(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE İNSANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE İNSANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair kutluyorum.Anadolunun bağrı yanık ozanı, halk şairi kardeşim içten duygularına aynen katılıyorum.Allah korkusu olmayandan başı secdeye varmayandan, yalancıdan hak yiyenden insanlar değer vermeyen gururlu ve bencil insanlardan sakınmak lazım, konuyu öyle güzel işlemişsin ki başka şey söylemek istemiyorum.Seni tebrik ediyorum.Selam ve saygılar diliyorum.
lisanı alem içinde anlatılanı duymalı ,anlamlar çıkarmalı,kaanatler sözde kalmamalı,sabrın dehlizinde zihne çark edilenler uygulanmalı ve elbet bizi var eden Rabbimize şükürle sığınmalı,hakkı bilip kakikati görmezden gelenlere yazılmış bence yürek lisanımla tebrik ediyorum yüreğinize sağlık
KOCAKURTSOYLUM,DEĞERLİ ÜSTADIM BAN SORARSANIZ,HAYATTA EN ZOR ŞEY NEDİR? DİYE HİÇ TEREDDÜT ETMEDEN "İNSAN" DERİM. O İNSAN YÜREĞİNE GÖNÜL DOLUSU SEVGİ,SAYGI VE SELAMLAR.
* * * Temmuzda üşümeyen, Yarını düşünmeyen, Yıpranıp aşınmayan , Ne insan gardaşım.
Oğuz’a bir bakmayan, Bir meşale yakmayan, Kötülükten bıkmayan, Ne insanı gardaşım.
Yüreğinize sağlık, aynen katılıyorum, riya, sahtecilik, yapmacık, elinden her türlü oyun gelen nasıl olur ki adam. Gönülden kutlarım, sağlıcakla kalınız Recep Bey.
Şiir ve dostluk adına sevgiler, saygılarımla * * *
ne insani be kardeşim... nasıl haklısnız hocam anlatamam bu dünya öyle değişti ki ne insanı insan artık çağdaş canavar... saygılar ve selamalr nakara DAN...
usta kalemden yine ustaca ve çok anlamlı dizeler. insan olmanın gereklerini değişik bir şekilde kaleme almaancak bu kadar güzel olur.kutluyorum..saygılar..
Hakka boyun eğmeyen, Ne insanı ne gardaşım, Alnı yere değmeyen , Ne insanı gardaşım. ===================== İnsanoğlu Dünya ya bir gaye için gönderildi.Bu yüzden İnsanlar başta kendilerinden sorumlu olmak üzere toplumsal,Milli ve Dini konularda mantıklı,akılcı ve Birlik içinde hareket etmesi gerekir. Bazıları melek kadar sevecen bazıları şeytan kadar itici olabiliyor . Yüreğine sağlık Üstadım. Saygılarımla ...
Bir meşale yakmayan,
Kötülükten bıkmayan,
Ne insanı gardaşım.
kutlarım şairi ve şiiri tam puan