(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLAYAN YÜREĞİM BENİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLAYAN YÜREĞİM BENİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yorgun gonul herseyi artik zor kabul eder dolulugundan , yasadigi olaylardan ...zaman -zamanda bir yerlerde duraklayip dinlenmek ister.. Yureginde dinlenme payini vermek gerekir degilmi Sevgili Ayse Hanim. Tebrikler. SAygimla..
Hüzünler inşaAllah hep şiirerde, kalır... Yorgunluğunuzun karşılığını Rabbim mükafatlandıracaktır umuyorum... Güzel, anlamlı bir şiirdi... Saygı ve selamlarımı yolladım...
Dilerim geçici bir hüzündür Ayşe hanım.Dilerim ki çiçek bahçesi gibi güzel yü reğiniz şenlenir bir an önce..Duygu dolu ve yine çok güzeldi,tebrik ederim kaleminizi.Saygı ve selamlarımla...
Kısa şiirin anlamlıydı annem, neyseki senin hüzünlere, kara bulutlara kolay papuç bırakmayacağını biliyorum artık. Gri bulutlar benide hüzünledirir daima ve sen yağmur yüreklim, yağmışsın yine satırlara sevgimle, bitmeyen
BAZEN İNSANI İÇİNE ÇEKER ASUMAN,DERDİNLE DERTLENİR SANKİ O AN ,SEN AĞLARSIN O AĞLAR CEVAP VERİR SANKİ SİZE KARARAN BİR BULUT YAŞLARINI İNDİRİR. YÜREĞİNİZ HUZUR DOLSUN KAYBOLSUN O KARA BULUTLAR...BİRE EMANET OLUN...SAYGILAR...