Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Temmuz 2014 Pazar 13:13:12
Son çağrımı yaptım /
Hayali bir tablo çizdim
Başka kimselerin olmadığı
sevgiye aşka ,senli olmayacak yuvama
Ve öylece takılı kaldım
Uzun uzun düşlerimde
Boş çerçeveye --


neler gizler kalan boş çerçeveler...
:(
tebrıkler ablam
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Temmuz 2014 Pazar 13:11:59
Rabbime yaslasam da bu günahkar başımı
Yağdıkça kurşun kalbe ah büktürür kaşımı
Ölmeden hazırladım diktim mezar taşımı
Gecenin girdabında vurgun yolcu musun sen



rabbim!
yaslanacak kimsemiz yok ki
kalbimizdeki yaralar bereler
hep ona hava...

Yolcu musun sen, @AYSE KAVAK
6.7.2014 02:15:06
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Temmuz 2014 Pazar 13:09:10

hadi gel yağmurlu bir pazar sabahı
üşümeden sokak cocukları
öpelim güneşi göbeğinden
öpelim anlından karabağ’da ölen bir çocuğu


ah kıyamadıklarım
onlar
günahsızlarım
ağladıklarım
:(benim


tebrıkler abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Temmuz 2014 Pazar 13:05:32

Biliyor musun canım?
Hani hep derdin ya, neden güneşe bakıyorsun diye.
Her terlediğimde yüzümü sildiğin içindi, neyse.
Bir gün daha bitti, bir çizik daha attım sensizliğe.
Hâlâ güneş doğuyor geceye inat.
ve ben hâlâ bekliyorum terlerimi sen si...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Temmuz 2014 Pazar 12:57:34
Beni bitmek bilmez dertlere salıp
Nasıl rahat gezer kalbimi çalıp
Herşeyin sonunda ahımı alıp
Talihi tersine döner inşallah

:(
nasıl gezsin rahat,
gezemez
kalbine ateş atıp giden
yaktığı kadar yanmaz mı sandın be damat
bin ah!kime gün gös...

Yanar inşallah, @azaptar
5.7.2014 18:49:48
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Temmuz 2014 Pazar 12:54:26
Ey ahali,
Arzu halimdir…
Haber verin sevdiğime,
Gelecekse şimdi gelsin,
Bu gün olmazsa yarın,
Ya ölüme, ya dirime,
Beni görmeden gitmesin…


ah şiir:
nasılda vedası soğuk esti gözlerimde:

Geldiğinde söyleyin,
Hakkım ona hela...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Temmuz 2014 Pazar 12:49:30

Yanmayacaksın aşk uğruna
Alev almayacak yürek
Acılara saplanmayacak sın
İradesi olacak gönlünün
Yoksa ölürsün...

ah ne zor
aklını tutmak
ah ne zor
gönlünü mühürleyip te beklemek
:(

tebrıkler ablama
Yoksa ölürsün, @serapertence
6.7.2014 10:40:17
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Temmuz 2014 Pazar 12:48:22
Sana kesiliyor bedenim
Cehennemim de
Cennetim de sensin
Kanımda virüs...
Canımda cansın....
Yârım yüreğimde dağsın

bir cennet düşlüyor güşüşlerim,olmadığın her yanımı gurbet sayıyorum kendime
bir kor düşüyor da gönlüme
dağlanıyorum peşin sı...

Yârim, @_ZERRE_
6.7.2014 00:35:01
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Temmuz 2014 Pazar 11:10:20
Çünkü! babam hiç demedi,
Büyüme çocuk büyüme,
Sen büyüdükçe kirlenen dünyan küçülür.


:(

hep çocuk kalmak
hiç büyümemek
ah nasılda hayalimdi,içimdeki çocukla ömürlük olmak

biz büyüdükçe yüreklerimizi kırdılar
dünayı küçültüler
gözleri...

Büyüme çocuk, @kul düşünce
6.7.2014 09:53:29
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2014 Cumartesi 23:33:37

hayallere sığmayacak gerçeklerim vardı benim
bir de sen


gerisine ne hacetti ki...


tebrıkler can
Kendime not:, @gülkurusu
7.6.2014 13:55:29
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2014 Cumartesi 23:25:57

yüzümü secdelere sen diye sürdüm
yumduğum her rüyayı yüzünde gördüm
hayat ipliğini kanımla ördüm
adındı ibadetim sevmedin beni

:(

sevilmeyen yüreğin feryadı dağları deler de
duyulur mu ki acep dost
ne garip değil mi
sevilmediğimizi bile...

Sevmedin beni, @Gülşah Dağlı
5.7.2014 17:13:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2014 Cumartesi 16:53:08
kaleminize sağlık abim...tebrıklerimle........................................................
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2014 Cumartesi 16:52:06
tebrıklerimle.............
Selam, @Şair Yürek
5.7.2014 15:34:58
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2014 Cumartesi 16:40:02
Sada vermez olur ıssız sokaklar
Bir hasret türküsü söyler dudaklar
Islanır yaşlardan izli yanaklar
,,,,Ne halinden bilir ne derdin anlar
,,,,Gülerken ağlatır kadın milleti


ah biz kadınlar!!
ah biz!!
ağlatırda
ağlamaz mı hiç!!

emeğine s...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2014 Cumartesi 16:34:24

bu vakte dek gelip eriştin de
sen nasıl bir güzel emel ve hayırlar işledin
hayat gelişte geçti de tövbe bile etmedin
bak da gör huzuruma ne yüzle geldin
derse ki ey kulum söyle ne cevap vereceksin…




EMEĞİNE SAGLIK ABİM
TEBRIKLER...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2014 Cumartesi 16:33:10
Batırdım yüreğime seni yazan kalemi
Düşünmedin elinle yıktın gönül kalemi
Acınacak haldeyim, güldürürsün âlemi
Dökülürken akşamlar yıldızların koynuna,
Hayallerim vurulmuş, yenildim aşk oynuna


:(

TEBRIKLERİMLE ABİM
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2014 Cumartesi 16:32:04
AH HAYAT!

TEBRIKLER ABİM...........
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2014 Cumartesi 16:30:27

Akşam yine olmuş yine aklımdaki şu sensin,
Hasret dolu gönlüm, seni sevmiş bilemezsin,
Yetmez mi bu hasret bana, sevdim seni anla,
Hasret dolu gönlüm, seni sevmiş bilemezsin.



BİLMEZ DEMEK Kİ...

TEBRIKLER ABİM
SAYGIMLA
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2014 Cumartesi 16:19:04
SEN YOKSUN İŞTE!!

birisi düşten öte desin!
birisi
kötü bir şaka desin!
birisi uzun süredir uyanmayan bir yoğun bakım ünitesini meşgul eden sol yanı felçli bir hasta desin!!
:(

ve aklım almadığını
düğümlü kalan boğazımdan geçiremedğim bir ö...

!!sen yoksun!!, @Dj_KaRizMaTiK
4.7.2014 14:09:13
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2014 Cumartesi 16:07:48
Anlayacağın senden kaçış yok sevdiğim.
Senin varlığını sineye çekeceğim bir şehirde yok.
En güzeli uzat bana ellerini.
Ezip geçme bu sevgi dolu yüreğimi.
Gel beraber şehir olalım.
Ve yine sen ıslat sana tutsak bedenimi...


çıksanda uzak...

Sana tutsak..., @BayyToprak
4.7.2014 23:11:23
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.785
Şiir Okunma
1.228.746
Yazı Okunma
112.597
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL