Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Herkese nasip olmayan sevgi birine denk gelir, ömrüne değil belki ama ruhuna. Ve o ruh bir daha rastgele sevemez.
Ferda,ca

Ferda,ca

@ferda-ca Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 20 Mart 2011'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Ferda,ca
@ferda-ca
24 Haziran 2021 Perşembe 22:19:38
Gülmek size yakışıyor ozanım hep gülün..

Yüreğinize sağlık

Çok sevgilerimle..
Hoş geldin sofi, @emine çerçi
24.6.2021 16:07:57
Ferda,ca
@ferda-ca
24 Haziran 2021 Perşembe 22:19:09
Gülmek size yakışıyor ozanım hep gülün..

Yüreğinize sağlık

Çok sevgilerimle..
Hoş geldin sofi, @emine çerçi
24.6.2021 16:07:57
Ferda,ca
@ferda-ca
24 Haziran 2021 Perşembe 22:16:12
Ne kadar güzel bir şiirdi..

Korona dönemini anlatan..

Hayat durdu insanlar şaşkın..

Yüreğinize sağlık hocam

Sevgilerimle..
Bu yılın anıları, @yukapel
17.6.2021 18:48:33
Ferda,ca
@ferda-ca
24 Haziran 2021 Perşembe 22:11:19
Amin Rabbim tüm çocukları anne ve babalarına bağışlasın..

En güzel ve an gerçek miras Onlar..

Sevgiyle..
Mîras, @eMİNeYZAMAN
9.3.2021 01:19:14
Ferda,ca
@ferda-ca
24 Haziran 2021 Perşembe 22:05:32
Ay hocam bi güldüm ki..

XXL tanıyorum da

Çok yabancı geldi:)
Ölürsün...., @Mr.Baykal
24.6.2021 20:08:01
Ferda,ca
@ferda-ca
24 Haziran 2021 Perşembe 22:02:22
Haklısınız kızları o hale kim getiriyor acaba:)

Saygım ile..
Ferda,ca
@ferda-ca
24 Haziran 2021 Perşembe 22:01:53
Haklısınız kızları o hale kim getiriyor acaba:)

Saygım ile..
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
24 Haziran 2021 Perşembe 21:37:39
Eskidendi çok eskiden hocam..

Naif insanlar şimdi aslan parçası gibi burnundan soluyorlar..

Yine de üç beş tane var içimizde ..Bizler de o güzel atlara binip gideceğiz bir zaman sonra..

Yüreğinize sağlık.

Saygılarımla hocam.
Etkili Yorum
Ferda,ca
@ferda-ca
24 Haziran 2021 Perşembe 21:32:43
Bazen de o kaybı yaşamamak için bir ömürde kaynayıp gidenler var..

Huzursuzluk varsa ayrılık herkes için daha iyidir. Şu var ki; yuvanın dağılması kaç kişi varsa herkes de ayrı yıkım ayrı psikoloji..

Kalsan zor, gitsen zor.. Bireylerin önündeki...

Ferda,ca
@ferda-ca
24 Haziran 2021 Perşembe 11:53:05
Toplumun kanayan yarası berdel..:(

Pembeyi sevmiyorum bazen ..

Düşlerin aksine kimliğimize damga vuran bir renk sanki..

Duyarlı yüreğiniz var olsun şairem ..

Tebrikler sevgiler şairem.

Ferda,ca
@ferda-ca
24 Haziran 2021 Perşembe 09:48:27
Güzel bir nazire olmuş yüreklerinize sağlık..

Saygılarımla hocam.
Bende, @Ahmet KARA
24.6.2021 08:50:56
Ferda,ca
@ferda-ca
24 Haziran 2021 Perşembe 08:52:31
Muhteşem bir şiirdi ustam yüreğinize sağlık..

Yunusça dörtlükler manidardı ..

Tebrikler saygılar..
Güzelliktir özü, @Halil GÜLEL
24.6.2021 08:36:51
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Haziran 2021 Çarşamba 16:22:59
Allah der ki; kimi benden çok seversen onu senden alırım…

Ve ekler; “Onsuz yaşayamam” deme, seni onsuz da yaşatırım.

Ve mevsim geçer, gölge veren ağaçların dalları kurur, sabır taşar, canından saydığın yar bile bir gün el olur, aklın şaşar.

...

Ferda,ca
@ferda-ca
23 Haziran 2021 Çarşamba 16:11:58
:( Anne yüreğim hüzünlendi..

Anneler ve oğulları daha bi başkadır.

Mekanı cennet olsun

Başka hüzün değmesin yüreğinize sevdiklerinizle mutlu kalın.

Saygılarımla hocam.
Hasret, @Kasım EDİZ
26.3.2021 10:47:10
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Haziran 2021 Çarşamba 15:54:37
Manidardı şiirleriniz gerçi hep öyle..

Hepsi de usta elinden muhteşem şiirler..

Yüreğiniz var olsun hocam.

Sevgilerimle..
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Haziran 2021 Çarşamba 15:52:23
Hüzün iki dilde o kadar güzel yansımış ki; kader değil tabi cahilliklere..

Saygım ile hocam.
Buk, @Eğdat
30.10.2020 04:53:21
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Haziran 2021 Çarşamba 15:43:56
Evet terklere alışık değil vefalıysa yürekler..:(

Önceleri ince bir sızı sarar ama alışır insan daha sonra.

Keşke ayrılıklar olmasa..

Bazen de iyi ki olmamış dersin yüreğine değmemiş olana..

Sen üzülme kalem dostum ağlama kıyamam..

of...

Terk etmedin, @haticeak
23.6.2021 15:38:10
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Haziran 2021 Çarşamba 15:38:14
Valla benim de mutfak camı öyle..

Sık sık silmek zorunda kalsam d; seviyorum onların bana gelmesini..:)

Sevgiler tüm canlılara olsun, Rabbim güç kuvvet versin.
Derdin ne benimle, @haticeak
17.6.2021 08:05:38
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Haziran 2021 Çarşamba 15:35:56
S/essizliği dinliyorum gözüm kapalı..

Kırmızı ışık ne zaman yanar bilmiyorum ama, bir gün mutlaka..

Yürek sesiniz solmasın

Sevgilerimle kalem dostum.
Ferda,ca
@ferda-ca
23 Haziran 2021 Çarşamba 15:33:25
:( Hüzünlü bir anı ve sonuç yine beklediğim gibi ama bu defa hüzünlü..

Mekanı cennet olsun..

Bazen sözün bittiği yer olur şiirler de..

Başka elem görmesin yüreğiniz

Sevgilerimle kalem dostum.
Ayrılık makamı, @haticeak
21.6.2021 15:02:38
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
155.685
Şiir Okunma
1.279.281
Yazı Okunma
103.020
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL