Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Mart 2021 Cumartesi 15:33:27
Aslında rüya aleminde yaşıyoruz.Ve siz çok tatlısınız hocam.

Yüreğiniz görüntünüz güzel yaşayın hep emi..

Çok sevgilerimle..
Hayat rüyaymış, @yukapel
22.3.2021 12:16:06
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Mart 2021 Cumartesi 15:17:33
Günün ehemniyeti açısından açıklamalı güzel bir Dinî-Tasavvufî şiirdi.

İhlaslı yüreğinizin ışığı sönmesi hocam.

Selam saygı ve dua ile..
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Mart 2021 Cumartesi 15:07:28
Çok güzeldi şiir..

Yüreğiniz solmasın şairem sevgilerimle..
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Mart 2021 Cumartesi 14:30:13
Bazen kimliksiz bir hüzünle gelir akşam..

Seslendirmeyi sonuna kadar dinledim çok beğendim.

Yorumunuza yüreğinize sağlık şair saygılarımla..
Kahır, @ÖZDEN ZANTUR
27.3.2021 14:02:33
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Mart 2021 Cumartesi 14:24:14
''Kurulan düzenlerin en güzeli Sevmek
yaşamak kadar önemli Renk,..'' demiş ya şair..

Gül güzelliğini sunan eller duysun bizleri kıyamda inş..

Tebrikler hayırlı kandiller sevgilerimle hocam.
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Mart 2021 Cumartesi 13:00:50
Güne uyumlu bir şiirdi. Mülkün sahibine selam olsun.

Hayırlı kandiller dua ile hocam.
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Mart 2021 Cumartesi 12:42:09
Sevmenin en buluşmalı bahçesi sanırım şiir..

Yüreğinize sağlık şair saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
27 Mart 2021 Cumartesi 12:38:14
Hayırlı kandiller hocam yüreğinize sağlık.

Saygı selam dua ile..
Adı berat, @etkin gs
27.3.2021 09:44:36
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Mart 2021 Perşembe 17:38:48
''Sen gel diyorsun '' Cem Adrian çok yakışırdı şiire..

Hüzünler kalemde kalsın diyorum.

Sevgilerimle şairem.
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Mart 2021 Perşembe 17:33:18
Yaşam bir kısır döngü

Dertler olmadan, üzülmeden huzurla yaşamak ister.

Bazen susup bazen yazmak ister.

bazen sustuğuna pişman olup tekrar yazmak ister..

Ve şu var ki; sadece karanlıkta kendimize gölge olabiliriz..

Kim bilir belki de k...

Akçaağaç gölgesi, @flycan57
24.2.2021 02:26:03
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Mart 2021 Perşembe 17:11:35
Varmış ''gibi'' olanlara güzel bir nazireydi şiiriniz.

Yüreğiniz solmasın ozanım

Sevgilerimle..
Hey sen!, @Gümüş kalpler
24.3.2021 17:21:44
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Mart 2021 Perşembe 17:06:25
Tenekeden olsa da tırpan

değse de ele kan

Nice buğdaylar biçilip

Nice ekmekler pişip

Doyacak insanlar

İyi ki çobanlar var

İyi ki alın teri var.

Yaban olsa da ozana tırpan.

Yüreğinize sağlık buram buram köy kokuyordu şiir
...

Anılardan, @MÜSLÜM BAYRAM
25.3.2021 14:28:35
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Mart 2021 Perşembe 16:33:29
Tebdil-i mekânda ferahlık vardır der büyüklerimiz.

Kendine göç de göçlerin en değerlisidir.

Her şey gönlünce olsun şairem

Sevgilerimle..
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Mart 2021 Perşembe 16:03:20
Taşlama gerçeklere güzel taş atmış.

Usta bir kalemden yazılınca okutturdu sonuna kadar.

Yüreğinize sağlık ozanım

Sevgilerimle..
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
25 Mart 2021 Perşembe 15:54:17
Çok üzüldüm hocam. Rabbim eşinize şifa versin geçmişler olsun..

Ben de çok ağrılı bir dönem geçirdim. Yatağımda dönemiyordum. Artık nasıl kötü hissettiysem kendimi mezar yeri soruşturmaya başladım. Düşenin dostu olmayacağını hayat bana çok erken y...

Ferda,ca
@ferda-ca
25 Mart 2021 Perşembe 15:03:23
Son dize manidardı ve hüzün bıraktı içimde.

Usta kaleminiz ile siz hep şiirlerinizde olun.

Yaşayın yaşatın tüm yaşayamadıklarımızı..

Saygılarımla hocam.
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Mart 2021 Salı 19:10:00
Fotoğraf ve derinlerdeki sisleri kurgusu ile diğer şiirlerinizden biraz farklıydı.

Yüreğinize sağlık şairem

Çok sevgilerimle..
Fotoğraf, @-Tesbih-
23.3.2021 11:26:02
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Mart 2021 Salı 18:55:27
Yaşam biraz yaşadıklarımız biraz da yaşayamayıp kurduğumuz hayaller aslında..

Bazen güzeldir kendimizi rahatlatmak adına

Saygılarımla efendim.
Ömür, @etkin gs
23.3.2021 11:06:20
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Mart 2021 Salı 18:50:36
Her şeyden önce kendimizi sevelim. Kendimize saygımız olsun..

Çünkü kendini sevip saymayanın kimseye sevgisi saygısı olmaz..

Tebrikler saygılar şair..
Ve kendini, @MÜSLÜM BAYRAM
23.3.2021 16:45:52
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Mart 2021 Salı 18:44:28
''Ekmek arabası çarptı hafızamı kaybettim'' hükümsüzdür..:)

Ben kendi adıma kolay kolay silmem. Sildiysem geçerli bir gerekçem vardır.

Bazen karşı tarafın iyiliği için de olabilir bu..

Ama sabretmiş sabretmiş sem.. Çok uzun süre ....silmekte...

Silinmez, @Kızılelmalım
23.3.2021 16:30:53
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.697
Şiir Okunma
1.279.305
Yazı Okunma
103.021
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL