Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Seyirci
deniz-ce

deniz-ce

@deniz-ce Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Aralık 2010'den beri üye
  • 14

Şiir Yorumları

deniz-ce
@deniz-ce
26 Mayıs 2011 Perşembe 12:11:12
çok güzeldi.tebrikler.
deniz-ce
@deniz-ce
26 Mayıs 2011 Perşembe 12:04:10
çok güzeldi,tebrikler.
deniz-ce
@deniz-ce
26 Mayıs 2011 Perşembe 12:02:47
ben seni değil,aşkı sevdim diyen dizelerinizi kutlarım.
Yanılgım, @Hasan Ilter
26.5.2011 00:00:12
deniz-ce
@deniz-ce
25 Mayıs 2011 Çarşamba 09:18:26
bestelenirse çok güzel bir türkü çıkar bu dizelerden.tebrikler.
Yarim yarim, @OZAN AKAR
25.5.2011 00:00:17
deniz-ce
@deniz-ce
24 Mayıs 2011 Salı 14:27:21
inanın şiirinizi çok beğenmeme rağmen sonuna dek okuyamadım:((
bölüm bölüm yazılsa daha mı kolay okunurdu sanki?
Bitti işte, @gürhan
24.5.2011 00:00:42
deniz-ce
@deniz-ce
24 Mayıs 2011 Salı 14:18:16
çok beğendim.yüreğinize sağlık.
Denizle hesap, @Kemalkarsli
24.5.2011 00:03:50
deniz-ce
@deniz-ce
24 Mayıs 2011 Salı 14:16:28
yaptım ama arkasaında da durdum diyorsunuz:))
el değmemiş sevdalarınız çok olsun.tebrikler.
El değmemiş, @Atilla Güler
24.5.2011 00:03:53
deniz-ce
@deniz-ce
24 Mayıs 2011 Salı 12:21:09
çok güzel ve etkileyiciydi.tebrikler.
deniz-ce
@deniz-ce
23 Mayıs 2011 Pazartesi 14:21:47
gidişine sevindiğin yalan ama n'apmıyoruz,ümitsizliğe kapılıp hayatı kendimize zehir etmiyoruz.
güzeldi,tebrikler.
Düş gibi, @byrmsr
23.5.2011 00:09:56
deniz-ce
@deniz-ce
16 Mayıs 2011 Pazartesi 11:59:55
bu dizelerin asıl sahibiyie bir ömür bu güzel duyguları paylaşmanızı dilerim.sevginizi yücelttiğiniz çok güzel bir şiirdi.
Düşten ötede, @Hasan Ilter
16.5.2011 00:01:47
deniz-ce
@deniz-ce
16 Mayıs 2011 Pazartesi 10:29:45
umarım yakın zamanda anlar hislerinizi:))
güzel bir şiirdi,tebrik ederim.
...doyamadım..., @ecrin27
16.5.2011 00:00:59
deniz-ce
@deniz-ce
16 Mayıs 2011 Pazartesi 10:04:21
harika bir şiirdi,yüreğinize sağlık.
Sevdadaştık, @Özlem Uzunlar
15.5.2011 20:13:25
deniz-ce
@deniz-ce
16 Mayıs 2011 Pazartesi 09:40:08
haklısınız ve tebrik ederim güzel ve öz şiiriniz için.
Değil, @GÜLGÜN
15.5.2011 21:21:35
deniz-ce
@deniz-ce
13 Mayıs 2011 Cuma 14:12:20
-de ve -ki'lerin yanlış yazılışına takılıyorum bir çok şiirde.söylmeden edemeyeceğim.bu da benim eleştirim olsun,izninizle.
deniz-ce
@deniz-ce
13 Mayıs 2011 Cuma 11:31:14
çok etkileyiciydi,tebrikler.
Nilüfer ve lal.., @n.kaygısız
13.5.2011 00:00:14
deniz-ce
@deniz-ce
12 Mayıs 2011 Perşembe 13:22:10
şimdi ben bir şiir yazsam...
yok siz yazmamaya devam edin böyle:)))
Başlıksız..., @Özlem Uzunlar
11.5.2011 14:21:20
deniz-ce
@deniz-ce
12 Mayıs 2011 Perşembe 13:19:24
…Kabul görürse kimsesizliğim
Yalınayak
Bir ben
Bizzat kendim…
Son bir düşü seninle
Görmeye geldim…



çok güzeldi,yüreğinize sağlık.
Ölmeye geldim, @Özlem Uzunlar
12.5.2011 12:24:12
deniz-ce
@deniz-ce
12 Mayıs 2011 Perşembe 10:29:58
insanı yormayan,kolay okunan,sade ve güzel bir şiirdi.tebrikler
Vakitlice.., @n.kaygısız
12.5.2011 00:00:24
deniz-ce
@deniz-ce
10 Mayıs 2011 Salı 11:30:23
susuyorum ve kabulleniyorum değiştiremeyeceklerimi.
yüreğinize sağlık,çok güzel dizelerdi.
Sükût / sus, @x adamus
9.5.2011 20:27:14
deniz-ce
@deniz-ce
10 Mayıs 2011 Salı 10:16:57
şimdi okudum ve çok beğendim.
özellikle son mısradaki yakarışınız vurdu beni.aynı korkuları yaşıyor ve aynı duaya sığınıyorum zaman zaman.
eksilip kaybolmaktan korkan benliğimin haykırışını buldum mısralarınızda.
sevgiyle ve tam kalın.
Yedi stran, @Cömert Yılmaz
6.5.2011 00:14:48
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
96.822
Şiir Okunma
1.222.209
Yazı Okunma
82.154
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL