(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zaman işte.. aşkın gölgesi altındayken pınar misali akıp gidiyordu.. içi yanan oldu mu avucunu dayayıp içiyordu .. demek ki pınar kuruyor sonradan.. ya da kurutuluyor..
Aynı toprakta büyür gelincik ve papatya aynı sudan içerler birinin kökü sıkısıkıya sarılıdır dostuna diğerine üflersen ölecek. Öyle ki; dili laldır gelinciğin içi kırmızıdan baloncuk öpsen dudaklarına yapışacak yapragı koparsan kalacak boynu bükük.
Bu ikisinden bunu çıkartıyorsam da madem papatyadan bir evrilme söz konusu sağlamlık derecesi arttı Fransiyum :)
Esasen salt papatya üzerine kurgulamıştım ancak sona gelince sarıpapatya geldi aklıma ve gerçek hikayeye birebir uyuyordu.. evet evet bu tamamen saf bir gerçek.
Neye göre yapar seçimini
Kırda gördüğün yüzlerce papatyadan
Hangisinin gelinciğe evrileceğini nereden biliyor!
Oysa her papatyanın
Her gelinciğin
Aynı değil midir toprağı
Aynı mevsimde açıp
Aynı güneşe dönmez mi yüzünü
Çok çok güzeldi ,şiirdi içtiğim...
Kutluyorum ...
Saygılarımla...