Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Ağustos 2010 Cuma 01:42:24
Bu yaraya çare bulacak doktor...Henüz anasından doğmadı.
Allaha havale gerek arkadaşım.Üç kuruşa tamah eden için,kaleme yazık...Doktor ne yapsın.
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Doktorum bir çare, @Mehmet ASLAN
27.8.2010 00:05:45
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Ağustos 2010 Cuma 01:34:29
Çok harika duygu seli adeta
Acını hissederek okudum
Yazan kalemin daim olsun
Çok saygı ve sevgiler Gelmeyenvuslat
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Ağustos 2010 Cuma 01:30:37
Çok güzel
Yüreğine saglık
Çok saygı ve sevgiler selamlar
Çiçeklerde sen varsın, @AYSE 09
26.8.2010 20:59:27
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Ağustos 2010 Cuma 01:26:03
Çok güzel
İlahi şiir
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
Yunus diyarına selamlar
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Ağustos 2010 Perşembe 02:32:28
Benim bayramımdır gelişin.
Kışı bahara döndürür gülüşün,
Öldüğüm gündür gidişin,
Mevsimlerim sana bağlı be gülüm…

Çok güzel
Yüreğine saglık
Çok saygılar
Sensin, @Mehmet ASLAN
26.8.2010 00:03:27
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Ağustos 2010 Perşembe 02:29:51
Çok zor bir gönül borcu
Yüreğinize saglık
Çok saygılar Ahmet ACAR
Gönül borcumsun, @AHMET ACAR
26.8.2010 01:10:32
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Ağustos 2010 Perşembe 02:20:48
Final bomba etkisi yarattı.
Harika
Yüreğine saglık HATAYLI
Çok saygılar
Şikâyetim var anne, @HATAYLI
26.8.2010 02:10:21
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Ağustos 2010 Perşembe 02:02:55
Allah kavuştursun
Çok güzel
Yüreğine saglık
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Ağustos 2010 Perşembe 01:58:59
Allah ayırmasın
Seni senden
Sen sen yaşa
Var ol
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
26 Ağustos 2010 Perşembe 01:57:04
Çok güzeldi
Dul sokaklar
Harika
Yüreğin dert görmesin
Çok saygılar Oya GEDİK
Dul sokaklar!, @Oya gedik
25.8.2010 17:55:56
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Ağustos 2010 Çarşamba 15:02:47
Gücenme
Ne güzeldi
Çok güzel
Yüreğine saglık
Çok saygı ve sevgiler
Gücenme, @n.kaygısız
25.8.2010 00:00:29
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Ağustos 2010 Çarşamba 04:31:42
Hayatın iç yüzü.Değişmeyen gerçeği
Kahreden satırlar.
Çok saygılar Gezgin Şair
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Ağustos 2010 Çarşamba 04:23:25
Çok güzel
İnanç itibarıyla hayata bakış açısı. Her zaman sırların gizemine iman etmek gerek
Dogduk yaşıyoruz.Ölümü bilerek
Yüreğinize saglık
Çok saygılar Oktay ZERRİN
Etkili Yorum
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Ağustos 2010 Çarşamba 02:33:18

şükret! pakistanda çaresiz ölümü bekleyen değilsin,
şükret! filistinde kurşunlar altında uyuyan sen değilsin,
şükret! çinde seller altında sürüklenen can sen değilsin,
şükret haline binlerce kez ve dualar et hep onlar için..

Şükretmek için ön...

Gülümse!, @eski_yara
24.8.2010 23:07:06
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Ağustos 2010 Çarşamba 01:56:00
Ytl neyimize yetmiyor.Olunca...
Yüreğine saglık
Çok güzeldi
Çok saygılar
Dolar, @Murat Çakır (şeker29)
25.8.2010 00:01:00
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Ağustos 2010 Çarşamba 01:46:44
Hayallerle gerçekler bagdaşmasada.Kendinden emin şiirin lezzeti çok güzel.
Çok güzel

Omuzlarda giriyoruz okula.
En kolayda beni taşıdılar???
Alkışlar hâlâ koynumdan çıkmadılar.

Hep orda kalsın.Alkış

Yüreğine saglık
Var ol Ali ULUBAY
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Ağustos 2010 Çarşamba 01:41:46
Gerçekten bu sayfada aşk şiiri yazan arkadaşlara karşı tek oldugunuzu söylemekten hiç bir zaman gocunmam.Ruhun raks etmediği hiç bir mısra cezbetmiyor beni.Ve her mısrasında yine okunası bir şiir diyorum.Alıp götürüyor gözlerim beni çok uzaklara.Dolu...

guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Ağustos 2010 Çarşamba 01:31:48
Acı
Hüzün
Yokluk
Çocukların göz bebeklerini işgal eden koca kara sinekler.Ve önündeki tas da, ne yediği belli olmayan kirli elleriyle ağzına lokma sıralayan çocuklar. Felaket cehaletin yandaşı
Çok acı çok.
Şiir adeta isyan büyük bir kahır.Diler...

Pakistan ve sel, @AYSE 09
24.8.2010 10:44:57
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Ağustos 2010 Çarşamba 01:23:20
UMARIM GİDEMEZ
Yüreğinin sesini mutlulukla çoğaltır
Var ol Fufunda
Çok saygı ve sevgiler can
Sen gidersen!!, @Funda SAĞLAM
24.8.2010 15:03:14
guler birsozu
@gulerbirsozu
25 Ağustos 2010 Çarşamba 01:17:34
Umut her zaman en geçerli arzumuz.Umarım düşlerimiz gerçekleşir.
Çok güzeldi
Yüreğine saglık
Çok saygılar UNALAN
Öyle günler, @UNALAN
24.8.2010 17:15:03
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
65.912
Şiir Okunma
1.491.672
Yazı Okunma
36.639
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL