Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Yenilik /3 Çok güzel bir tasarı...Beğendim
guler birsozu

guler birsozu

@gulerbirsozu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Haziran 2009'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

guler birsozu
@gulerbirsozu
24 Ağustos 2010 Salı 14:41:26
Çok güzel
Sular seller gibi itiraf
Duyar umarım yürek sesini
Var ol
Çok saygılar
Susma, @kosarli 47
24.8.2010 12:32:46
guler birsozu
@gulerbirsozu
24 Ağustos 2010 Salı 14:39:06
Çok güzel
Yüreğine saglık Aşıkluzumsuz
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
24 Ağustos 2010 Salı 13:03:46
Dost bulunmaz hint kumaşı
Yazan yüreğin sesi dostan feyiz aldım der.Ne mutlu Aşık Komani
Yüreğin daima gülsün
Çok saygı ve sevgiler can arkadaşım
guler birsozu
@gulerbirsozu
24 Ağustos 2010 Salı 03:37:55
Çok güzel
İçimden geçen bir teşekkür
Teşekkür ederim can adaşım çeşmede senle tanışmak çok güzeldi.
Yüreğine saglık
Her daim mutlulugun için duacıyım
Var ol
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
24 Ağustos 2010 Salı 03:19:25
Çok güzel
Yüreğine saglık
Çok saygılar
El sallama, @Adil Muzaffer
24.8.2010 02:55:37
guler birsozu
@gulerbirsozu
24 Ağustos 2010 Salı 02:20:38
Herkes alim olmuş, fetva peşinde
Sorarsan cenneti görmüş düşünde
O eski neşe yok gönül kuşunda
Yetenek, vergiymiş yemiyor artık...


Ne kadar harika
Şahane
Yüreğinize saglık
Çok saygılar Oktay ZERRİN
Yemiyor artık..., @oktayzerrin
24.8.2010 02:09:40
guler birsozu
@gulerbirsozu
24 Ağustos 2010 Salı 01:28:44
Coşmuş yürek
Gönlüne kalemine saglık Son Damla
Var ol arkadaşım
Çok saygı ve sevgiler
Senin uğrunda, @Son Damla
23.8.2010 04:45:47
guler birsozu
@gulerbirsozu
24 Ağustos 2010 Salı 01:21:50
Kutlarım
Çok güzel şive
Harika şiir
Var ol
Çok saygı ve sevgiler
guler birsozu
@gulerbirsozu
24 Ağustos 2010 Salı 01:13:01
Ne güzel
Öyle bir okudum ki, hayatın gerçek yüzne bakarak
Bir varmış bir yokmuş misali geçen yıllar
Degerini bilmek lazım zamanın.
Yarınlar yaşadıkca dün oluyor.
Var ol
Mutlu kal
Çok saygı ve sevgiler
Aşkıma, @Mehmet ASLAN
24.8.2010 00:07:53
guler birsozu
@gulerbirsozu
24 Ağustos 2010 Salı 01:09:17



ellerimle örttüm buz gibi karanlığı üstüne,
seni sevdiğini söyleyen dilimden çıktı helallık rahmetine..
benide yazsaydın mezar taşına,
bende yatsaydım yanı başına,
ağıtlarmın çağlayanları sana, kabul ettinmi sevgilim ?!
bu dünya rüya, bu...

İsimsiz şiirler 76, @karann
24.8.2010 00:19:52
Etkili Yorum
guler birsozu
@gulerbirsozu
24 Ağustos 2010 Salı 00:54:48
Bu nasıl bir şiir
Bazen böyle kala kalıyorum
Ne yorum yazacağımı bilemiyorum.
Bu nasıl bir terk etme
Vallahi yürekten kutluyorum
Çok saygılar Eski Yara
Çelişki, @eski_yara
23.8.2010 17:30:27
guler birsozu
@gulerbirsozu
24 Ağustos 2010 Salı 00:48:44
Çok güzel
Yüreğine saglık arkadaşım
Çok saygılar
Hayırlı ramazanlar
(yâ nebi), @emine erdem
23.8.2010 11:59:16
guler birsozu
@gulerbirsozu
24 Ağustos 2010 Salı 00:13:00
Ne güzel AŞK
Yüreğine saglık Hemşerim
Var ol
Çok saygılar
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Ağustos 2010 Pazartesi 23:58:10
Her zaman çok begendiğim tarz
Özü yakalamak.
Yüreğinize saglık
Çok saygılar
Gönül, @parkbeni
23.8.2010 20:02:48
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Ağustos 2010 Pazartesi 17:02:31



Ey hüzün;
Bana uğrama artık
Seni yaşamak istemiyorum
Gönül telimi titreten hüzün.
" Saatler mi durmuş, yoksa zaman mı "
Bu şarkıyı dinlerken
Zamanı durduruyorum seninle birlikte

Çok güzel
Yazan kalem varolsun
Çok saygılar
Tutsak sevdam, @Çerkez Kızı
23.8.2010 13:48:21
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Ağustos 2010 Pazartesi 15:54:51
Çok güzel
Yüreğine saglık Oya GEDİK
Çok saygılar arkadaşım
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Ağustos 2010 Pazartesi 15:53:30
Ha ri ka
Var olsun yazan kalem
Yüreğine saglık Necirvan
Çok saygılar arkadaşım
Senden başka, @necirvan-1
23.8.2010 15:50:57
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Ağustos 2010 Pazartesi 13:11:18

Henüz yaşın bilmiyorum ,
Cismin bile görmüyorum,
Kimliğini sormuyorum,
Ben senden çok uzaktayım.

Sevgi kuşatması
Yüreğine saglık AHMET ACAR
Çok saygılar
Sana uzak bu ellerim, @AHMET ACAR
23.8.2010 01:05:05
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Ağustos 2010 Pazartesi 12:51:04


Anlamı çok güzel öz
Hikayesiyle harika bir bütün
Var ol Ali ULUBAY
Çok saygılar
A ş k ve r ı z k, @ali ulubay
23.8.2010 10:56:35
guler birsozu
@gulerbirsozu
23 Ağustos 2010 Pazartesi 12:43:15
Çok güzel
Yüreğin dert görmesin
Çok saygı ve sevgiler
Ömrümsün, @Remziye ÇELİK
23.8.2010 03:50:50
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
65.917
Şiir Okunma
1.491.727
Yazı Okunma
36.640
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL