Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
21 Nisan 2012 Cumartesi 19:57:56
çok çok güzel bir şiir tekrar tekrar okumak için favori listeme alıyorum sevgimlesinnn
Anlat hadi, @S.SAMYELİ
21.4.2012 19:36:24
GÜLDESTE
@guldeste
21 Nisan 2012 Cumartesi 19:49:47
hayırlı akşamlar değerli dost şiiriniz o kadar güzel ki ahh dedim ahh bir de sazlarla dinleseydik yürekten alkışlıyorum sevgi ve saygılarımla
Açma arayı, @aşık haydari
21.4.2012 19:30:28
GÜLDESTE
@guldeste
21 Nisan 2012 Cumartesi 17:47:55
hayırlı günler hem şiir hem resim hem de yorum o kadar güzel ki bize gönülden alkışlamak düşüyor inanın iki değerli canımı kutluyorum sevgiler saygılar

GÜLDESTE tarafından 4/22/2012 8:52:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
GÜLDESTE
@guldeste
21 Nisan 2012 Cumartesi 17:38:47
çok güzel bir hece şiiri diyor değerli kaleminizi gönülden kutluyorum sevgi ve saygılarımla
GÜLDESTE
@guldeste
21 Nisan 2012 Cumartesi 17:35:46
merhaba içten duygu dolu dizeler değerli kalemin hep yazsın ,hep bizlerle olsun der sevgi ve saygılarımı bırakıyorum sayfanıza
Not Ayrı düştüm sevdiyimden ( sanırım klavye hatası sevdiğim olcak can dost )
GÜLDESTE
@guldeste
21 Nisan 2012 Cumartesi 17:30:09
duygu dolu dizeler yürek o kadar içten seslenmiş ki değerli kalemin varolsun sevgi ve saygılarımla

GÜLDESTE tarafından 4/21/2012 5:30:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
GÜLDESTE
@guldeste
21 Nisan 2012 Cumartesi 17:12:51
çok anlamlı dizeler hem düşünmek hem gülümsemek için harikasın diyorum can dost en içten sevgi ve saygılarımla
GÜLDESTE
@guldeste
21 Nisan 2012 Cumartesi 16:10:05
sımsıcak sevgi dolu çok içten bir yürek sesi değerli kalemini gönülden kutluyorum sevgi ve saygılarımla
::bana hayat verensin, @kosarli 47
21.4.2012 16:05:26
GÜLDESTE
@guldeste
21 Nisan 2012 Cumartesi 01:14:27
HAYIRLI GECELER DEĞERLİ HOCAM DUYARLI YÜREĞİNİZİ VE KALEMİNİZİ AYAKTA ALKIŞLIYORUM EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
GÜLDESTE
@guldeste
21 Nisan 2012 Cumartesi 01:12:40
HEM ŞİİR HEM RESİM O KADAR GÜZEL Kİ BEN SUSTUM KOCAMAN BİR NAZAR BONCUĞU BIRAKIYORUM SAYFANA SEVGİMLEE
Say ki !, @serapertence
16.4.2012 21:02:49
GÜLDESTE
@guldeste
21 Nisan 2012 Cumartesi 01:10:31
HAYIRLI GECELER DUYGU DOLUYDU SÖZLER KALEMİN HEP YAZSIN HEP BİZLERLE OLSUN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
Öykü, @cinitas
20.4.2012 23:00:53
GÜLDESTE
@guldeste
21 Nisan 2012 Cumartesi 01:02:24
HAYIRLI GECELER SEVGİ DOLU DUYGU DOLU DİZELER DEĞERLİ KALEMİN HEP YAZSIN BİZLER DE OKUYALIM SEVGİ VE SAYGILARIMLA
GÜLDESTE
@guldeste
21 Nisan 2012 Cumartesi 00:58:52
öykü tadında çok anlamlı bir şiir ahh hayat yolunda adım atarken herşey güzel olacak diyor ya çiftler sonra sonra işte böyle acımasız gerçekler ve finali ayrılık oluyor kalemin varolsun eminemm sevgimlesinnn
Yasemin..., @GÜLÜMSE İZMİR
20.4.2012 14:08:38
GÜLDESTE
@guldeste
21 Nisan 2012 Cumartesi 00:55:35
neşe ablasının tatlı meleği hem şiir hem yorum o kadar güzel ki kaç kez okuyup dinledim inan yürekten kutluyorum sevgimlesinnn
GÜLDESTE
@guldeste
21 Nisan 2012 Cumartesi 00:52:18
ahh keşke sigarayı bırakabilseler anlamlı ve mesaj veren bu güzel şiirinizi gönülden kutluyorum sevgiler saygılar
GÜLDESTE
@guldeste
21 Nisan 2012 Cumartesi 00:33:31
ÇOK ÇOK ANLAMLI VE GÜZEL DİYORUM DEĞERLİ KALEMİN VAROLSUN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
Not yorum çok başarılı

GÜLDESTE tarafından 4/21/2012 12:35:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
Benden bana, @bekir odaci
15.4.2012 17:46:54
GÜLDESTE
@guldeste
21 Nisan 2012 Cumartesi 00:29:02
HAYIRLI GECELER DEĞERLİ KAKEMİN HEP BİZLERLE OLSUN BEĞENİYLE OKUDUM SEVGİ VE SAYGILARIMLA
GÜLDESTE
@guldeste
21 Nisan 2012 Cumartesi 00:16:58
kısacık ama çok anlamlı dizeler kaleminiz varolsun sevgi ve saygılarımla
Ne anlamı var, @temel48
21.4.2012 00:13:36
GÜLDESTE
@guldeste
21 Nisan 2012 Cumartesi 00:07:53
çok güzel dizeler değerli dost kalemin varolsun
not yanlız resim zeminde olunca zor okudum şiirinizi sevgi ve saygılarımla
Yeşil'in ihaneti, @a_bugra
21.4.2012 00:04:49
GÜLDESTE
@guldeste
20 Nisan 2012 Cuma 22:54:31
can babam gene haykırmış kalemin gerçekleri çok güzeldi çok sevgimlesin herzamannn
Dönüşü yok, @aliorhan06
20.4.2012 22:25:54
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.719
Şiir Okunma
882.702
Yazı Okunma
306.550
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL