(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİGARAYI BIRAKTIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİGARAYI BIRAKTIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Koca ozanı kutlarım işte böyle sıhhat sağlık dersleri de vermeli tabi ki bu derse kendin başlamışsın sigarayı bırakarak çelik gibi iradeni kutluyorum koca şairede bu yakışır zaten şiir zaten mükemmel yorum falan yapmıyorum.Değerli arkadaşıma tebrikler Yunus diyarından selamlar.
İNŞALLAH BİR DAHA BULAŞMAZSINIZ. BENDE BIRAKALI 6-7 YIL OLDU..İNANIN SINIF ATLIYORSUNUZ. HEM ŞİİRİNİZDEN DOLAYI HEMDE BU BÜYÜK BAŞARINIZDAN DOLAYI SİZİ TEBRİK EDİYORUM. ELLERİNİZDEN ÖPERİM. SAYGILAR BÜYÜK ŞAİR...
ilkkez size yorum yazıyorum gördüğüm kadarı ile herkez size hocam diyor...bende affınıza sığınarak hocam demek istiyorum... şiiri şiir olarak değilde yürğin yazı hali olarak düşündüm sanki bir meydan okuma gibi sigaraya karşı :) hala bir tutuk imkansız sevdadan bahseder gibi .....hayatta en çok bırakılamayan bağımlılıklar neden hep zararlıdırki ?????????? kaleminize yüreğinize ve dizelerinize teşekkürler.
Darısı eşimin başına.Hayırlı olsun üstadım hayatınızı yeniden fethettiniz.Ne güzel de resmetmişsiniz o mel'un içeceği.Kaleminiz hiç susmasın.Saygılar sunuyorum.
Duman duman tüten tel tel tütünler. Ölüm ile hayatları bütünler.
hayırlısı hocam ama biraz erken olmadı mı)))) Daha sonra bırakırım diye bende kendimi kandırıp duruyorum yıllardır.. ilerde förmülü bana verirsin değil mi hocam saygılar efendim...
şu mereti bırakmakla ne iyi etmişsin ağam ben azaltayım dedim olmadı , bunun kesin çözümü kökünden temizlemek , sağlıklı günler diliyorum gür nefesle , eksik olma var ol ağam nur ol
Yüreğine sağlık aziz dostum. Ben o heriften 2003 yılında kurtuldum. İlk yıllar biraz zor geçti ama inadımız ondan baskın çıktı. Hayırlı olur inşallah gardaş. Saygılarımla
Sonucu işte aha,
Tövbe içmem bir daha,
Sigarayı bıraktım.
Oğuzsoylum söz verdim,
Sadece içmez; yerdim,
Çok zararını gördüm,
Sigarayı bıraktım
Bu şiirin üstüne nasıl yakarım sigaramı.Dumansız sabaha uyanan şair ben olaydım diye düşünüyorum şimdi.MESAJ ALINDI tebrikler.Saygılarımla.