(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kul şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kul şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dosta vefayı gösterirken dahi dostluğun gereği yaratılış gayesini anlatmak...... işte bu.............. sağolasın can gardaşım ..... susamıştık şiirlerina selam ve dua ile
ben bu şiire nasıl yorum yazacağımı şaşırdım... ne yazarsam yazayım az kalacak galiba. okurken vede dinlerken etkilenmemek elde değil... kalemin kelamin var olsun kardeşim... ne güzeldir Hakka kul olmak..kul olmak için çaba hercamak..kuulluğu en iyi şekilde yapmaya çalışmak kutluyorum selamlar....
Hayata dair manalar ikliminde manayı bulmuşsun dostum,insan arayınca buluyor HAKK'ı elbet,kul olama bilincine varınca insan ,kime kulluk yaptığını ve nasıl yapması gerektiğinin peşine düşüyor. Bulunca gideceği yolu,meşakkati merhem oluyor,beşeri hayatın tüm meyveleri ham,baki hayatın bahçesinde bir an olsam diyor ve Aşk başlıyor,musalla denen baki hayat gemisinde....Hayraola...Allah beraberimizde ola,sinemizde hep iman var ola inşallah..
Aramak lazım gelir elbet,alemlere sığmayıp göğüs kafesine sığanı....
Ben şiirlerine yorum yazmaktan zorlanıyorum artık,tebrikler dostuma
Alkışlı/yorum
kulhasan tarafından 10/17/2011 11:24:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Muatafa hocam sayfanızı tıkladığımda biliyorum ki ruhlarımıza huzur verecek şiirler bizleri bir değil bin kere düşündürecek d.zlelerini o doyumsuz yorumunuzla karşılanmak ap ayrı biz haz veriyor gönül dergahımıza böyle güzelikler serdiğiniz için çok teşekürler şirin köşesine kendi yüreğimden koparak uğur böceğini asıyorum tebikerler saygılar.
insan son nefeste
bir güzellik ülkesinde" diye yazdığımda sizin dizelerinizi görmek kısmet olmamıştı.
"İşte geldik gitmeye soru içinde soru"
sağlam iman götürmek asıl işin en zoru"
kıymetli dost sanki üstad Necip Fazıl'ın kalemi oynuyor gibi.
Tat öyle bir tat. Tebrikler. hrnozmn