(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİN NEYİNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİN NEYİNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oğuzsoylum siteminde haksız mı? Herkes senin gibi evsiz barksız mı? Dost dediğim acep senden farksız mı? İdealist olmak senin neyine? ========================= İdealist olduk Türklüğü ayakta tuttuk. Çalmadık,çırpmadık,satılmadık,yanılmadık!.. idealimizden taviz vermedik ve Türkiyenin sigortası oldup;devleti ayakta tuttuk. Ezildik fakat pes etmedik,pes etmeyeceğizde. Devleti sevdiğimizden dolayı milli menfaati şahsi menfaatin üstünde tuttuk. Çalmadık,çaldırtmadık,çaldırtmayacağız da!.. Değerli eserini beğenerek okudum. Hoş ve anlamlıydı. Katılırım. Saygı ve selamlar.
Zaman zaman böyle düşünsek de, o yastık yok mu geceleri baş koyduğumuz, o vicdan denen şey yok mu haramın adının bile geçmediği bizi rahat uyutan. Bence her şeye değer bu rahatlık. Evet idealist ve çulsuzuz ama aslan gibi yürek var. Kutlarım dizelerinizi. Selam ve saygı ile.
Recep hocam şiiriniz okudum çok güzel olmuş..ben bugün televizyon kanalından kanal 58 de saat 17-19 arası canlı yayındayım izlerseniz çok memmun olurum.saygılarımı sunarım