Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Kasım 2014 Çarşamba 20:56:18
Şimdilerde ne dağ var delinecek aşk için.
Ne de Ferhat uğruna ölünecek bir cesaret.
Şimdilerde ölüm, iki dudak arasından çıkan acımasız bir veda da gizli.
Şimdilerde sevdalar...
Boyunda duran kaçamak bir ruj izi...

ne haklı..dizeler
tebrıkler...

Şimdilerde, @alicansofu
10.11.2014 17:17:41
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Kasım 2014 Çarşamba 20:54:02
hani düşler sarmaladığım gözlerin vardı
denize benzer büyükçe bir Araf’tı
güneye düşen kıyısından yağardı yağmur
avuçlarım Afrika, toplardım onları


ah siz!!
büyük yürekler..

şiire yoruma tebrıkler çok
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Kasım 2014 Çarşamba 20:51:48
Gözümün aldığı heryere baktım
Ufkumun seyrine seninle aktım
Sabahı bekleyip sevginle yattım
Dalgalara senin resmini yaptım

emeğinize sağlık
gözün aradığını gönlün yaşaması dileği ile abim

tebrıkler çok
Resmini yaptım, @sedat bulut
11.11.2014 21:44:07
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Kasım 2014 Çarşamba 20:50:35

Dikiş tutmaz yaram hergün kanıyor
Sinemde neler var kimse bilmiyor
Cemalim gülerken özüm ağlıyor
Geriye dönecek,can mı bıraktın?...


gülüp oynadığım ele karşıdır!!!
:(

tebrıkler şairem..
Geriye ne bıraktın, @_Duygu Şen_
12.11.2014 20:42:06
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Kasım 2014 Çarşamba 20:49:51

’’sen sevdiğim! ruhum bedenim ellerim!
sen benim vazgeçemediğim gözlerim
kırıp dallarımı döksende yapraklarımı
ben seni benden hiç gitmemiş gibi sevdim’’
.

belki bir güle baktığım gibi baktım sana,belki hiç dokunmaya ...

Gitmemiş gibi, @Mawish
12.11.2014 06:41:06
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Kasım 2014 Çarşamba 20:40:38

Sen’de huzur bulama tat olmasın aşında
Tek başıma bıraktın beni dağlar başında
Şimdi baykuş ötüyor mezarımın taşında
Şu yaralı gönlümü misafir edemedin


edemedi...
:(
sığmadı yüreğimiz bir sıkımlık cana işte

tebrıkler lezizdi şiir...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Kasım 2014 Çarşamba 20:39:36
Ne kaleme nazım geçti ne de kâğıda
Yine yazdım sana satır satır
Sayfa sayfa dolu satırlarca
Bir hasret rüzgarı gibi estin yıllarca
Gel gör çilekeş şu halimle beni


görsede neyler ki gayrine
sinene çekilmiş acınla...
neyi siler ki ablam..
...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Kasım 2014 Çarşamba 20:36:13
emeğine sağlık babam
saygımla tebrıkler
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Kasım 2014 Çarşamba 00:23:38
ah ne güzeldi
aşkı yeniden gelip okumak sende can beyzam...

bu vaktime
sızılı yüreğime
nasıl dokundu bu dizeler bir bilsen

yeniden tebrıkler can
‘’aşk ‘neydi, @Suskunkadın
18.5.2014 00:29:44
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Kasım 2014 Pazar 23:00:00
Ben en çok seni özledim ,ben en cok seni sevdim,,
Gözlerin gözlerimde olduğu için.

:(

tebrıklerim şiire yoruma
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Kasım 2014 Pazar 22:59:00
yüreğinden öpüyorum...
emeğine sağlık can dostum...

tebrıklerimle
Aşk (+) pozitif, @Şirin Kelebek
9.11.2014 22:08:41
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Kasım 2014 Pazar 21:07:20
sevdasına soyunduğumun dilberi
sorma bana sevgimin sınırlarını sorma
bağlama dilimi
dilim lâl olur konuşamam
lerzan olur karşındayken sözler
sen gözlerime bak sevgilim
gözlerinde esir bırak beni
sorma bana seni nasıl sevdiğimi
sorma sevgili...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Kasım 2014 Pazar 21:03:59
-Acılarımı kucaklamaktan aciz ellerim
öyle ağır ki!
Umut türküsünden yoksun bedenim düşmeye hazırken toprağa
rüzgârın ıslığıyla
derinden susmalıyım
yüreğim...
Yüreğim çığ altında

:((

suskunluklarımın demi ile yıkıyorum şimdi sol yanımı, ...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Kasım 2014 Pazar 14:39:43
Yolunu yolumla birleştireyim be sevgili . .Yolunu yolumla birleştireyim. .


göz gördüğüne
gönül sevdiğine hayrandır

dilerim
vuslat uzağına düşmez can

tebrıklerim kalben
duamla
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Kasım 2014 Pazar 14:35:42

Kırılgan olabildiğince
Ve geçmiş çoktan kendinden
Vuku bulmuş nice özlem
Kavuşmanın gizemiyle.
Biraz savruk olsa bile
Tutarsız yeri geldi mi
Hicap etme de asla
Adı gönül değil mi.

emeğine sağlık canda canım
tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Kasım 2014 Pazar 12:34:11
ne güzeldi..
etkin kalem ile şiirin yoldaşlığı

tebrıkler kardeşime
Derdâ, @Deniz Pınar
8.11.2014 03:57:32
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Kasım 2014 Pazar 12:32:25
emeğine saygımla can abim..
tebrıkler çok
Islak tango, @_ZERRE_
2.11.2014 00:07:45
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Kasım 2014 Pazar 10:14:58
ah be yâr!

:(

hangi halimi desem suallerim boynumu büküyor şimdi
kalbimde bir kor yandıkça sızlıyorum zamansız
ahlarım döküldükçe dilimden
ölüyor içimde ki çocuk...

ah be yar!!!

nasıll bir vurgundu bu..
bilsen..


can
emeğine yüre...

Ahh yar, @Gülfidan Güne
25.10.2014 18:18:59
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Kasım 2014 Cumartesi 23:06:30
Sanadır intizarım, suçu yok ki ellerin.
Hesabını ver zalim gözümdeki sellerin!
Diliyorum! Tutulsun yalan dolu dillerin.
Bundan sonra ben değil, senin anan ağlasın!


AĞLASIN BE CAN
:(
NE ANLAMLIDIR BU ŞİİRİN BENDE BİLSEN
EMEĞİNE SEVGİM VE TE...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Kasım 2014 Cumartesi 23:05:06

Ne yağmur dersin ne de sel
Hak’tan gelir buna bedel
Sayılı gün çabuk geçer
Vatan borcun bitir de gel

GELİR İNŞALLAH
TÜM ASKERLERİMİZ İÇİN OKUDUM BU ŞİİRİ BENDE
CAN BABAM YÜREĞİNE SAGLIK YENİDEN TEBRIKLERİMLE
Askerim, @superbaba
7.11.2014 21:52:05
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.652
Şiir Okunma
1.228.463
Yazı Okunma
112.543
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL