Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Başından macera geçmemiş kız denizin dibindeki inci gibidir,aramakla zor bulunur,Allah rast getierecek,başından macera geçmiş kız ise denizin kıyıya vurduğu hamsi balıkları gibidir,miktarları çoktur.ama bayat olduğu için hastalık yapar.
ferhan

ferhan

@ferhan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 24 Ağustos 2007'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

ferhan
@ferhan
22 Mayıs 2009 Cuma 12:07:07

Ne sorgulu gecede
Ne beklentili sürüncemede
Nasıl gölge aşinaysa sahibine
Aşkta öyleydi işte
Ruhların eşleştiği sanrısı vurunca yüzümüze
Gelin olmuş bak elem
Teli dolanmış yalanın diline
Ayrılığın içinde gizdi vuslat
Yakın olunan kadar uzak...

ferhan
@ferhan
22 Mayıs 2009 Cuma 11:54:43
Yüreğinize sağlık kutluyorum güzel şiirinizi..saygılarımla..
Börtü böcek, @sevil-ay
22.5.2009 01:51:22
ferhan
@ferhan
21 Mayıs 2009 Perşembe 16:19:27

Yar ağzında bırakıp ta zamansız gitme,
Bir kanatsız kuştur gönlüm,beni incitme,
Yoldan çıkarmasın seni,bir yeniyetme !
Gündüze güneşim oldun,geceye düşüm;
Bugün yoktun ya yanımda,çok üşümüşüm !...

Yeter ki gelirim de,beklemek benim işim,
Be...

Çok üşümüşüm, @hyazici58
21.5.2009 12:27:11
ferhan
@ferhan
21 Mayıs 2009 Perşembe 16:02:02

Bir serçenin kanatlarında yaşadım düşlerimi,
Elmas sertliğinde davalarım vardı benim.
Bin akbaba kurban ettim içimde,
Düşünmeden yaktım bütün gemileri,
Yalnızlık istikametine dönüş varmış bilemedim.

Gölgelerle sevişerek nihayet bulacaktı ömü...

Hilkat hakikati, @mhuselekoglu
21.5.2009 11:10:04
ferhan
@ferhan
21 Mayıs 2009 Perşembe 15:59:35

Ey yolcu acele et, kervan kalkmak üzere;
Hiç şüphe yok her şey net, tedarik et nurdan far.


Ne kazansan burada; menzilde hazır yenir,
Ah vah karsız orada, hazırlan kalma naçar.


Buranın lezzeti üç, Namaz, Zikir en önde;
Kuran oku nur’u s...

Ey yolcu, @maskosu
21.5.2009 11:10:18
ferhan
@ferhan
21 Mayıs 2009 Perşembe 15:34:10



Ne han’ım, ne hamam’ım ne de kervansarayım,

Senin otağın olsun, benim sırça sarayım.



Halefin hicrân imiş, bunu çok geç anladım.

Gözyaşımı sel edip, hazin ney’le inledim.



Aynalar yalan söyler, hani mihrabın nerde.

Dön de b...

ferhan
@ferhan
21 Mayıs 2009 Perşembe 15:28:50


Hüzünleri ektim, umut diyerek
Hani nerde şimdi umut yüreğim
Yalvardım gözyaşım kurut diyerek
Hadi gel de şimdi, avut yüreğim

Sevgin yeter diye, attı kazığı
Demek ki yetmedi çoban azığı
Sen de vur çekinme, boş ver yazığı
Adı saklı kalsın,...

Umut yüreğim, @cemil
21.5.2009 11:32:52
ferhan
@ferhan
21 Mayıs 2009 Perşembe 14:24:07

İmgelerimde değil,
Benzettiğim varlıklarda ara esas çığlıklarımı
Her gün pencerene konan güvercinlerde değil
Güvercinlerin gagasında taşıdıkları mektuplarda ara
Kumsala vuran martıların kanadında değil
O martıların bakışlarındaki yalvarışlar...

ferhan
@ferhan
21 Mayıs 2009 Perşembe 13:40:36
Yüreğinize sağlık inciler dökülmüş lalelerin üstüne,kutluyorum,manevi kızınıza kavuşmanız ümidi ile,selam ve dua...
Laleme, @AYSE 09
21.5.2009 00:01:53
ferhan
@ferhan
21 Mayıs 2009 Perşembe 11:53:04
Yüreğinize sağlık Ozanım güzel bir şiir okudum,bende izin verirsen şu dörtlükle katılayım..
Haksızlık almış başını
Yapamaz fakir aşını
Sonu yok sıksın dişini
Ne olacak hallerimiz.saygılarımla..
Kısalar uzundan, @OzanFeyzi
21.5.2009 10:43:50
ferhan
@ferhan
21 Mayıs 2009 Perşembe 11:48:07

Yârim olmazsın diye sanma,
Elin yalan sözüne kanma,
Halleri mi düşünüp yanma,
Uzakta durma gel sevğilim.

Gözlerimden yaşlar akıyor.
Dostlarım uzaktan bakıyor.
Hasretlik gönlümü yakıyor.
Uzakta durma gel sevğilim.

Hüzün kokan güzel şiir...

ferhan
@ferhan
21 Mayıs 2009 Perşembe 11:46:06

Hesap sormaktı gayem
Hırsızdan , arsızdan,
Satandan ülkemin kaynaklarını...
Köklerine kibrit suyu diyerek çaktım
Çakmağımı,
Kendimi yaktım...

Ne yapıyorsun yakma kendini,yaşanacak çok günler var bu güzel memlekette,4 tarafı denizlerle çevri...

Kendimi yaktım..., @kazım Doğan
21.5.2009 10:36:46
ferhan
@ferhan
21 Mayıs 2009 Perşembe 11:39:26

Her şeye alışmak demektir beklemek..

Sabır değildir.

Biraz ikilem,

Biraz tembelliktir.

Ve elbette

Biraz da kaçmaktır insanın kendinden

Beklemek....

Yüreğinize sağlık değerli dost,hayatımız hep beklemekle geçmiyor mu?kutluyorum ...

Beklemek, @Toynak
21.5.2009 00:00:16
ferhan
@ferhan
21 Mayıs 2009 Perşembe 11:36:37

Dilimde kutsaldır bu güzel isim
Kalbime çizdiğim büyülü resim
Seviyorum işte duyulsun sesim
Seninle birlikte doğduğun bugün

Daim bolluk olsun ekmeğin aşın
Olmasın gözünde asla gözyaşın
Mutluluk getirsin bu yeni yaşın
Seninle birlikte doğdu...

Doğduğun gün, @Yakuti
21.5.2009 00:00:27
ferhan
@ferhan
21 Mayıs 2009 Perşembe 09:13:29

Teri ekmeğine katık,
Sanki şu dünyada artık,
Kimseden çıkmadı bir tık,
Bu mu Hallo’nun kaderi?

Umutmuş çilenin adı,
Zehirmiş hayatın tadı,
Duyulmuyor hiç feryadı,
Bu mu Hallo’nun kaderi?

Deldin Ümit’in bağrını,
Dindiremem ki ağrını,
Ç...

Hallo, @ümit zeki soyuduru
20.5.2009 00:12:57
ferhan
@ferhan
21 Mayıs 2009 Perşembe 09:06:56
Yüreğinize sağlık güzel bir şiir okudum,kutluyorum,saygılarımla..
ferhan
@ferhan
21 Mayıs 2009 Perşembe 09:03:57

Bu sabah dost bağında, ahuzar eder bülbül.
Şevke gelmiş rakseder, dağda mor renkli sümbül.
Dikenlerin saklamış, gelin olmuş goncagül.
Beni mecnun misali, yollara saldın şafak.

Ahmet derki; yeter, çok yazma, fazlası zarar.
İbret alana, tam da...

Şafak, @AhmetÇelik
20.5.2009 01:10:56
ferhan
@ferhan
21 Mayıs 2009 Perşembe 08:50:55



Gel demişse o yaradan,
Gelmemeye çaren var mi?
Bir gün sıyrılıp aradan
Gitmemeye çaren var mı?

Kalır varsa ann baban,
Hısım ahbap dost akraban,
Gitme dese bütün teban,
Gitmemeye çaren var mı?

Geride kalır yandığın,
Beni seviyor san...

Çaren mi var?, @kocakurtsoylum
21.5.2009 08:49:12
ferhan
@ferhan
21 Mayıs 2009 Perşembe 08:48:43

Canım diyen sedalarla
Ağlatan şu vedalarla
Tüm sevdamla nidalarla
Sardığım yar benim yarim.


Gözlerimde onun yüzü
Kulağımda tatlı sözü
Yüreğimde aşkı köz’ü
Duyduğum yar benim yarim




Hatice’yim coşarım ben
Sevdam ile yaşarım ben ...

Yar benim yarim, @Hatice Katran
20.5.2009 00:51:33
ferhan
@ferhan
20 Mayıs 2009 Çarşamba 16:45:08

Ota, çöpe elek olmaz,
Değersize yelek olmaz,
Çamur ya da milek olmaz,
Her zaman hep yiğit olur.

Arsız, yüzsüz, çatlak olmaz,
Merkeplere otlak olmaz,
Adam olur, hortlak olmaz,
Her zaman hep yiğit olur.

Yılanlara kovuk olmaz,
Başsız başa...

İnsan olan…, @ibrhim
20.5.2009 15:43:38
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
85.621
Şiir Okunma
1.723.940
Yazı Okunma
24.630
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL