Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Nisan 2010 Pazartesi 23:48:33
İnşallah dualarım gelsin diyor Necirvan için
Çok güzel şiir arkadaşım fakat renk okutmuyor
Çok saygı ve sevgiler arkadaşım
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Nisan 2010 Pazartesi 16:58:14
Her zaman olduğu gibi ayrıcalıklı şiirlerinde insan hayata kırgın bakıyor. Acılar değişmeyen karelerde bitmesini arzuladığımız yanlışların düzenini arıyor.İnsanlığın yüz karaları, aklanıyor
Hüzünlenmemek eldemi
Yüreğine saglık Yaşar Çetinkaya
Çok...

Faili belli, @Y. Kaya
26.4.2010 11:40:43
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Nisan 2010 Pazartesi 16:21:10
Çok güzel duygular
Kutlarım Azap
Çok saygılar
...hakk'ın sesi var..., @AZAP
26.4.2010 16:08:52
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Nisan 2010 Pazartesi 16:18:21
Yüreğinize saglık Asker Omur
Sizinle tanışmak ayrıcalığını yaşamak onur verdi.Her zaman varlığınıza duacıyım
Çok saygı ve sevgiler
Şairler, @Asker Omur
26.4.2010 15:58:08
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Nisan 2010 Pazartesi 08:39:57
Çok güzel Son Damla
Allah ağlatmasın anlaşılman dileğiyle
Saygılar
Can arkadaşım
Serap atay yorumunu kutlarım
Ağla yüreğim, @Son Damla
26.4.2010 08:22:33
guler birsozu
@gulerbirsozu
24 Nisan 2010 Cumartesi 02:48:47
Çok güzel
Yüreğine saglık Mehmet BAKAL
Çok saygılar
Sevgimdesin, @Mehmet ERDOĞAN
3.2.2010 16:31:16
guler birsozu
@gulerbirsozu
24 Nisan 2010 Cumartesi 00:02:37
Hayali bir yaşamın göbeğinde bir gerçek düşledim
Suç oldu yaşamak.

Ölen ben değildim
Hayata, asılıp kalan
Düşüncelerimdi.

Güzel bir şiir
Yüreğine saglık Deniz Tayanç
Çok saygılar




..., @deniz_tayanç1
23.4.2010 16:49:51
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Nisan 2010 Cuma 23:50:32
İnşallah mutlu olursun Necirvan
Hak eden yüreğin kazansın arkadaşım
Çok saygılar
Artık gelsen diyorum, @necirvan-1
23.4.2010 20:46:19
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Nisan 2010 Cuma 23:41:37
Kavuşman dileğiyle
Kutlarım AZAP
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Nisan 2010 Cuma 23:24:56
Hayat devam ettikce
Hikayeler çoğalır
Güzel bir şiir
Kutlarım
Saygılar
Dayan yüregım, @aski_imkansizi
23.4.2010 22:43:11
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Nisan 2010 Cuma 20:28:50
Harika şiir.Final mükemmel
Yüreğine saglık Faruk Tabak
Çok saygılar arkadaşım
Rende, @faruk tabak
23.4.2010 14:59:09
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Nisan 2010 Cuma 20:15:14
Ne güzel
Sevginin olduğu yerde yaşamak. Sevgiyle hayata bağdaşmak.
Ne çok özel bir şiir
Yazan kalem var olsun
Çok saygılar Emine
Sensizlik, @Emine UYSAL (EMİNE45)
23.4.2010 19:32:07
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Nisan 2010 Cuma 19:21:06
Bilmesi gerek
Böylesine seveni
Yüreginize saglık
Çok saygılar
Hani bilirmisin, @cakirerol2001
23.4.2010 17:42:31
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Nisan 2010 Cuma 10:33:14
Çok güzel mısralar...
Gerçek her zaman kuklalaştırılmış oyunların gölgesinde gizleniyor.Esmer yada beyaz, renk değil kardeşim ayrımcının ince meselesi..Çıkarına denk düşmeyen mavi de, olsa. Siyaha boyamasını bilir. Ayarlamacı...
Büyümek ve yadırğa...

Doğuda çocuk olmak, @Y. Kaya
23.4.2010 10:20:37
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Nisan 2010 Cuma 10:19:02
Allah korusun insanları bu tip mahlukatlardan

Bu hastaya lokman hekim neylesin.

Şiir utanır böyle aşklardan.
Gönül neylesin...

Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Nisan 2010 Cuma 04:31:44
Çok güzel harika bir şiir
Çok saygılar
Kutlarım
Ezjı., @Hıdır CANALAN
22.4.2010 22:56:04
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Nisan 2010 Cuma 04:09:06
Gelsin koşarak
Işık hızıyla dilerim
Isın adaşım
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Üşüyorum, @GÜLER TEKER
23.4.2010 04:03:06
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Nisan 2010 Cuma 04:07:12
Ne kadar acı .İnan yüreğimin derinliklerinde hissettim şiiri
Var ol can Nilkurt
Çok saygılar
Biliyorum da..., @nilkurt
23.4.2010 01:31:27
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Nisan 2010 Cuma 03:26:43
Bitmez sanılan ne varsa, günlere mahkumdur.
Bir bakarsın hatırası anılmaz.
Çok saygılar
Kutlarım
O yıllar, @susuz yaz
23.4.2010 00:36:25
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Nisan 2010 Cuma 01:40:04
Beceremedik.Beceriksizliğimizden değildi, beceremediklerimiz.
Becerenler becerdi.Becerilerimizi.
Şeytana yenildik
Yüreğinize saglık
Kutlarım
Çok saygılar
Soğuktuk..., @fatul
22.4.2010 13:10:53
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.317
Şiir Okunma
1.493.344
Yazı Okunma
36.682
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL