Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Kasım 2014 Pazar 01:06:36
şiire yazan ve yazılan olmak
ne mutlu

emeğine sağlık abim

tebrıklerimle
Gülen gözlü melek, @AHMET ACAR
1.11.2014 23:43:36
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Kasım 2014 Pazar 01:05:01
Sen ki!
Çok fazla sevgini gösteremeyensin biliyoruz lâkin
Gözlerine ilişen küçücük sis bile
Bizim yüreğimize inşirâh’tır Babam!
Biz uçmayı senden öğrendik
Bize göğüslediklerimize de itina ile konmayı yine sen öğret!!!


nasıl derinlikle...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Kasım 2014 Cumartesi 23:05:33
sen iyi bak kendine ey sevgili
varlığın ve hayalin bile şifadır kanayan yaralarıma.


annem,
nerelerdesin
sen
:(

unutulmadın yüreğimde
kanayan yaralarınla

sevgimle ve duamlasın can annem
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Kasım 2014 Cumartesi 19:33:36
Aslında ne varsa söküp atacağım içimden,
Seninle olan anılarımı ama,
Bir türlü başaramıyorum,
Ne kadar aklımdan çıkarmak geçsede,
Sanki yanımdasın uzağa düşmüyor hayalin,
Ya bir adım ötedesin, ya da bir şiirin harfindesin,
Duruyor gibisin...

Atamıyorum, @G.Şentürk
1.11.2014 16:38:52
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Kasım 2014 Cumartesi 19:04:48
Yüzümü güldürmeyen yanım !
bilemezsin ne kadar zor
takvimleri saatleri indirsem de duvarlardan
yılları eskitmiş fotoğrafımızın ucunda
yorgun gözlerimin taşınmayan gözyaşlarıyla
sıcaklığını hissetmeden ,üşümelerimden eksilmeden
gölgende yanarak...

Bilemezsin, @Ely
1.11.2014 18:27:22
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Kasım 2014 Cumartesi 15:25:27
Suretler yalan
Haricinde kalan
Yana yakıla dönerken devran
Savdım çoktan sıramı
Ne de olsa aldım hayattan payımı.


aldık can
ne varsa alacağımız kadarını
payımız avuçlarımızda geziyoruz şimdi

(amenna)deyişimiz ondandır...


emeğine s...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Kasım 2014 Cumartesi 12:00:00
kasım...

haydi şimdilik hoşcakal KASIM!!


emeğine sağlık annem
sevgim ve tebrıklerimle
Hoş geldin kasım, @AYSE 09
1.11.2014 07:59:40
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Kasım 2014 Cumartesi 11:39:47
Seni arayan gözlerim,
Bulur mu gözlerini..?
( Takılır mı bakışların bakışlarıma ansızın )

:(

gözün aradığını gönlünüzün bulması dileği ile
ve yeniden
aşk ile
büyüyen yüreklerde sevgi ile sarıp sarmalanmak duası ile

emeğinize sağlık
sa...

Yakarış, @Muhammed Musab
1.11.2014 10:16:07
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Kasım 2014 Cumartesi 09:52:25
Şimdi...
Nakaratsız şarkılara yazılan hırçın beste gibi eksiğim
Ellerimde çığlıklar büyütürken.
Belki bir gün ruhumun
Eskimeyen tınısını yakalarım,
Kim bilir?



kim bilir can,
döküldüçe yüreğinin üzerine bir bir saracak yüreğinde ki ağr...

Kim bilir, @Nagihan ERGÜL
30.10.2014 12:28:07
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Kasım 2014 Cumartesi 08:43:57
Ölü bir ayın gözünden düştüm
Eski dilde anlatın bana kimsesizliği
yeni geldim bilmiyorum sizin dilinizi.



tebrıkler can
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Kasım 2014 Cumartesi 08:41:45
Yumruk seslerime sağır bakan kapında
Yoksan
Yoksunsam
Yoksulsam
Canın Cehenneme ulan
Canın Cehenneme
Bende ben diye birsey kalmadı zati


:(

nasılda döktüm gözlerimi şiire
bağırasım var dağa taşa şimdi..
:(

kesildim işte yine
ağr...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Ekim 2014 Perşembe 07:10:15
Ama ne varsa sevdaya dair,
Bizden önce söylenmiş biliyorsun…
Bize düşen, aşkı yalansız yaşamak…
Hadi uzatma da uzat ellerini,


doğru olmak sevdada
yalansız yaşamak yüreğine düşen aşk tan koru
ve hep baki kalmak gönülde
ne büyük emek diy...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Ekim 2014 Perşembe 01:36:27

İlk seni sevdim..!
İlk defa sende yandım
Ne garip deyilmi
Sende ağladım..!
Şimdi yoksun
Yarım kalan bir sevda
Resimlerde kalan bir anı
Yüreğimde kapanmayan
Eski bir yarasın..!

.(

bu yara gönül yarasının ötesine geçmez şimdi
kanar da...

Eski yara., @::..izmirli..::
28.10.2014 19:28:37
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Ekim 2014 Perşembe 00:26:46
Sana gelen yollarda,toprak oldum taş oldum,
Ağladıkça gözünde,iki damla yaş oldum.
Per perişan eyledin,içmeden ayyaş oldum
Belende çığlık atan,yele döndürdün beni.


:(

tebrıklerimle şair..
daha ötesini edemezdi işte...


saygımla
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Ekim 2014 Çarşamba 23:21:05

Son gününü bekler’ uçurum kenarındaki hayallerim,
hastalık bırakmazki yakamı. ileşmezki kırgınlıklarım, şimdi.
varsın olsun be, Tevekkül en güzel ilaçtır derde bilirim.
Ağlamakmı çare sanki, şükretmek var iken rabbe.


:(

derdini bilen d...

Ağlamak’mı çare., @Ayaz_Usta
27.9.2014 21:40:26
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Ekim 2014 Çarşamba 23:16:38
dermanı dermansız eden şimdi yokluğun işte sevgilli,
Olmadığın zaman hayalinle avunurdum Hayalini öper,
ona sarılıp uyurdum.
Bak şimdi sevdiğim gökyüzü yine bürünmüş karanlıklar ardına’
ve ben yine yıldızları tek tek sayıyorum yokluğunda.
Bazen...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Ekim 2014 Çarşamba 22:58:31
emeklerinize saglık
sevgimle tebrıkler çok
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Ekim 2014 Çarşamba 21:09:15

gözlerin bir şehri yakabilirdi
...kıyamadım çocuklara ve yaşlılara -gözlerimi kurban ettim-


kurban olduğum...!!!
cansın..


tebrıkler mis yüreğine
..., @soulmate
23.10.2014 11:27:25
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Ekim 2014 Çarşamba 18:50:17
Gözyaşlarım sızlıyor
Sızladıkça kalbimde öldürüyor sensizliğimi


nasıl bir finaldi bu böyle...şairem!!


şiire yoruma tebrıkler çok
Seni sensiz sevmek, @Manisalı
28.10.2014 16:19:04
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Ekim 2014 Çarşamba 11:03:37
Kara bulutlar yağmur yüklü
Çıkmış çoktan baştan
Ah gönül ah, efkar yüklü.
Hülyalar eklendi peşi sıra
Yoldan çıkmış şu kalpte
Saklıdır o derin yara.


oy benim canda canım,
derdi derin olmayan kimden deva bekler ki acep
yaralar iyleşirse yür...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.761
Şiir Okunma
1.228.672
Yazı Okunma
112.584
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL