(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN V@RY@ SEN SEVMEYİ BİLMİYORSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN V@RY@ SEN SEVMEYİ BİLMİYORSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
AH O VAR YA O KOCA BİR YÜREK NEDEN SEVMEZ Kİ O KERKENİZ FELEK HAKKETTİĞİ DEĞERE YETERSİZ KALIYOR AMMA TEBRİK VE SAYGILARIMIZI SUNSAK KABUL GÖRÜR DİYE DÜŞÜNÜYORUM. SAĞLICAKLA KALINIZ HİÇ O YÜREĞİN SUSMASIN EMİ .
Hüzün fırtınası esmiş Ayhaaannn severek okudum Gardaaaşşşşş......... K u t l u y o r u m.......... Yüreğine sağlık Koca şair Kalemin daim olsun ______________________________________________Selamlar saygılar
Üstadım bu asil duygular karşıdaki insanı öldürür, bitirir. Şiir yüreğin en derin gözelerinden çağlamış. Şiirin içinde keskin duygu dönüşleri çok başarılı ve etkili. Tebrik ediyorum. Yürekten selamlarımla kıymetli kalem. Hemşehrim...
Kim bilir her halde sevilenler sevmeyi bilirler belliki sevilmeyenler sevmezlerde acıkmıyanın yeme ihtiyacının olmadığı gibi susamayanın içme ihtiyacı olmadığı gibi sevilmeyeninde sevme ihtiyacı olmadığı için sevmeyi bilmez sanırım.şaşırtıcı bir soru yüreğine sağlık kutlarım gözleri açan şiirini Selamlarımla güzel geceler huzurlu olsun
Zehirli yılan olursun Çok anlamlı dizeler bilmem anlamam ben sevgiden hatta çok korkarım Unutmak kolay olsaydı bu dizeler yazılmaz dı Sevgin olmasa yazmazdın Ne kadar git desende göndersen de Severken gönderemezsin çünkü hala seviyorsun sevgi çok kolay olsaydı dönüşüm kutusu dolar taşardı Ancak gerçek seven ama yüreğinden gönderemeyen bu dizeleri yazar Defalarca dinledim her kelimesinden anlam çıkıyor hatta sevgin çağlamış kutlarım ..........