Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Haziran 2021 Cumartesi 22:26:05
Canım çok geçmiş olsun seni o kadar iyi anlıyorum ki; Dört sene kemoterapi

ilaçlarının düşük dozunu kullandım ki; son zamanlarda artık içimden ilaç

kokusu geliyordu. İltihaplı romatizma atak yaptı ve kendime mezar yeri

bakıyordum artık. S...

Ferda,ca
@ferda-ca
12 Haziran 2021 Cumartesi 22:11:56
İki tane kargam var her sabah gelirler camıma ekmek ufalarım onlara.

Herkes çirkin görür onları ama o kadar sadık ve vefalıdırlar ki..

Şiirin içinde doğru olan yönleri siz kendi açınızdan çok güzel ifade etmişsiniz.

Hissetmek duyguyla ilgili...

Kırk bin ikindi, @Tsukuyomi
12.6.2021 19:54:36
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Haziran 2021 Cumartesi 14:10:44
Bazı şiirler sadece yüreğe yazılır..

Hüzünlüydü yürek sesi

Çok güzeldi aynı zamanda.

Tebrikler saygılar hocam.
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Haziran 2021 Cumartesi 14:01:30
İhbarı kim yaptı acaba merak ettim:)

Ben hep işin arka tarafını merak ederim de:)

Çok güzel bir şiirdi yüreğinize sağlık.

Tutuklu kalın hep şiirde..

Saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Haziran 2021 Cumartesi 02:17:00
Hocam tebrik ederim gün seçkinizi

Saygılarımla nicelerine..
Veda, @hyazici58
11.6.2021 00:12:52
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Haziran 2021 Cumartesi 02:15:15
Tebrik ederim şairem gün seçkisi şiirini.


Sevgilerimle nicelerine..
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
12 Haziran 2021 Cumartesi 02:01:06
''Bütün güzel kadınlar zannettiler ki Aşk üstüne yazdığım her şiir Kendileri için

yazılmıştır. Bense daima üzüntüsünü çektim Onları iş olsun diye yazdığımı

Bilmenin.'' demiş Orhan Veli

Ben de diyorum ki; bil mukabil şair, bil mukabil..:)...

Şaır yazıyorsa, @harun yildirim
12.6.2021 01:48:35
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Haziran 2021 Cuma 22:22:21
Ben de hatırlarım kardeşimle ikimiz yoğurt almaya giderdik. Annem sahan

verirdi elimize kilo işi yoğurt alırdık. Bakkal amca ince bir kağıt koyardı

üzerine. Toz olmasın diye ama biz kardeşimle parmaklayarak yerdik hem de

kirli parmaklar....

O zamanlar, @sahbeyit
11.6.2021 22:15:06
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Haziran 2021 Cuma 21:51:50
Çok güzeldi yürek sesi

Küsüp küsüp barışıyorsanız mesele yok sevgidendir o..

Susuyorsanız karşılıklı o zaman kötü..

Bu sempatikliğe kimse hayır diyemez sanırım :)

Kalemde kalsın derim hep ama siz yaşayın.

Çok sevgilerimle..
Sen'patimsin, @Berker ra na
8.6.2021 09:48:14
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Haziran 2021 Cuma 21:41:01
Duvarlar ve ayna ..

Hep yalan oldular..

Çünkü insanlar da öyleydi..

Aynanın sırrındaydı saklı olan..

V yaka diye biri daha yazmıştı profilinde önceleri misket vardı şimdi sanırım kart postallar var. İsim özürlüyüm ben :))

Güzeldi yine ...

V yaka, @fransız
11.6.2021 21:36:40
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Haziran 2021 Cuma 21:23:21
Tevazu ne güzel yakışır insana ve şiire..

Ayrıca Vav olan tablo da muhteşem olmuş siz yaptıysanız emeğinize sağlık.

Saygılarımla hocam.
Bir cahil ben, @Sadık KARADEMİR
10.6.2021 14:11:06
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Haziran 2021 Cuma 20:27:40
''kalbin net çekiyorsa eğer
yeni sekmeden haber ver''

Koptum burda ya..:)

Fakat dün geceden beri aklıma feci takıldı ''Müslüm'' şiiri hiç Senin tarzın değildi ..Güzeldi ama Senin tarzın bu şiir bak..

Neyse söylemesem içim rahat etmeyecekti...

Serpil, @fransız
2.6.2021 17:11:38
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Haziran 2021 Cuma 20:21:22
Bu sayfada her zaman güzel şiirler vardır..

Yüreğiniz var olsun hocam

saygılarımla..
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Haziran 2021 Cuma 20:18:32
Kafalar karışmış gibi..:)

Kahverengine dikkat her zaman..

Kısa ama manidar bir şiirdi.

Yüreğiniz tükenmesin diliyorum
,
Saygılarımla şair.
Kül hasadı, @kundakçıoğlu
11.6.2021 10:55:27
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Haziran 2021 Cuma 20:08:49
Kalp camdan daha hassas ,camdan daha kırılgan ve bir o kadar da kesici..

Rabbim kalbi bize benzeyenlerle karşılaştırsın diliyorum.

Saygılarımla hocam tebrik ederim.
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Haziran 2021 Cuma 20:01:22
''şimdi el olduk
esmeyen yel
aynı şiirde
aynı şarkıda
aynı gün batımında
ve ayni filmin seansında
detone olduk''

El olmak da yetmiyor akı kara ediyorlar en çok üzen de o oluyor...

saygılarımla hocam
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Haziran 2021 Cuma 19:15:20
Ebabil deyince korona döneminde Kâbe'nin üzerinde tavaf eden ebabil kuşları

gelir aklıma..ve inanılmaz duygulanmıştım..

Arapçada ''Tayran Ebabil '' sürü halinde kuşlarmış aslında.

Ebrehe ordusundaki kuşlar da ismi buradan almıştır.

Fil ...

Ebabiller gelecek, @paşaoğlu
28.2.2021 23:14:41
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Haziran 2021 Cuma 18:46:40
Aynen öyle ..

Dün ''Farkındalık'' şiirinde demiştim ''Retroy’la gelen metroyla gider''

Ve kim kendini aklamaya çalışıyorsa ve yok oluyorsa ortadan aşk değil de çapkının dik alasıdır.(Kadın erkek diye ayırmıyorum)

Aşk sadelik ister, sadakat ...

Hercai, @haticeak
11.6.2021 07:34:13
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Haziran 2021 Cuma 17:14:24
Siyah ve beyaz arasında renkli bir rüyada yaşıyoruz bilmeden gaflet uykusunu..

Çok güzeldi şiir ve manidardı parantez içinde yaşamı anlatan.

Tebrikler ..

Sevgilerimle şairem.
Ferda,ca
@ferda-ca
11 Haziran 2021 Cuma 15:46:35
Şairler ağlamaz toplan bize gidelim.

Bir çay yapar şiir demleriz.

Dün bir şairin sayfasında görmüştüm

"Gitme zamanı gelmişse ’dur’ demenin; zaman geçmişse ’dön’ demenin ve aşk bitmişse ’yeniden’ demenin; hiçbir anlamı yoktur." kitap sözü ne...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.708
Şiir Okunma
1.279.350
Yazı Okunma
103.028
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL