Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Temmuz 2011 Cuma 13:14:35
Maazallah ceset düşer kör kuyuya
Pişmanlığın hiç faydası da olmaz
Günahlar boğar yanarsın pis huya
Çaban kar etmez sevap heyben dolmaz
El cennette sen cehennemde yaya...


emeğine saglık..abim..kutladım yazan kalemi..yüreği.......................

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Temmuz 2011 Cuma 13:13:34
Gülüyorsa gözler
Gülümüyorsa dudaklar
Mutluluk gelir kucaklar
Yaşanacak çok şey var....

Aynaya baktım bugün
Gözlerimde yıldızlar
Gülümsiyen dudaklarda
Gonca güller açar....



gülümseyen gözlerin..hep gülsün ablam..emeğine saglık..saygım...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Temmuz 2011 Cuma 11:21:22
Sen, güze ertelenmiş yağmurlarınla, sağır bulut
kim bilir yine hangi gezegenlerden, çaldığın gölgelerinle oynuyorsun
tebessüm ki en çok yakışandır size
güzelliğin insanı delirten, ayrı bir ihtişamı vardır
ne zaman saçlarınla dağılsan maviliklere ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Temmuz 2011 Cuma 11:19:44

Benim olmadıktan sonra
Kimin olursan ol
Sen intizarımdasın
Şifasız ol
Devasız ol
Ebediyen sevdasız ol
Benim gibi besbeter ol!


emeğine saglık abim..kutladım saygımlaa....
İntizar, @Toynak
29.7.2011 00:00:09
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Temmuz 2011 Cuma 11:18:25
Dilden düşmez gülbank ile
Hubyar sultan evladıyım,
Hak bildiğim pirim ile
Hubyar sultan evladıyım,

Sözüm ile hoş sohbete,
Dergâhında yüzüm yerde,
Tokat, Almus, köyüm Tekke,
Hubyar sultan evladıyım,


emeğine sağlık abim..kutladımmm sayg...

Soyunu sürerim, @Bekir yavuz
29.7.2011 00:01:22
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Temmuz 2011 Cuma 11:16:57
Sen sevdanın çölüsün sensiz kalsam da gece
Sevgimi fener edip sana yol vereceğim.
Dokunur sol yanıma, vurur inceden ince
-- Aşacağım çölleri, çat kapı geleceğim
-- Gitmeyeceğim senden, yanında kalacağım


emeğine saglık..saygımla abim..kutlad...

Çat kapı geleceğim, @RABATLI
29.7.2011 00:06:04
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Temmuz 2011 Cuma 11:15:42

E lmastan değerlisin benim için
L aleler,güller açar gülünce gamzelerin
M analı bakan gözlerinin anlamı çok derin
A ğzından bal akar hep tatlı sözlerin
S evgi çiçekleri saçar sanki ellerin


A yrılık acısıyla yanar içim
K albimde bir başkad...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Temmuz 2011 Cuma 11:14:39
Ne hak yiyecek
Ne haksızı savunacaksın
Bilerek.
Nede, ah edeceksin
Bilmeden.
Bildiğini düşünmene etken olacak
Yalan olabilir.
Önyargılar öncelikle, karşı tarafı üzer
Sonra mutlu edilen, sahtekarlar ürer
Tanımadan zannettiğini bilmeyeceksin...

Asmadan, @guler birsozu
29.7.2011 03:17:13
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Temmuz 2011 Perşembe 20:33:56
Zaman gelip geçiyor,saçlara aklar doldu.
Sam yelleri esince, yüzümün rengi soldu.
Bir bilseydin sen yokken,burada neler oldu
Yokluğunun sancısı, kalbime vuruyor yar.
Vur sineme mızrabı gönlümü derinden yar


emeğine saglık ablam..tadındaydı.....

Sam yelleri esince, @gül peri
28.7.2011 14:15:33
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Temmuz 2011 Perşembe 20:32:54
hicranın en buhramlı safına dayandık,
şükrettik yaradana
iyi ki varsın cancağızım.
bir ucundan diğer ucuna kadar sevdim seni şehr-i İstanbul.
her şeyde sen varken
bende en yoğunluğunla nüfus ediyorsun can sızım.



kutladım güçlü kalemi..sa...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Temmuz 2011 Perşembe 20:31:47
sakın bir şey sorma ,neden niçin sebeplerini ..
bilirsin yufkadır yüreğim
geri dönüşlerim olmasın bir daha...
Aşkını azad ediyorum..
Kararım kesin, aslında cevabı sen de ..
sen daha iyi biliyorsun...
işte bugündür o gün..
hayata küstüğüm gün...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Temmuz 2011 Perşembe 20:30:38
ressamda olursun belki bir be ablam!!!neden olmasın ki..
saygımla güzeldi...kutladım cansın
Ben ressam olsaydım!, @Oya gedik
28.7.2011 15:42:02
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Temmuz 2011 Perşembe 20:28:15
tebessümle okudum...bende..kutladım abimi..saygımla...
Böyle yapma, @mehmet ali unsal
28.7.2011 17:51:34
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Temmuz 2011 Perşembe 20:27:11
yardan aşağı kendimi
coşkuya dolu bendimi
mutluluğunu yendi mi
akılmaz oldu sevdiğim

ozan efem dün oyunda
ağladı kuzu koyunda
başkaca var mı soyunda
bakılmaz oldu sevdiğim


emeğine saglık abim..saygımla......
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Temmuz 2011 Perşembe 20:25:37
Bırakın artık, peşimi
Bürümünüze, aş ermiyorum
Düzüne/leş/meyin
Gençlik başıma çöktü gitti
Dalsız budaksız tutunuyorsam
Yalnız
Bir istediğim var
Oda, yarın
Tek dilim, bütün

Ölümde olsa, nihayetim
Bana yetecek


emeğine saglık ablam.....

Biliyorum, @guler birsozu
28.7.2011 18:15:52
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Temmuz 2011 Perşembe 20:24:15
Sevgi minderi serdin gönül sedirime
Oturdun gül bahçesinin başköşesine
Sevdan başım gözüm üstüne dedim de
Dinletemedim
Dudağım acıdı adını sayıklarken


özlemiştim bu nefesi....iyi geldi be annem!!!
emeğine saglık kutladım...sevgim her de...

Dudağım acıdı, @siyahgecem
27.7.2011 18:21:28
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Temmuz 2011 Perşembe 09:54:08
Gönlünün tahtına çıkıp otursam
Başını dizime koyup yatırsam
Dilinde türküysem yüz bin satırsam
Bu sensizlik, zor mu desem ne desem
Sarıp da dilinde nokta mı olsam ?


emeğe saglık olsun..tadındaydı..sagımla kutladım..
Ne desem bilmem, @Dosteli_
27.7.2011 19:34:30
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Temmuz 2011 Perşembe 09:46:48
Ben insanım ancak,
Sınırlı, ölçülüdür sevmelerim,
Boşa harcayacak bir dirhem sevgim yok
Sevmeyenle kendimi niye üzeyim.
Hem bana yazık hem ona
Hadi kardeş
Herkes kendi yoluna.
Karşılığı olmayan para bile kıymetli değil ki
Sen sevgiyi karşılı...

Sevgi enflasyonu, @Melik Haker
27.7.2011 21:39:28
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Temmuz 2011 Perşembe 09:45:43
Uğra ara sıra mermerle bütünleşen serviliklere
Toprak üstüne hayaller kurma!
Mülk dediğin bir karış toprak kalacak

Masallar dinlemekten öyle yorgunum ki
Ölçme günahımı sevabımı sakın tartma!
Herkes kendi bacağından asılacak…





e...

Herkes kendinde yanar, @Toynak
28.7.2011 00:00:08
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Temmuz 2011 Perşembe 09:44:42

Uğramasın boran, fırtına tufan,
Seni korusun kem, gözden nazardan,
Yüreği sevgisiz, kötü kullardan,
Yaratana dua ile seslendim


emeğine saglık abim..saygımla kutladım
Düşlerim, @Bekir yavuz
28.7.2011 00:01:31
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.774
Şiir Okunma
1.228.725
Yazı Okunma
112.593
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL