Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Ağustos 2010 Cumartesi 21:50:46
Çok güzel şiir
Şairlik meslek degildir.Şimdi çırağım diyen yarın kalfa olmaz.
Yazmanın uslubu olsada
Şair özgür olmalı...Yazarken
Süsleme el sanatı yapar gibi şiir yazılmaz.Söylenecek çok söz var...Benden bu kadar
Yüreğinize saglık
Çok saygıla...

Bundan şiir olur mu??, @Dosteli_
28.8.2010 19:48:10
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Ağustos 2010 Cumartesi 13:23:20
Çok güzel
Paris gecelerine sermek çok güzel
Yüreğine saglık Nilgün
Çok saygı ve sevgiler
Parıs gecelerınde, @NILGUN
28.8.2010 03:57:02
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Ağustos 2010 Cumartesi 13:20:52


kimseyi uyandırmadan
ay-yıldız çatı
yer döşeğinde
kuş seslerine kıyak
susmak

Hayatın en önemli karesin de, bazen unutulmaz anıların yüreğe hapsedildiği zamanlarda sadece seyir var... Kuş sesleri gibi
Çok güzeldi Ali ULUBAY
Yüreğine sag...

guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Ağustos 2010 Cumartesi 03:05:18
Çok güzeldi
Yüreğine saglık UNALAN
Marş gibiydi
Yer gök çınladı
Çok saygılar dost şair
Bizim yiğitler, @UNALAN
27.8.2010 18:04:18
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Ağustos 2010 Cumartesi 03:01:23
Çok güzel
Yüreğinize saglık
Çok saygılar arkadaşım
Dosta sitem, @selam atmaca
20.8.2010 19:14:19
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Ağustos 2010 Cumartesi 02:25:30
Gezelim gel yeşerdi gönül bahçem
Aktı da gülleri suladı çeşmem
Ölümüne sevdim seni vaz geçmem
İçmeden yar sarhoş oldum bir anda,

Çok çok güzel
Harika
Yüreğine saglık can arkadaşım Aşık Komani
Muradın gerçek olsun
Çok saygı ve sevgiler
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Ağustos 2010 Cumartesi 02:22:37
Yeniden yürümek
Ne güzel olurdu.Belki gider dönmezdim
Yüreğine saglık
Çok saygılar Sepetci
Var ol
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Ağustos 2010 Cumartesi 02:20:35
Düşünce de, yazdırır
Yazan kalemin var olsun Toynak
Çok saygılar arkadaşım
Ufkun ucunda, @Toynak
28.8.2010 00:00:25
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Ağustos 2010 Cumartesi 02:17:55


Ne dersek dilimizde
Bir şey yok içimizde
Halel gelsin istemem
Yaşanan sevgimize


Yüksek tansiyonum var
Sen benim dil altımsın
Biraz hırpala samda
Biricik gardaşımsın

İnsan sevdiğini yerden yere vururmuş derler ...Fakat final çok güze...

Toynakça, @tacettin yıldırım
28.8.2010 00:01:24
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Ağustos 2010 Cumartesi 02:11:28
Bayıldım
Ayıldım
Okudum harika bir şiir
Yazan yazıyor diyerek
Yüreğine saglık Oktay Zerrin
Kutlarım
Çok saygılar
Yasakmış sensiz..., @oktayzerrin
28.8.2010 01:59:27
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Ağustos 2010 Cumartesi 01:55:32
Aşk yorgunsa
Garanti arayış içerisinde yol alır
Çok güzeldi
Çok saygılar
Kutlarım
guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Ağustos 2010 Cumartesi 01:50:32
Ben
Meşe ağaçı gibi
Her türlü kötü hava koşullarında
Hayatta kalmasını bilen biriyim.

İşte en büyük dirayetin kendi bilinciyle yaşayan insanlığın en saglam potresi...Ben buyum diyebilmek
Közün hesabı ateşten fazladır.
Yüreğine saglık Hikmet Ö...

guler birsozu
@gulerbirsozu
28 Ağustos 2010 Cumartesi 01:31:57
Arzularınızın gerçek olması dileğiyle
Çok saygılar
Yüreğinize saglık
Aşk pazarı, @CemalettinGÜRPINAR
28.8.2010 00:17:22
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Ağustos 2010 Cuma 14:46:12
Çok güzeldi
Yürek hasretle dağlanmış
Var ol
Çok saygılar
Köyüm köyüm, @Yalcin Temiz
26.8.2010 18:15:56
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Ağustos 2010 Cuma 14:44:02
Sanki ne varsa gezdim gördüm
Yaşattı mısralar şiiri.
Yüreğine saglık Yakamoz
Çok saygılar
Ağlıyorum, @Kadir YILDIZ
24.8.2010 23:47:13
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Ağustos 2010 Cuma 02:15:08
Harama kapılıp düşmeden ağa
İnsan olmak güzel yakışan çağa
Sevgiye,saygıya,dost’a,dostluğa
Gönül kapımızı açmamız gerek

Çok güzel
Yazan kalem var olsun
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Ağustos 2010 Cuma 02:12:54

Mahpushane şaşkın düşmüş bakıyor
Mahkemeler yalan olmuş şakıyor
Hayır, hayır olur inşallah..
Amerika yine coşmuş, gözleri kan kokuyor


Çok güzel
Yazan kalem var olsun
Çok saygı ve sevgiler Unalan
Zor günler, @UNALAN
26.8.2010 17:28:07
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Ağustos 2010 Cuma 02:07:52
say ki hiç yaşamamış

yeni yüzümü yapıştırıyorum
aynalara
duvarlara
asıyorum gelen güne
merhabalar,
selamlar,
sevgiler..
vs.vs...
şımarık biraz da
yeni yüzümü
fotoğraflara.
say hiç tanımamış.


hücrem de eski yüzüm
vurulduğu günden ...

guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Ağustos 2010 Cuma 01:58:28
Yalanla yaşayandan korkarım
Bildiği onun olsun.
Çok güzel
Yüreğine saglık Oktay ZERRİN
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
27 Ağustos 2010 Cuma 01:51:23
Çok içten duygu yüklü mısralar
Yüreğine saglık
Çok saygılar arkadaşım
Şehitlerimizin ruhu şad olsun
Kan damlaları, @Gezgin_Sair_
26.8.2010 23:59:18
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
65.945
Şiir Okunma
1.491.860
Yazı Okunma
36.644
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL