günün kutlu olsun
Mutlu ol
Ve 1 Mayıs işci bayramınıda , KUTLARIM
Çok saygılar Yaşar ÇETİNKAYA
1 mayıs, @Y. Kaya
1.5.2010 10:46:06
guler birsozu
@gulerbirsozu
1 Mayıs 2010 Cumartesi 22:47:05
Çok değişik güzel mısralar
Yüreğine saglık Ahmet Acar
Çok saygılar arkadaşım
Kutlarım
guler birsozu
@gulerbirsozu
1 Mayıs 2010 Cumartesi 21:32:06
Tayibe gelene kadar. Kimler geçmediki bu ülkenin güzerğahından. Hep aynı yol
Aynı tarak
Yüreğine saglık arkadaşım
Hürrüyete, yırtınmaktan başka şans tanınmıyor. Çenesi yorğun milletin
Saygılar

guler birsozu tarafından 5/1/2010 9:37:24 PM za...

guler birsozu
@gulerbirsozu
1 Mayıs 2010 Cumartesi 13:56:51
Hayat devam ettikce gülen gözler de, eşlik eder zamana
Bir gaflet olsada çoğu zaman hayat
Hep aynı adıma marş demez, şiir
Yüzünüz gülsün mısralar dolusu saygılar
Kutlarım
guler birsozu
@gulerbirsozu
1 Mayıs 2010 Cumartesi 11:57:07
Bırak da ellerimiz sevişsin...
Hoşgeldin değerli kalem
Harika şiirinle
Kutlarım
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
1 Mayıs 2010 Cumartesi 00:51:56
Şimdi bu güzel şiire tam puan derken
Eskisi olmayanın yenisi olmazmış demek geldi içimden
Ne kadar yapışsada mazi ellerimize,
Bir adım ötesi yarın
Çok saygılar Keoman
Kapı, @keoman
30.4.2010 20:40:23
guler birsozu
@gulerbirsozu
30 Nisan 2010 Cuma 22:17:02
Çok güzel yüreğine saglık Hataylı
Kutlarım...
ÇOK SAYGILAR
Dudu dillim, @HATAYLI
17.4.2010 09:04:19
guler birsozu
@gulerbirsozu
30 Nisan 2010 Cuma 01:33:53
Geriler de, kalan zaman, değiştiremeyeceğimiz kaderimizdir.

Bu gün dünün pişmanlıklarıyla kahrolmaktansa. Yarını düşünmek özgürlüğün olsun.
Zira yaşarken başka bir dünya yok.
Sevmek en büyük mutluluk olmalı
Kimi sevdiğin elbette sonradan perde...

Affet anne..., @sudamlam
30.4.2010 01:22:31
guler birsozu
@gulerbirsozu
30 Nisan 2010 Cuma 01:20:02
ÇOK ACI İDİ
Çok saygılar
Kumrum öldü, @UNALAN
29.4.2010 12:40:02
guler birsozu
@gulerbirsozu
30 Nisan 2010 Cuma 01:15:21
Önemli olan onların pişman olacak düşünceleri olsa idi yorum yapmak çok daha rahat olacaktı.
Ne yazık ki vicdan mahkemelerinde ki, duruşları insani olsaydı yıllardır üstü kapanan gerçekler bir bir aydınlanırdı. İsyan ederdi yürek...
ORTADA SES SEDA...

Korku, @sinan toraman
30.4.2010 00:04:32
guler birsozu
@gulerbirsozu
30 Nisan 2010 Cuma 00:58:56
Keoman
Harika ötesi bir şiir
Yüreğine saglık
Tam puan ötesi
Çok saygılar
Utandım, @keoman
29.4.2010 20:23:22
guler birsozu
@gulerbirsozu
30 Nisan 2010 Cuma 00:43:22
Sevmek hastalıklara şifa melhem
Yüreğine saglık adaşım
Çok saygılar
Seni sevmesi....., @dağ gülü
29.4.2010 17:47:18
guler birsozu
@gulerbirsozu
30 Nisan 2010 Cuma 00:39:56
Çok güzel
Pişmanlık hayatın en büyük cehennemi. İnsan bir kere yanmaya görsün.Ne yazarsa yazsın garipliğine yanar...
Çok saygılar AZAP
...dur!.., @AZAP
29.4.2010 16:17:29
guler birsozu
@gulerbirsozu
29 Nisan 2010 Perşembe 23:56:31
Çok farklı hikaye tadında bir aşk şiirİ
Okurken adeta seyrettim
Yüreğine saglık Fatul
Çok saygılar arkadaşım
Uyurken...., @fatul
29.4.2010 19:35:25
guler birsozu
@gulerbirsozu
29 Nisan 2010 Perşembe 13:16:08
Çok güzel
Anlaşmak barışmaktır.
Arzuların gerçek olsun Faruk Tabak
Çok saygılar arkadaşım
Bu şiirin sonu yok, @faruk tabak
29.4.2010 10:33:42
guler birsozu
@gulerbirsozu
29 Nisan 2010 Perşembe 01:49:42
Çok güzel allah ömür versin Türkmendağlı
Çok saygı ve sevgiler Yunus diyarına selamlar
Yüreğinize saglık
Seni seviyorum., @türkmendağlı
28.4.2010 21:51:59
guler birsozu
@gulerbirsozu
29 Nisan 2010 Perşembe 01:47:04
Çok güzel umutlarınız gerçek olsun dileğim
Çok saygılar.
Kutlarım
Sensiz çekilmiyor, @cemalus
29.4.2010 00:42:51
guler birsozu
@gulerbirsozu
29 Nisan 2010 Perşembe 01:45:41
Bu ağaçlar gerçekmi
Şiiri okumadan bu soruyu sormak istedim
Büyüleyici bir resim
Sensiz çekilmiyor, @cemalus
29.4.2010 00:42:51
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.176
Şiir Okunma
1.492.868
Yazı Okunma
36.664
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL