Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Kasım 2014 Cumartesi 23:03:57
Zifiri karanlığın içinde kaldım
Üzerime devrildi anılar
Fırtınası esiyor içimde
Aşk ağlıyor gecede yeniden doğuşuna


ÖZÜNLE SÖZÜNLE
VE YÜREĞİNDEKİ GÜZELLİĞİNLE
NE GÜZELDİ CUMA BEREKETİNDE ŞİİRİNLE SOLUKLANMAK YAYIN VAKTİMDE

NE MUTLU K...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Kasım 2014 Cumartesi 18:03:53
Hüzün arkadaşım dert yanıyorum
Yılları tükettim ben kanıyorum
Ağlama gözlerim dert sarıyorum
Gönülden kalanı yıllar silmesin...



ah gözlerim ağlama
gözlerim!!
:(

ah benim abim
ne güzeldi şiirde yorum
kalbi tebrıklerimle
Yıllar silmesin!!, @Hakan Yarali
8.11.2014 17:14:39
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Kasım 2014 Cumartesi 16:13:14
ooyoyoyoy
:))

nasıl da mahcup yüreğim
nasılda kızardı yine yanaklarım
bu sevgi seliniz olmasa nasıl nefes alır ki sol yanım

cansın sen
canımsın!

ne mutlu kaleminizden dökülen yüreğime ki
sizin gibi güzellikleri bana gönderiyor...

şük...

Funda saglam, @Kalb-i Bahar!
8.11.2014 00:39:35
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Kasım 2014 Cumartesi 16:05:23
yazana yazılılana

saygımla

tebrıkler canlar
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Kasım 2014 Cuma 19:32:00
emeğine saglık hayal hanım...
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Kasım 2014 Cuma 07:27:50
Yaşananı elbet Allah görüyor.


ötesini neylerim ki...

emeğine sağlık can
Sen de vur, @Ayvazım Deniz
7.11.2014 00:08:21
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Kasım 2014 Cuma 07:25:02

Sensiz naçarım gel gör tutmuyor elim kolum
Her nereye yürüsem sana çıkarken yolum
Dur durak bilmez gönül ateşte yanan kulum
Yokluğunun yüzünden hep üşüyor sol yanım

:((


zemheriden ne farkım var ki şimdi
yüreğimi ikiye bölen sızımla ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Kasım 2014 Cuma 07:19:48
Adım atamıyorum yoruldum anne.

:((


her yolun sonunda biraz daha hüzün var anne
biraz daha küçülüyor sol yanım,ve sızılarım yine yetim büyüyor
ben
kayboluyorum engin ufuklarda anne
:(
nasıl bir bilmece ki yaşam
çözümsüzüm işte

YORULD...

Yoruldum anne, @yıldız senem
7.11.2014 01:55:31
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Kasım 2014 Cuma 07:16:34

hem nasıl da yakıştı bu suskunluk üzerimize
kimseyle de konuşmak istemiyorum artık
susarakta beni anlayan Rabbime açılacağım

-iznin(iz)le-


derdi verense
devaya el açtıran da o
gizli saklımız ona ayan değil mi can ablam...

o neylerse ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Kasım 2014 Cuma 00:48:24

Yangınlara dönüşmedi mi acılar
Her kıvılcımda cayır cayır yanmadın mı
Kül olmadı mı tüm hayallerin
Yaran kanamadı mı yıllarca…


bir yara ki..
yandıkça kanar!!

tebrıklerimle
Kaybolan yıllarım, @Ak Yürek
1.11.2014 09:14:42
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Kasım 2014 Cuma 00:45:58

Güz, gülüşlerini yazıyor zamana
Zaman sakladığım acıları vuruyor mekâna
Hüzne doymuş bil ki yaralı yüreğim
Yokluğunu yok edemiyor sen sen diyen kalemim


ne güzeldi..
duru
içten
samimi...

şiirdi!

tebrıklerimle can
Bercestem, @Nuray Ayhan
5.11.2014 10:29:27
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Kasım 2014 Cuma 00:42:53
Bir ilmek daha atılıyor boğazımızdaki yumruya,
sesimiz kısılıyor tamamen,
ölüyoruz bile diyemiyoruz,
gömülüyoruz karanlığa..
Hayat,
ahiret için bir karalama defteriydi
ben de karaladım hemde hiç silmeden,
hesaplar mahşerde..



susmalı
k...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Kasım 2014 Perşembe 22:50:37

denizde sakinleşmiş dalgalar
bu aşkın sonu yok bu gece
denizin kokusu viran eyler gönlümüze
akdeniz gecelerinde



viran olduk!!
:(


tebrıkler can
Akdeniz, @meltem kınıc
4.11.2014 20:38:49
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Kasım 2014 Perşembe 22:48:01
zor işte
.((

emeğine sağlık gürkan kardeşim
kurtiz abime de rahmet yağsın...


tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Kasım 2014 Perşembe 19:00:32
cansın mis yüreklim
gönül dolusu tebrıklerimle...
Kara k/ömür, @N.ALTIN
5.11.2014 12:51:53
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Kasım 2014 Perşembe 18:59:16
Gün gelir ellerin elimi arar,
Bulamaz ki artık boşluğu sarar.
Dönülmez hatandır aldığın karar,
Susar dilde geller dayanamazsın.

:((

dayanamazsın!!
ah
ah!

emeğine nefesine sağlık can tanem
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Kasım 2014 Perşembe 18:57:58
tebrıkler şiire yoruma

saygımla
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Kasım 2014 Perşembe 18:53:55
iki güzel yüreğe sonsuz tebrıklerimle...
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Kasım 2014 Perşembe 18:53:28

Bu şehire son vedam
ne dindim ne de duruldum
içtiğim her suda seni buldum
o şiir gözlerinde yoruldum
yüreğimde vuruldum
ince sızım kalb hırsızım
sende can buldu gözlerim ,gözlerine sığındığım !!



sığındığınız gözler
bazen yüreğinize so...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Kasım 2014 Pazar 07:58:35
Aşkta güvendiğim samimiyetim
Vuslata seninle ermek niyetim
Kimselere yok ki borcum diyetim
Vaz geç diyor kalbim geçemiyorum



perişanız işte sol yanımızla
:(

emeğine sağlık abim saygım ve tebrıklerimle
Hayal gemim battı, @Hasanyılmaz
31.10.2014 02:55:27
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.743
Şiir Okunma
1.228.642
Yazı Okunma
112.581
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL