Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Ekim 2011 Çarşamba 12:32:54
Deli dalgalar coştukça, teknem karaya vursa!
Ne olurdu bir gün olsun, içimde yangın dursa...
Ruhumu mutluluk sarsa, huzur bulsam günbegün;
Bin hüzünle yol alırım, çark’a vurur küreğim



EMEĞİNE SAGLIK...CAN TANEM...SEVGİM ÇOKCA..KUTLADI...

Yol alırken, @babidim
26.10.2011 12:26:56
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Ekim 2011 Çarşamba 10:57:09
oooyyooy..can asyam..ne güzel bir düet olmuş..

süpersiniz..

emeğine saglık can..
Vazgecemem senden asla..., @AsSya
24.10.2011 22:55:00
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Ekim 2011 Çarşamba 10:48:30
Yıllarca aradım seni bulduysam
Yaşansın bu aşkım gönül telinde
Ben yine yaşarım suskun gönlümde
Yeşersin güllerim senin elinde.

Çağlasın şu aşkım gönül bağında
Bir yudum su versen hayat bulsaydım
Gülümü kopardın gönül bahçemden
Duyduğum acıl...

Yaralı ceylanım, @bestekar10
26.10.2011 10:34:48
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Ekim 2011 Çarşamba 09:34:38
deseniniz de çabuk
damı atlamış kabak
unun kepeğine bak
tadında değil yalaş



kalemine saglık..ustam...saygımlaa
Boşu boşuna telaş, @ramazan.efe
26.10.2011 09:29:16
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Ekim 2011 Çarşamba 09:14:14
:((((canımız..yanı..yüreğimiz agladı...duyarlı yüreğine saglık can tanem..saygımla..
O,an o,ses ses/siz kaldı, @N.ALTIN
26.10.2011 00:12:36
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Ekim 2011 Çarşamba 09:12:45
emeğine saglık.ablam..kutladım saygımlaaa
Sen miydin, @Gülsen Tunçkal
26.10.2011 00:18:39
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Ekim 2011 Çarşamba 09:10:40
:((((
çok üzgünüz...
duyarlı yüreğin sagolsun..canda canım.......
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Ekim 2011 Çarşamba 09:09:39
emeğine saglık...şair..kutladım..saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Ekim 2011 Çarşamba 09:08:37

Ay doğar aşar gider.
Gün doğar batar gider.
Sırma saçlı sevdiğim!
Oturmuş tütün dizer.

Allı pullu sevdiğim!
Boynuna altın dizdiğim!
Senden başka sevmem,
Uğruna serden geçtiğim!



emeğine kalemine sagımla..kutladım abim...
Sevdiğim, @Sami ASLAN
26.10.2011 08:12:43
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Ekim 2011 Çarşamba 09:05:51
ben neye ağladım kimlere yandım..!
sendin sigaramdaki,zehirim külüm,
sinsi bakışlım,yürek yakışlım,gidiyorum
neye yaradı şimdi senin yaptıkların,
bu şehre sığdırmadın
hüznümle bıraktın beni,
geri dönülmez bir yola girdim ,
hoşcakal, birtanem d...

Kalamam, gidiyorum., @mehmet sancak
26.10.2011 00:08:32
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Ekim 2011 Pazartesi 11:00:19
oyoyooyoy!!emeğine nefesine saglık ablam.kutladım saygımlaaa
Alacaklımısın, @Remziye ÇELİK
23.10.2011 12:49:44
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Ekim 2011 Pazartesi 10:33:32
Bir hıçkırık sesi
tutulmuş tüm sevenlerin nefesi
ağlıyor kız kulesi
pembe bir çarşafta kan
Emirgan çığlık çığlık bu akşam
bir erkek ağlıyor
dudaklarında küfür ayyaş masalarından arta kalan
bir kadın acılaşmış elleri bakışlarında hicran
kirp...

Ağlıyor kız kulesi, @lemide
24.10.2011 10:30:08
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Ekim 2011 Pazartesi 09:59:20
Sen acırsın kullarına
Yardım et açta açıkta olanlara

Afatından da sen koru
Af et günahkar kullarını



amin....annem..nedir bu başımızda dönen felekat:(
beterinden esirgesin mevla...
emeğine saglık sevgimle can
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Ekim 2011 Pazartesi 09:58:06
Dokun anne;
Acılarımı kundaklayıp
Sineme bastım
Aldanma yürek yangınıma
Çok üşüyorum
Tut yüreğimden
Nasıl çırpınıp debelendiğini gör
Mutluluktan mıdır sence
Hiç olmadım
Yoksa acıların dilsizliğinden mi?
Anla ne olur
Bir tek sen anladı...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Ekim 2011 Pazartesi 09:56:57
Harcadın sevgimizi boş bir heves yüzünden
Ne olur koşup gitme her gel diyenin izinden
Düşen Kaşif Kani nin hem gönlünden gözünden
Pişman olun bi tanem gitme gel uzaklara




emeğine saglık abim..kutladım saygımlaaa
Gitme gel uzaklara, @KNİSK
24.10.2011 08:23:12
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ekim 2011 Pazar 20:29:00
:((((çok üzgünüm....çokk!!

geçmiş olsun...mevlam bir daha yaşatmasın...


kalemin daim olsun.
7.2, @~ Ş i m o ~
23.10.2011 19:28:17
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Ekim 2011 Pazar 00:21:59
Yeşil gözlerinde
Özüm var
Sevdaya giden yolda
Senin için döktüğüm
Göz yaşlarım var




emeğine saglık abim...annemin nefesi ile can bulmuş..kutladım iki güzel yüreği..saygımla
Yeşil gözlüm, @kul düşünce
23.10.2011 00:11:18
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Ekim 2011 Cumartesi 23:55:30
İnanmıştım bağlanmıştım sana,
Sen acı ızdırap tattırdın bana,
Deli odum aşkından yar yana yana,
Gördüm ki aşkıma layık değilsin.

Paraladım gönlüm heder eyledim,
Söyle zalim söyle sana neyledim,
Sevmiyordun niçin gönül eyledin,
Sen benim akım...

Layık değilsin, @AHMET ACAR
22.10.2011 23:36:37
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Ekim 2011 Cumartesi 22:32:10
Harında yanarken yüreğim
Harman yeri bağrım yanar
Yanar
Parmaklarımın ucunda kaldı sıcaklığın
Yok, yağmur gözlüm

Sen
Seven bir yüreğin tükenişi
Nasıldır bilirmisin
Sen sevmedin ki nerden bileceksin
Sen hiç tükenmedin ki
Bütün hayatımı...

Seni seviyorum demedin, @siyahgecem
22.10.2011 21:16:27
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Ekim 2011 Cumartesi 19:44:50
Zaman kaçar duygular kafa yorar kan kaynar
Gelmez yar özlem dağlar daraltır gönül koyar
Üşür arzular kor çalar kül ateşle oynar
Vuslata varmayan akrep yelkovanı kınar




EMEĞİNE SAGLIK ÖZLÜ SÖZLÜ ŞAİRİM..SAYGIMLAAA
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.380
Şiir Okunma
1.227.856
Yazı Okunma
112.464
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL