Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ferda,ca
@ferda-ca
8 Ocak 2021 Cuma 01:09:54
Her şey gönlünüzce olsun hocam yüreğinize sağlık.

Saygılarımla.
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Ocak 2021 Cuma 01:07:28
Yaşam
Yıldızlar kadar sevgi
Çek tümünü aşağıya
Parlat ışığınla
Sırlarını ise hiç sorma..!

Yıldızcım daha ne olsun hadi inş..:) Aşka dair güzel dizelerdi.

Aşk ile kalasın her şey yazdıkların kadar güzel olsun.

Sevgiler.
Sır, @YediYıldız
29.12.2020 13:57:33
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Ocak 2021 Cuma 01:02:37
Yüreğinize sağlık hocam saygılarımla.
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Ocak 2021 Cuma 01:00:20
Geçende bugün dışarı çıkmalıyım dedim. Sabah erken kalktım camı açtım. Yağmur çiseliyordu. Elimi çene dayadım uzun uzun seyrettim nasıl güzel kokuyordu toprak. Topraktandı hamurumuz sevmek o yüzden olmalıydı. Ve toprağa verdiğim nice sevdiklerimi düş...

Fırtına, @-Tesbih-
6.1.2021 15:01:25
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
8 Ocak 2021 Cuma 00:44:23
Tesbihli maviler.. mavili tesbihler..Bu arada hobi olarak Osmanlı tesbihleri yapmayı çok seviyorum.

Öyle ya ölümlüyüz hepimiz.. Ve umut olmalı tüm yaşanılanların rehberliğinde fakir odalara güneşi doğduracak da yine biziz.

Hasbihal hep mavi ile...

Öyle ya.., @-Tesbih-
7.1.2021 22:54:09
Ferda,ca
@ferda-ca
7 Ocak 2021 Perşembe 02:52:22
Analar ve çocuklar tabi ki bir de eşler adına ayrıca gün seçkinizi kutluyorum.

Müzeyyene de selam olsun tabii o da bizden :)


Yüreğiniz kaleminiz dert görmesin şair.


Seçkiye değerdi şiiriniz. Nicelerine diyor saygılarımı sunuyorum.
Ferda,ca
@ferda-ca
7 Ocak 2021 Perşembe 02:41:10
Yüreğiniz dert görmesin hocam.

Keşke şiir gibi yaşansaydı bu dünyada.

Tebrikler saygılar ...
Reva mı ?, @robinson7575
3.1.2021 00:20:31
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
7 Ocak 2021 Perşembe 02:37:58
Beklemek kadar insanı yoran, hayal kırıklığına uğratan, yıpratan başka bir şey

olmasa da; beklemek bir şarkıdır aslında , umudumuz oldukça..

Güzel bir anlatımdı beklemeye dair şiiriniz.

Tebrikler saygılarımla hocam.

Bekledim...., @Taylan KOÇ
6.1.2021 12:33:19
Ferda,ca
@ferda-ca
7 Ocak 2021 Perşembe 02:10:04
Özünüze sözünüze sazınıza sağlık ozanım çok beğendim.

Yüreğiniz dert görmesin saygım ile..
İki yüzlü, @Ozan Neco Baba
7.1.2021 01:31:44
Ferda,ca
@ferda-ca
7 Ocak 2021 Perşembe 01:52:02
Edebiyat Defterinde 10 yılımı doldurmuşum. Bize burada şiirlerimizi sunma fırsatı veren site yönetimine çok teşekkür ediyor saygılarımı sunuyorum efendim.

Seçki kuruluna, şiirime beğeni ve yorumlarıyla eşlik eden tüm şiir dostlarıma ayrıca teşekkü...

Deli mavi, @Ferda,ca
21.12.2020 01:04:35
Ferda,ca
@ferda-ca
21 Aralık 2020 Pazartesi 01:38:02
Sevda eksilmesin kaleminizden yüreğinizden hocam.

Sevgilerimle..
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
21 Aralık 2020 Pazartesi 01:35:14
İçimize konuştuklarımızı bir susabilsek..

Ne güzeldi arı duru bir şiir..

Yüreğinize sağlık saygılarımla şair.
Modern yalnızlık, @SEKİZ BUÇUK
21.12.2020 01:32:31
Ferda,ca
@ferda-ca
21 Aralık 2020 Pazartesi 01:32:43
Yüreğiniz solmasın ustaca yazılmış güzel bir şiir okudum

saygılarımla ozanım.
Ferda,ca
@ferda-ca
21 Aralık 2020 Pazartesi 01:29:39
Düş dilinden anlamaz herkes ..

Yüreğinize sağlık hocam

saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Aralık 2020 Cumartesi 17:30:12
:)) Ay hocam siz çok yaşayın..

resmi de nasıl uydurmuş şiire..

Saygılar sunuyorum her geldiğimde gülümsüyorum bu sayfaya.

Ferda,ca
@ferda-ca
12 Aralık 2020 Cumartesi 17:24:35
Bazen oluyor bir arkadaşım geçen şiirde beni favori listesine almış puana bir vermiş. Ki kadri hocam asla böyle bi şey yapmaz sistemden kaynaklanabiliyor böyle bir durumda sormak gerekir engellemeden önce..

Yüreğinize sağlık hocam saygılarımla..
Eridim, @robinson7575
12.12.2020 00:06:21
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Aralık 2020 Cumartesi 17:19:59
Yürek sesiniz susmasın hocam çok güzeldi..

Tebrikler saygılar..
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Aralık 2020 Cumartesi 17:08:12
Hüzündü..

Yine de annenin suçu muydu doğurmak derken anneliğimi sorguladım bir an..

Güzel bir anlatımdı.

Tebrikler sevgiler..
Gün batımı, @hüzünlükent
12.12.2020 02:30:26
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Aralık 2020 Cumartesi 17:04:12
Kutluyorum usta kalemi ve yüreğini..

Saygılarımla hocam.
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Aralık 2020 Cumartesi 16:54:25
Annenizin mekanı cennet olsun.

Anne ve babalara yazılan her şey helal olsun.

Boynumuz bükük onlarsız..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.752
Şiir Okunma
1.279.544
Yazı Okunma
103.072
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL