Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
1 Mayıs 2012 Salı 17:50:51
hayırlı akşamlar sıcacık sevgi dolu yürekten dökülmüş mısralara ben günün seçkilerinden diyor gönülden alkışlıyorum sizi can kardeşim en içten segi ve saygılarımla
GÜLDESTE
@guldeste
1 Mayıs 2012 Salı 01:09:05
hayırlı geceler çok anlamlı dizeler değerli kaleminiz varolsun sevgi ve saygılarımla
Ölümden sonrası, @Mehmet Turgut
30.4.2012 10:13:18
GÜLDESTE
@guldeste
1 Mayıs 2012 Salı 01:07:57
nekadar içten ve güzel dizeler keşke dedim sazlarla dinleyebilseydik değerli kalemini gönülden kutluyor en içten sevgi ve saygılarımı bırakıyorum sayfana can kardeşim
GÜLDESTE
@guldeste
1 Mayıs 2012 Salı 00:54:50
ömür boyu mutlu olsunlar inşallah ne kadar güzel ve içten bir sesleniş okurken gözlerim dolu dolu oldu inan
sevgimlesin tatlı şirinem
Neşe'li ferit, @eMİNeYZAMAN
1.5.2012 00:00:17
GÜLDESTE
@guldeste
30 Nisan 2012 Pazartesi 19:00:26
HAYIRLI AKŞAMLAR DEĞERLİ KALEM ÇOK ÇOK GÜZEL BİR PAYLAŞIM BİR DE SAZLARLA DİNLESEK DEDİM İNANIN EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
GÜLDESTE
@guldeste
30 Nisan 2012 Pazartesi 18:40:06
ÇOK ÇOK GÜZEL SANKİ YAŞIYORSUN MISRALARDA CAN AYŞEM HARİKASIN SEN YÜREK SESİN HİÇ SUSMASIN HAYDİ HEP BERABER VİRA VİRA SEVGİMLESİN HER ZAMAN
Haydi vira vira, @AYSE 09
30.4.2012 10:47:34
GÜLDESTE
@guldeste
30 Nisan 2012 Pazartesi 00:20:03
oyy kıyamam ben ne olur ağlama olur mu ? kısacık ama duygu doluydu bu güzel dizelerin en içten sevgilerimle
Yağmur..., @GÜLÜMSE İZMİR
29.4.2012 22:10:25
GÜLDESTE
@guldeste
30 Nisan 2012 Pazartesi 00:13:20
bence bu kadar sitemi hakketmiş gerçekten hem şiir hem yorum o kadar güzel ki tekrar tekrar dinledim yürekten alkışlıyorum can kardeşim en içten sevgi ve saygılarımla
not birkaç gündür internet bağlantısında sorun var ara ara girebiliyorum )
Görmedin gitti, @zaralıeren
30.4.2012 00:00:24
GÜLDESTE
@guldeste
29 Nisan 2012 Pazar 23:55:07
kısacık ama çok anlamlı sevgili bestikoc en içten sevgilerimi bıraktım sayfana
Patron, @bestikoc
29.4.2012 11:31:37
GÜLDESTE
@guldeste
29 Nisan 2012 Pazar 23:03:25
ÇOK ÇOK GÜZEL DİZELER CAN DOSTUM İNSANIN DOĞUP BÜYÜDÜĞÜ YER ÖZLENMEZ Mİ ? GÖNÜL DOLUSU SEVGİ VE SAYGILARIMLA
Olsun, @Asker Omur
29.4.2012 15:55:15
GÜLDESTE
@guldeste
29 Nisan 2012 Pazar 22:52:46
NE DİYEBİLİRİM Kİ ? HEPİMİZİN CANDAN GERÇEK DOSTLARIMIZ OLSUN DİLEĞİYLE ÇOK ANLAMLI VE ÇOK GÜZEL DİZELER OKURKEN OLDUKÇA DUYGULANDIM İNANIN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
Sahte dostlar, @kaderimol
29.4.2012 13:27:47
GÜLDESTE
@guldeste
29 Nisan 2012 Pazar 22:01:36
OKADAR GÜZEL Kİ TEKRAR TEKRAR OKUDUM BEĞENİYLE KALEMİNİ GÖNÜLDEN ALKIŞLIYORUM CANIM KIZIM EN İÇTEN SEVGİLERİMLE
Sarı bir eylülsün bana, @ey/zan
29.4.2012 19:43:06
GÜLDESTE
@guldeste
29 Nisan 2012 Pazar 00:58:27
sıcacaık sevgi dolu dizeler değerli kaleminiz hiç susmasın en içten sevgi ve saygılar
Karmaşıklık, @temel48
29.4.2012 00:01:32
GÜLDESTE
@guldeste
29 Nisan 2012 Pazar 00:51:33
yüreğin sesiydi akmış çağlamış dizelere o kadar içten ve güzel ki değerli kaleminiz varolsun sevgi ve saygılarımla
Bu son resimde, @romanci28
28.4.2012 22:57:01
GÜLDESTE
@guldeste
28 Nisan 2012 Cumartesi 23:30:22
NE GÜZEL ANLATMIŞ KALEMİN KADİR BABA SEN HEP YAZ BİZLER OKUYALIM SEVGİ VE SAYGILARIMLA
Seçkin abla, @superbaba
28.4.2012 23:26:12
GÜLDESTE
@guldeste
28 Nisan 2012 Cumartesi 23:25:05
GİTME DERKEN USULCA GÖZYAŞLARI DÖKÜLMÜŞ MISRALARA SANKİ O KADAR GÜZEL VE İÇTEN Kİ GÖNÜL KALEMİNİ YÜREKTEN ALKIŞLIYORUM KOCAMAN SEVGİLERİMİ BIRAKTIM SAYFANA
Git/me, @ay/su
28.4.2012 23:19:23
GÜLDESTE
@guldeste
28 Nisan 2012 Cumartesi 23:11:18
HAYIRLI GECELER BEN SUSTUM İNAN HEM ŞİİR HEM YORUM O KADAR GÜZEL Kİ GÖNÜLDEN ALKIŞLIYORUM SEVGİLERİMLE
GÜLDESTE
@guldeste
28 Nisan 2012 Cumartesi 22:52:11
ÇOK ÇOK GÜZEL CANTANEM KEŞKE SESLENDİRİLSE DEDİM AYAKTA ALKIŞLIYORUM SEVGİLERİMLE
Esmer yarim, @S.SAMYELİ
28.4.2012 17:47:41
GÜLDESTE
@guldeste
28 Nisan 2012 Cumartesi 22:44:00
HAYIRLI GECELER HİLMİ HOCAM BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ USTA KALEMİNİZİ YÜREKTEN ALKIŞLIYORUM SEVGİ VE SAYGILARIMLA
Bülbül., @türkmendağlı
28.4.2012 22:30:26
GÜLDESTE
@guldeste
28 Nisan 2012 Cumartesi 18:31:18
çok anlamlı ve duygu dolu dizeler kaleminiz ,yüreğiniz hüzünle dolmuş
sevgi ve saygılarımla değerli dost
Sıra bende, @A.İ.Aksakal
12.3.2012 17:16:30
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.672
Şiir Okunma
882.604
Yazı Okunma
306.505
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL