(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Değerli şairim sayfanızda anlamlı akıcı ve kurgusuyla harika bir eser okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nice güzel eserler yazmanız temennisiyle selam ve sevgilerle kalın sağlıcakla
Köyüne darılmış Hatçe gibidir... Kıymetli hocam Hatçe köyüne darılmışta Hatçeye sormak lazım köyüne darılmakta haklımıdır değilmidir. :) Yüreğinize sağlık hocam güzel bir şiir tebrikler saygı ve selam olsun..
Harika yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstadım. Etkili yorumunuzu gönlümün en mavisine boyadım. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En derin selam ve saygılarımla.
Kanadı kırık serçe vurgusuyla su gibi akıp giden duygu yüklü güzel bir şiir kaleme almışsınız. Beğenerek emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Tebrik eder sonsuz başarılar dilerim. Şiir, sanat ve hayat yolunuzun su gibi açık ve Güneş gibi aydınlık olmasını dilerim. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olmasını dilerim. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.
Harika yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstadım. Etkili yorumunuzu gönlümün en mavisine boyadım. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En derin selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Yaşamak zorlaştı yoktur şakası Fakirin derdine yanmaz başkası Bir araya gelmez iki yakası Dengesi bozulmuş bütçe gibidir...
Aslında kimse kimsenin umurunda değildir her şey plan proje kimler Nelerin peşinde kim bilir bilse elinden ne gelir kimin arabası gıcırdar sa herkes ona biner derler dünya böyle bir düzen içinde sürüp gider düşme Şaşma düşersen en kötüsü sen olursun bir makam sahibi isen senden İyisi de olmaz dünyada insanlar gösterişe taparlar gerçek müminler hariç Çok anlamlı bir şiirdi tebrik ederim hocam selamlar saygılar sunarım