Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
27 Kasım 2015 Cuma 23:27:52
Silâh tüccarlarını kazandırmak için mi yapılıyor savaşlar?
Kimler kışkırtıyor devletleri ?
Neden yapılıyor bu kadar yanlış ve
ölüyor insanlar.

Güzel bir şiirdi anlamıyla,

tebrikler,

saygılarımla..
Sinek sever balı, @Hasan Özaydın
27.11.2015 09:44:17
glenay
@glenay
27 Kasım 2015 Cuma 23:15:03
Güzel bir anlatım, şiir,

tebrikler,

selamlarımla..
Haberi olmaz, @Celil ÇINKIR
27.11.2015 01:19:48
glenay
@glenay
27 Kasım 2015 Cuma 23:11:15
Rüyalarda gerçeklerin bir aynasıdır.

tebrikler gönülden,
güzel bir sevda şiiriydi.

saygılarımla..
glenay
@glenay
27 Kasım 2015 Cuma 22:58:08
Çok güzel anlatılmış yalnızlık,

tebrikler,

selamlar..
Acı gerçek, @cevdet altay
27.11.2015 00:33:58
glenay
@glenay
27 Kasım 2015 Cuma 22:55:36
Dost bulmak zordur.
Ve başkadır dost yüreği.
Dost dosta halel gelsin istemez.

Tebrikler,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
27 Kasım 2015 Cuma 22:46:38
Gelip geçicidir, şöhrette varda
Gün gelir bakarsın kalmışsın darda
O zaman sorarsın dostlarım harda
Suçlu aramaya, başlamıyalım....

Güzel bir şiirdi,

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
27 Kasım 2015 Cuma 22:36:42
Hüzündü..
Mezar başında hissettiğimiz.
En çok da anne ve babamızın.

tebrikler..
glenay
@glenay
27 Kasım 2015 Cuma 00:10:03
Babam da nikâh kıyardı.
Geline başını salla derdi
evet yerine.

Şimdiki bağırarak evet diyen kızları görse
n'apardı bilmem.
Aynı ülkenin insanlarıyız.
Bu yüzden adetlerde büyük benzerlikler var.
Türküler zaten bizden.

Yine çok güzel bir an...

glenay
@glenay
26 Kasım 2015 Perşembe 23:52:40
Çok güzel.

Hep birbirimizi yerip, sitem edecek değiliz ya
böylesi güzellikler de olmalı.

tebrikler,

selamlarımla..
glenay
@glenay
26 Kasım 2015 Perşembe 23:47:20
Anlatmak kolay değil tabii.

Yine de biraz dokunulmuş,
anlatılmış aşk.

Tebrikler gönülden,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
26 Kasım 2015 Perşembe 23:19:00
Ne güzel!
Sevene de sevmeyene de iyilik dileği.

Kol kola girilmek istenilenle
neden olmuyor, muamma tabii.

tebrikler arkadaşım,

duru, güzel bir şiir.

sevgilerimle..
Sağ ola..., @çimdik
26.11.2015 14:01:44
glenay
@glenay
26 Kasım 2015 Perşembe 12:44:19
Herkesi, her şeyi yaradanın
Bir Allah olduğunu düşünerek
ona hamt ve şükürle birlikte
yardıma ihtiyacı olanlara yardım edersek
imanımızın gereğini yapmış oluruz.
Allah iyilikte yardımcımız olsun.

Tebrikler kardeşim,
yine güzel, anlamlı bir ...

İmanım, @ozanca58
26.11.2015 12:38:02
glenay
@glenay
26 Kasım 2015 Perşembe 12:14:17
Bir tek gönül kırdın ise
Bu kıldığın namaz değil
Yetmiş iki millet dahi
Elin yüzün yumaz değil

Demiş Yunus Emre.

Bu anlamda güzel bir şiir.

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
-elde olsun inayet…, @AZAP
25.11.2015 20:35:56
glenay
@glenay
26 Kasım 2015 Perşembe 12:05:55
Ne zaman hayat dolu, umutlu şiirler yazacaksı Arda.

tebrikler,

selam ve sevgilerimle.

(nedense şiirleri sesli dinleyemiyorum Edebiyat Defterinde)
Ah ulan istanbul, @suskun nokta
26.11.2015 01:52:59
glenay
@glenay
26 Kasım 2015 Perşembe 00:53:53
Evi kiraya versen bir türlü,
vermesen bir türlü.
Biz de çok çektik kiracılardan.
Kiracıları anlatsam,
roman olur.

tebrikler,

saygılarımla..
Kiracıname, @Hakiki Kabakçı
26.11.2015 00:02:02
glenay
@glenay
26 Kasım 2015 Perşembe 00:49:47
Anlamıyla güzel bir şiir,

tebrikler,

saygılarımla..
Vazgeçilmeyen, @halilşakir
26.11.2015 00:01:07
glenay
@glenay
25 Kasım 2015 Çarşamba 21:48:31
Beğenerek okuduğum,
güzel bir şiirdi.

tebrikler,

saygılar..
glenay
@glenay
25 Kasım 2015 Çarşamba 21:27:05
Kısa ve güzel,

tebrikler,

saygılarımla..
glenay
@glenay
25 Kasım 2015 Çarşamba 21:24:38
Çok güzel dörtlüklerle yazılmış,
güzel bir şiir.

tebrikler gönülden,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
25 Kasım 2015 Çarşamba 21:18:35
Başınız sağolsun.

Rahmetli olan halalarımı hatırladım.
Allah rahmet etsin.
Bir şey diyemiyoruz..

saygılarımla..
Bir çınar daha devrildi, @UNALAN
25.11.2015 01:41:36
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
296.273
Şiir Okunma
3.902.690
Yazı Okunma
397.901
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL