Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
20 Mayıs 2016 Cuma 00:29:40
Kuş sesleri insana yaşadığını hissettiriyor.
Ne yok olsunlar ne de tutsak.

tebrikler,

selam ve saygılarımla..
Göçmen kuşlar, @NAZMİ ŞENUSTA
19.5.2016 21:20:51
glenay
@glenay
20 Mayıs 2016 Cuma 00:23:00
Hani insan yanlış insanı seviyor da
acılar içinde kalıyor istediğini bulamayınca..

Yine anlamlı güzel bir şiir,

tebrikler dost kalem,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
19 Mayıs 2016 Perşembe 23:56:44
Her dizesi anlamlıydı.
Bazı şeyleri biz yaratırız, olmasa da.

tebrikler,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
19 Mayıs 2016 Perşembe 20:03:09
Canınızı sıkan perde, perdeler kapansın ki
güzel, umutlu bir güne başlayasınız.

Tebrikleri
bu anlamda güzel bir şiir.

sevgilerimle..
Perde kapansın artık, @sahrayeli
19.5.2016 00:21:39
glenay
@glenay
19 Mayıs 2016 Perşembe 19:59:17
Bizi, çocukluğumuzu, dünümüzü anlatmışsınız şiirce.

Tebrikler,
aynı güzellikleri
bugünkü çocuklar da yaşasa keşke..

tebrikler,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
19 Mayıs 2016 Perşembe 19:53:49
Torun bir başka oluyor.
Allah bağışlasın, çok tatlı.

Şiir de yakışmış,
çok güzel.

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
Derin, @mehmetmacit
19.5.2016 17:06:44
glenay
@glenay
19 Mayıs 2016 Perşembe 19:47:36
Güzel bir sevda şiiriydi.
Seslendirme de çok güzeldi.

tebrikler Ayfer hanım,

sevgilerimle.
glenay
@glenay
19 Mayıs 2016 Perşembe 19:44:43
Buruk bir sevda şiiriydi,
yaşanmışlıkları sorgulayarak..

tebrikler,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
19 Mayıs 2016 Perşembe 19:42:33

Hasan der dönüşü yok bu gidişin
Bundan böyle çok zor hayatla işin
Sevmeden evvela iyice düşün
Ruhumu kafese tıktın da gittin

Kıta kıta güzel bir sevda şiiriydi,

tebrikler,

selamlarımla..
Gittin, @Hasanyılmaz
19.5.2016 00:45:31
glenay
@glenay
19 Mayıs 2016 Perşembe 19:33:33
Bayramımız kutlu olsun,

tebrikler,

sevgiyle..
glenay
@glenay
19 Mayıs 2016 Perşembe 19:33:30
Bayramımız kutlu olsun,

tebrikler,

sevgiyle..
glenay
@glenay
19 Mayıs 2016 Perşembe 19:31:51
Çok doğru ve güne uygun güzel, anlamlı bir şiir.

tebrikler gönülden..

selamlar..
Etkili Yorum
glenay
@glenay
19 Mayıs 2016 Perşembe 18:49:22

Neyi, hangisini sil baştan yapacaksın,
Ateş olmuş ormanlar, yanar da yanar!...
Ateş ırmakları nehir olmuş
Üstümüze doğru akarlar.
Hangi rüzgar ses olup patlayacak?
Tüm ateşleri kovup, bizi kurtaracak.

Hiçolmazsa, bir kerecik de insan davra...

Ateş kuyuları, @kempol
19.5.2016 16:04:38
glenay
@glenay
19 Mayıs 2016 Perşembe 18:40:48
Hayatta olduğun sürece
sonuna kadar direnmek,
savaşmak gerek hayatla ki
bu mücadelen senin lehine gerçekleşsin.

Tebrikler gönülden,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
19 Mayıs 2016 Perşembe 18:25:20
Gerekirse yeniden Samsun'a çıkar önderiyle bu millet.
hem ne kadar uzak ki samsun; şurada. İlk adımı atmak gerek.
Herkes birer Atatürk olup.

tebrikler arkadaşım,
harikaydı şiirin.

selam ve saygılarımla..
Samsun aha şurada, @Yalcin Temiz
19.5.2016 17:55:02
glenay
@glenay
19 Mayıs 2016 Perşembe 17:52:21
Şiire gönülden katılıyorum.
Şehitlerimizin bizde hakkı var,
bizim onlarda değil.

tebrikler,
bu gerçekçi yüreğe,

selamlarımla..
Şehitim bugün 2, @Noah
19.5.2016 13:52:11
glenay
@glenay
19 Mayıs 2016 Perşembe 17:40:57
Çok güzel.

Orda bir aşk var uzakta,
ömrün bitmesini bekliyoruz.
Bardağın hep dolu tarafını görmeye çalışarak.

tebrikler,

sevgilerimle..
., @fransız
19.5.2016 11:57:33
glenay
@glenay
17 Mayıs 2016 Salı 11:36:07
Neden yârin koynuna bırakılıyor bu çağ.
Yar mı iyileştirecek
bu uslanmaz, kanlı çağı.

Çok şey düşündürdü.
Basma, @Tsukuyomi
17.5.2016 01:49:54
glenay
@glenay
17 Mayıs 2016 Salı 11:18:05
Ben sende tutuklu kaldım diyor şarkı.
Şiir de öyle.
Gönül sevince
seve seve tutuklu kalabiliyor.

tebrikler Gülseren hanım,
güzeldi şiir,

sevgilerimle..
glenay
@glenay
17 Mayıs 2016 Salı 01:24:51
Sımsıkı tuttuğunda, dört eliyle sarılır,
Özgüvenin hamuru gururuyla karılır,
İncitirsen kalbini, çok hassastır darılır,
Mutluluğun izleri, gözlerinden okunur.


Güzel bir sevda şiiriydi, Anlamlı güzel dörtlüklerle

tebrikler,

sevgilerimle....

Gözlerinden okunur, @sahrayeli
17.5.2016 00:18:50
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
295.797
Şiir Okunma
3.897.319
Yazı Okunma
397.169
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL