Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
GÜLDESTE

GÜLDESTE

@guldeste Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Aralık 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

GÜLDESTE
@guldeste
25 Nisan 2012 Çarşamba 16:00:34
üstad bu ne güzel dizeler değerli kalemini gönülden alkışlıyorum en içten sevgi ve saygılarımla
GÜLDESTE
@guldeste
25 Nisan 2012 Çarşamba 15:40:05
ahh ayşem ahh neler var bu kısacık dizelerde yüreğin gene akmış hüzünlere canımsın sen kalemin hep bizlerle olsun sevgimlesinnnn
Gözlerindeki çiğ, @AYSE 09
25.4.2012 14:24:57
GÜLDESTE
@guldeste
25 Nisan 2012 Çarşamba 00:53:16
gönül sesin dökülmüş mısralara o kadar güzel ve içten ki hüzünlere sarılmış yüreğin sanki yorumla bütünleşmiş duyguların tüm içtenliğimle kutluyorum can kardeşim sevgi ve saygılarımla
Dün gece, @zaralıeren
25.4.2012 00:00:30
GÜLDESTE
@guldeste
24 Nisan 2012 Salı 22:40:43
EVET YAA BU NE CAN OĞLUM ? KALEMİN HEP HÜZÜNLERDE İSYANLARDA
GÖNÜL SESİN ,YÜREĞİN MUTLULUKLA DOLSUN DİYORUM SEVGİLERİMLE
Kalipre, @DİLEK YILDIZI
24.4.2012 22:22:39
GÜLDESTE
@guldeste
24 Nisan 2012 Salı 19:48:03
duygu dolu dizeler hele final en can alıcı kısmıydı değerli kalemini gönülden kutluyorum en içten sevgilerimle
not varpur yazmışsın sanırım klavye hatası
kucak dolusu güller bıraktım sayfana
Bir damla zaman, @keziban buldu
24.4.2012 12:06:12
GÜLDESTE
@guldeste
24 Nisan 2012 Salı 19:45:09
çok çok güzel . ben sustum yorum yok neclacığım ayakta alkışlıyorum kalemini en içten sevgilerimi bıraktım sayfana
-gün başka doğardı-, @NÜS
24.4.2012 14:20:23
GÜLDESTE
@guldeste
24 Nisan 2012 Salı 19:42:46
çok doğru sözler aynen katılıyorum usta kalemini yürekten alkışlıyorum en içten sevgilerimle can arkadaşım
Şarlatanlar ordusu, @S.SAMYELİ
24.4.2012 17:05:39
GÜLDESTE
@guldeste
24 Nisan 2012 Salı 19:39:54
sevgi dostluk dolmuş kaleminiz sevgi ve saygılarımla can dost
Ruhsâr-ı yâr, @dursun tiftik
24.4.2012 19:35:22
GÜLDESTE
@guldeste
24 Nisan 2012 Salı 19:37:37
hayırlı akşamlar hem şiir hem yorum hem de resim o kadar güzel ki ben bu sayfadan ayrılmak istemedim inanın sizi ve tatlı meleğimi gönülden alkışlıyorum sevgi ve saygılarımla

GÜLDESTE tarafından 4/25/2012 3:27:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bana sen gerek, @Entellektüel-41
24.4.2012 18:13:29
GÜLDESTE
@guldeste
23 Nisan 2012 Pazartesi 22:49:42
HAYIRLI AKŞAMLAR DUYGU DOLU ÇOK İÇTEN DİZELER KALEMİN AKMIŞ ÇAĞLAMIŞ MISRALARA GÖNÜL DOLUSU SEVGİLERİMLE
GÜLDESTE
@guldeste
23 Nisan 2012 Pazartesi 22:47:06
ÇOK ÇOK GÜZELDİ BEN SUSTUM İNAN ŞİİRİNİ ALIP GİDİYORUM EN İÇTEN SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM SAYFANA
GÜLDESTE
@guldeste
23 Nisan 2012 Pazartesi 21:58:54
CANIMSIN NE KADAR İÇTEN DUYGU DOLU DİZELER EVET 23 NİSAN TÜM ÇOCUKLARIMZA KUTLU OLSUN SEVGİMLESİN CAN AYŞEMM
GÜLDESTE
@guldeste
23 Nisan 2012 Pazartesi 21:31:19
çok çok güzel usta kalem gönülden kutluyorum en içten sevgi ve saygılarımla
Sorma yar!, @KÜÇÜK OZAN
20.4.2012 00:00:10
GÜLDESTE
@guldeste
23 Nisan 2012 Pazartesi 21:28:59
yaşasınnn evet sonsuza dek hepimize ve özellikle tüm çocuklara kutlu olsun bayramımız sevgilerimle can oğlum
Gün 23 tarih 20, @DİLEK YILDIZI
23.4.2012 21:16:59
GÜLDESTE
@guldeste
23 Nisan 2012 Pazartesi 21:25:52
hayırlı akşamlar can dost hem şiir hen yorum o kadar içten ve güzel ki gönülden kutluyorum sevgi ve saygılarımla
GÜLDESTE
@guldeste
23 Nisan 2012 Pazartesi 20:00:47
ÇOK GÜZEL BİR PAYLAŞIM SÖZLER O KADAR ANLAMLI Kİ DEĞERLİ KALEMİNİ GÖNÜLDEN ALKIŞLIYORUM EN İÇTEN SEVGİLERİMLE
GÜLDESTE
@guldeste
23 Nisan 2012 Pazartesi 19:23:00
ÇOK ANLAMLI AHH ŞU İÇKİ SİGARA YOK MU SAĞLIĞIMIZA KARA KEDİ GİBİ GİRİYOR DÜZELMESİ İMKANSIZ SONUÇLARLA
DEĞERLİ KALEMİNİZ VAROLSUN SEVGİ VE SAYGILARIMLA CAN DOST
Sen,ben, @Kemnur
10.4.2012 01:57:54
GÜLDESTE
@guldeste
23 Nisan 2012 Pazartesi 19:10:41
CANIMSIN HEM ŞİİR HEM YORUM MUHTEŞEM DİYORUM SEVGİLERİMLE
GÜLDESTE
@guldeste
23 Nisan 2012 Pazartesi 17:37:10
HAYIRLI GÜNLER BU NE GÜZEL DİZELER GÖNÜL KALEMİN HEP YAZSIN ,BİZLERLE OLSUN DER EN İÇTEN SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM SAYFANA
Kar yağarken, @NILGUN
6.2.2012 14:51:28
GÜLDESTE
@guldeste
23 Nisan 2012 Pazartesi 17:34:37
KISACIK AMA ÇOK ANLAMLI DİZELER SEVGİ VE SAYGILARIMLA
Nîsanlık yorum, @kadiryeter
16.4.2012 21:21:05
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
102.656
Şiir Okunma
882.556
Yazı Okunma
306.481
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL