Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
İnsan kendinin iyi yönlerini,başkalarının ise kötü yönlerini görür, gösterir.Kimse mükemmel değildir.Mükemmellik tüm yaratılanları kapsar.Hatalarımız ve yanlışlarımızla sevmeliyiz birbirimizi..
glenay

glenay

@glenay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Haziran 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

glenay
@glenay
29 Mayıs 2016 Pazar 00:00:45
İçtenlikli bir anlatım.

tebrikler,

sevgilerimle..
., @fransız
28.5.2016 08:51:44
glenay
@glenay
28 Mayıs 2016 Cumartesi 23:56:25
Galiba bu sevda memleket sevdası.

Tebrikler,
anlamlıydı.

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
28 Mayıs 2016 Cumartesi 23:24:27
Gerçekten güzel bir anlatım.

Tebrikler gönülden,

selam ve saygılar..
Yaşamak, @Şükrü Beşiktaş
28.5.2016 20:19:09
glenay
@glenay
28 Mayıs 2016 Cumartesi 23:24:24
Gerçekten güzel bir anlatım.

Tebrikler gönülden,

selam ve saygılar..
Yaşamak, @Şükrü Beşiktaş
28.5.2016 20:19:09
glenay
@glenay
28 Mayıs 2016 Cumartesi 01:25:23
Şiir gerçekten çok güzel..

tebrikler gönülden,

selam ve saygımla..
glenay
@glenay
28 Mayıs 2016 Cumartesi 01:11:44
Çok güzel,

tebrikler Deniz,

sevgilerimle..
Z e n, @Deniz Giritli
28.5.2016 00:23:13
glenay
@glenay
28 Mayıs 2016 Cumartesi 01:09:58
Ne güzel, çocukluğa geçmişe dönülmüş hüzünle.

Tebrikler arkadaşım,
ayrıca Nurefşan' ı da kutluyorum
harika bir seslendirme.

selam ve sevgilerimle..
Göresim geldi, @Nilüfer Sarp
28.5.2016 00:24:39
glenay
@glenay
28 Mayıs 2016 Cumartesi 00:19:06
İslâhiye'de başkaydı demekki sevda rüzgârı.

Tebrikler,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
28 Mayıs 2016 Cumartesi 00:14:34
İnsanlar kolay tanınmıyor.
Tüh bana dediğimiz oluyor ne yazık ki..

Tebrikler arkadaşım,
Her zamanki gibi harika bir şiir.

sevgi ve selamlar..
= tüh bana =, @gelmeyenvuslat
27.5.2016 04:31:26
glenay
@glenay
27 Mayıs 2016 Cuma 00:11:58
Bilmem utanacak yüz olsa
bunlara yeltenirler miydi ?

Tebrikler gönülden,
anlamlı güzel bir şiir.
Ayrıca arkadaşım harika yorumlamış..

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
27 Mayıs 2016 Cuma 00:09:08
Bu her şeyiyle adeta ülkeyi yiyenleri,
Allah'a havale ediyoruz.
O en güzelini bilir.

Dilerim daha geç olmadan,
akıllarını başlarına alır bu kişiler.

tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
26 Mayıs 2016 Perşembe 23:56:06
Eh, aşk olsun tabii.

tebrikler,

saygılarımla..
Aşk olsun sana, @sedat hünker
26.5.2016 08:19:07
glenay
@glenay
26 Mayıs 2016 Perşembe 23:45:12
Anlamlı, güzel bir şiir.

Kendi aklımızı kullanmanın zamanı geldi geçiyor.
Artık gözlerimizi açıp, gerçekleri görmeliyiz.

Tebrikler,

selam ve saygılarımla..
glenay
@glenay
26 Mayıs 2016 Perşembe 23:40:20
Sonra değerin anlaşılır ama
iş işten geçmiştir.

Tebrikler,
sevilene sitemle dökülmüş dizeler.

selam ve sevgilerimle..
Sen beni hiçe saydın, @sahrayeli
26.5.2016 00:18:39
glenay
@glenay
26 Mayıs 2016 Perşembe 19:51:32
İnsan kararlı olmalı.
Ya ateş ya su olmalı.
Bana kalsa su olurdum,
pis gördüğüm ne varsa arıtmak için.

Anlamlı, güzel bir şiir.

tebrikler,

sevgilerimle..
., @fransız
26.5.2016 02:22:44
glenay
@glenay
26 Mayıs 2016 Perşembe 19:06:49
İnsan derdini anne babasına anlatır en çok.

Memleketimizi hali bu şiirli mektupla ne güzel anlatılmış.
Samimi duygular ve gerçekler.
Çok güzeldi şiir. İçim acıyarak dinledim.

gönülden tebrikler Hicran hanım,

sevgimle.
glenay
@glenay
26 Mayıs 2016 Perşembe 00:34:13
Sevilene sitemle yazılmış
güzel bir sevda şiiri.
beğenerek okudum.

tebrikler gönülden,

selamlarımla..
Firak ateşi, @Hasanyılmaz
26.5.2016 00:17:43
glenay
@glenay
26 Mayıs 2016 Perşembe 00:15:23
Duygusal, güzel bir şiir,

tebrikler,

sevgilerimle..
Kaderimsin, @GÜLŞEN ÖZTÜRK
25.5.2016 19:55:51
glenay
@glenay
25 Mayıs 2016 Çarşamba 22:56:58
Gerçekten yaşlılık durumu harika anlatılmış.
bunu çevremizdeki kişilerde gözlüyoruz.
Bizler de geliyoruz yavaş yavaş.
Allah sağlık versin.

Tebrikler gönülden,

selam ve saygılarımla..
Y o r u l d u m, @halilşakir
24.5.2016 00:01:52
glenay
@glenay
25 Mayıs 2016 Çarşamba 22:43:56
Şiiriniz eski günlere götürdü beni.

Dantel örtüler sandıklarda,
eskiden koltukların üstüne bile örtü yapardık.
Bizler de yaptık, kullanmıyoruz :)
Apartmanlara tıkıldık.
Önceki mahalle komşulukları kalmadı.
Telefonlar çıktı,
habersiz gitmeler...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
295.803
Şiir Okunma
3.897.404
Yazı Okunma
397.172
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL