Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Başından macera geçmemiş kız denizin dibindeki inci gibidir,aramakla zor bulunur,Allah rast getierecek,başından macera geçmiş kız ise denizin kıyıya vurduğu hamsi balıkları gibidir,miktarları çoktur.ama bayat olduğu için hastalık yapar.
ferhan

ferhan

@ferhan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 24 Ağustos 2007'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

ferhan
@ferhan
25 Mayıs 2009 Pazartesi 14:49:42

O KAPIYA YOKLUKLA, HİÇ BİR ŞEYSİZ, MÜFLİS VAR,
O CÖMERTLER CÖMERDİ, HER NE VERSE ETME AR.
AYRILMA O KAPIDAN, CENNETE SALANA DEK,
SEVİNDİRMESİN NURU, KORKUTMASIN SENİ NÂR.

AŞKINLA ALEVLENEN, İÇİNE BİR KANDİL YAK,
ŞU VARLIK ÂLEMİNE, O AŞKIN NU...

Sünnetullah, @Mustafa Yaralı
25.5.2009 00:04:32
ferhan
@ferhan
25 Mayıs 2009 Pazartesi 14:43:21

Anlayanlar anlar bunu,
Bir çoğuna olmaz konu,
Gelmez bu dünyanın sonu,
İşte geldim gidiyorum..

Olmadı hiç tadım tuzum,
Gerçeği görmedi gözüm,
Okuyun bak oğlum kızım,
İşte geldim gidiyorum.

Ne şairim ne yazanım,
Dosta methiye düzenim,
...

ferhan
@ferhan
25 Mayıs 2009 Pazartesi 14:39:45

Beterinden koru Allahım
Yazamıyorum ya of

Ne batıyor neler batıyor sevgili kalbime
Ne oluyor neden ne bunlar

Bir kestane şekeri
Tadında hayat
Güzel her şey
Hoş geldin bir şeylere birilerine
Güle güle bir şeylere birilerine

Yüreğinize...

ferhan
@ferhan
25 Mayıs 2009 Pazartesi 14:36:56

Kışı unutalım hep baharları yaşayalım
Papatyalar,laleler bizim için açsın
Hem sağlıklı hem de çok mutlu olalım
Lal’lar bile dile gelsin bizim için konuşsun
Gel paylaşalım seninle hayatı

İşte açtım gönül kapılarımı sonuna kadar
Bu yürekte k...

ferhan
@ferhan
25 Mayıs 2009 Pazartesi 14:17:22

Eriyorum ateşinle yandıkça ben
Gözlerimin baktığı her yer alev
Ellerimin değdiği her yer kor
Yürüdüğüm yollar bile isyanda
Yarenlerim kaldırımlar bile söndüremedi
İçimdeki bu ateş-i aşkı

Yanan insanlar gibi koşturuyorum
Oradan oraya ne yap...

Ateş-i aşk, @rapunzeL'im
25.5.2009 00:00:32
ferhan
@ferhan
25 Mayıs 2009 Pazartesi 12:01:18

Kıskandım kırlardan çiçekler çaldım
Sakızlı sardunya saksıda şimdi
Begonya fesleğen balkonda hapis
Bunlarda benimdir…Çatlayın kuşlar.!

Kırmızı sardunya,arsız sarmaşık
Firar eder gibi cama uzanmış
Bir saksıda sunulmak istenen hayat
Halinden...

Çatlayın kuşlar, @Toynak
25.5.2009 00:00:26
ferhan
@ferhan
25 Mayıs 2009 Pazartesi 11:04:44

Şu üç günlük hayatın, sefasından ne ola,
İmtihan dünyasında, nasıl verilir mola?
Yaradan sevgi verdi, kuşa, dala ve kula,
İnsan nasıl aldanır, dünyalık sahte haza?

Sakın bana yaklaşma, menzilim dışında kal!
Artık şunu iyi bil, benimle vuslat...

ferhan
@ferhan
25 Mayıs 2009 Pazartesi 10:42:55

Fani’ye sevdanın bedeli ağır
Dost kahrına dostun kulağı sağır
Dili yaralarsa var tabip çağır
Gönül tabibiyle yanar çırası.


Garibi tabip az yaralı gön’le
Tut dilini yara açmasın önle
Dikkat et ne olur nasihat dinle
Gün gelip çatmadan ölüm...

Gönül yarası, @maskosu
25.5.2009 09:27:27
ferhan
@ferhan
25 Mayıs 2009 Pazartesi 09:14:53


İktisat en büyük maharet sanat
Bereket getirir şükür kanaat
İsraf sefahete uçuran kanat
…..Rabbim, ihsanındır her türlü nimet
…..Ne namerde ne de merde muhtaç et

İsraf şükürsüzlük yokluk getirir
Çalışma şevkini kırar bitirir
İnsanı zille...

***minnet***, @Bayram Ali Bülbül
22.5.2009 08:21:03
ferhan
@ferhan
25 Mayıs 2009 Pazartesi 09:10:38


“Sefer ender vatan” hayat yolunda;
Daimi tekâmül elzem insana!
“Halvet der encümen” sağ ve solunda;
Halk içinde hak’sa zemzem ihsana!


Yusuf’un kokusu Yakup’a şifa (a.s.)
Yunus’u (a.s.) taşıyan balık da vefa,
Eyyübi bulaşan hastalık sef...

"sefer ender vatan", @maskosu
24.5.2009 12:11:55
ferhan
@ferhan
25 Mayıs 2009 Pazartesi 09:05:32

Şimdi
sayıp da bitirdiğimiz
sayıp da bitir
sayıp da bit
dilimde say ama bitme diyeceğimiz
onlarca hikaye

Hey sen!

Dizelerin kendisine yazıldığını düşünen budala
bu şiir senin olsun
ben gidiyorum...

Yüreğinize sağlık,mükemmel şiirirn...

Rüya, @ANSIZIN
12.2.2009 12:22:03
ferhan
@ferhan
22 Mayıs 2009 Cuma 15:47:18
Yüreğinize sağlık hemşerum,güzel bir şiir okudum gonul kaleminden,selam ve dua ile...
Gel gör insafsız, @yarali-hamsi
21.5.2009 17:07:52
ferhan
@ferhan
22 Mayıs 2009 Cuma 15:38:26

Kırık buruk hüzünler ile geçen upuzun vahlı yıllarıma
Benden çok selâm olsun yine de özlemlerim var kimi anılarıma
Şükretmek huyum suyumdu hep de öyle olacaktır yaşamım boyunca
Binlerce gül kokuları burnumda belki gitmelerdeyim doyumumca.

Yür...

ferhan
@ferhan
22 Mayıs 2009 Cuma 15:12:45
Yüreğinize sağlık,askerlik anıları unutulmaz,bende Çavuş olarak görev yaptım sınırda.sınırın güvenliğini sağladım...
ferhan
@ferhan
22 Mayıs 2009 Cuma 15:09:07
Yüreğinize sağlık kardeşim,çok güzel bir şiir okudum,kutlarım sizi iş bulmuşsunuz,ya bulamayanlar ne yapsın,sayın patronların kar marjları düşünce kapıyı gösteriyor işçisine,çünkü tatilin en kralını yapamayacak,işçiden çıkarır hep faturayı,saygılarım...

ferhan
@ferhan
22 Mayıs 2009 Cuma 14:53:54

Yarınını bilmeden başladığım ,
Dünlerini silip , geçmişinden kaçtığım,
Yolculuğundaki taşıyıcılığım son buldu,
Ve düşlediklerim gerçek oldu.

Artık çılgın sevdanın ortasındayım,
Tam bir yangın yeri benim bedenim,
Ne bir olumsuzluklar var ,ne...

ferhan
@ferhan
22 Mayıs 2009 Cuma 14:48:10

Akıl var,
Fikir var,
Söyleyin öyleyse;
Neden bunca rezalet,
Neden bunca kir var?


Yüreğinize sağlık düşündüren dizeler,akıl var doğru ama aklın önüne geçmiş nefsani ve şeytani duygular ön plana çıkıyor ve aklı gölgeliyor,manevi reçete yazıl...

Neden ..., @ibrhim
22.5.2009 12:19:34
ferhan
@ferhan
22 Mayıs 2009 Cuma 14:44:39

Alarcın’a döner vurunca şavkın
Sevda punarda dinebilmez şevkin
Ürek de seyyahdır, ulakdır sevk’in
Meni hoş edirsen engir yıldıs’ım

Lüzumsuz hele bak söküyor tangdak
Altan’la, yıldıs’ım kayboldu bir bak
Engir’i beklerem Kerimdir bil Hâk
Me...

ferhan
@ferhan
22 Mayıs 2009 Cuma 14:37:46
Gülsen de bir lahza öyle kal ve dur;
Düşün hikmetini, canla kardeşim.
O güldüğün yere, öylece otur,
Neye güldüğünü, anla kardeşim.

Sor; düdüğe kimmiş süren dilini,
Anla; kim verdiyse o; bedelini,
Şimdi görüver de kendi hâlini,
Öyle içli içli...

Nasreddin hoca, @sır
22.5.2009 01:18:29
ferhan
@ferhan
22 Mayıs 2009 Cuma 14:25:25

Önce toprak vardı, sonrasında ben
Ondan hayat buldu bendeki beden
Böyle uygun görmüş “Yoktan var eden”
Nasıl sevilmez ki, can saçan toprak

Mevla’nın sunduğu yerde türettim
Onda umut buldum, onda ürettim
Sanılmaya bunu hep ben yarattım
Nası...

Toprak, @cemil
22.5.2009 09:23:15
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
85.632
Şiir Okunma
1.723.968
Yazı Okunma
24.630
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL