Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Seyirci
deniz-ce

deniz-ce

@deniz-ce Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Aralık 2010'den beri üye
  • 14

Şiir Yorumları

deniz-ce
@deniz-ce
10 Mayıs 2011 Salı 10:16:57
şimdi okudum ve çok beğendim.
özellikle son mısradaki yakarışınız vurdu beni.aynı korkuları yaşıyor ve aynı duaya sığınıyorum zaman zaman.
eksilip kaybolmaktan korkan benliğimin haykırışını buldum mısralarınızda.
sevgiyle ve tam kalın.
Yedi stran, @Cömert Yılmaz
6.5.2011 00:14:48
deniz-ce
@deniz-ce
10 Mayıs 2011 Salı 09:41:23
bahar rehavetininden silkinip hayata karışmanın zamanıdır,haklısınız.
eğlenceli ve güzel mısralardı,kutlarım.
Zamanı geldi..., @Sivaslı Remzi
10.5.2011 00:00:11
deniz-ce
@deniz-ce
10 Mayıs 2011 Salı 09:37:57
çoban kızının hayali bile içime huzur verdi.
''hadi gel köyümüze geri dönelim'' mısraları da düştü aklıma.
yüreğinize sağlık!
Çoban kızı, @şair07
10.5.2011 00:00:06
deniz-ce
@deniz-ce
9 Mayıs 2011 Pazartesi 14:32:20
çok güzeldi.yüreğinize mührü vuran kimse,yüreğinizin yakarışlarına kulak verir de teslim eder ruhunuzu size umarım,en kısa sürede.
deniz-ce
@deniz-ce
9 Mayıs 2011 Pazartesi 11:16:02
aşk,hayatın kendisidir.
tebrik ederim,güzeldi.
deniz-ce
@deniz-ce
25 Nisan 2011 Pazartesi 09:34:50
çok sade ve çok güzel bir anlatım.tebrikler!
Aşk cephesi, @şair07
25.4.2011 00:00:03
deniz-ce
@deniz-ce
13 Nisan 2011 Çarşamba 10:13:42
tut ki,çok sevdim bu mısraları ve senin için bir dua okuyorum:))
dileklerinin gerçekleşmesi dileğiyle,sevgiyle kal.
Tut ki;, @Nurşenyıldız
13.4.2011 08:49:20
deniz-ce
@deniz-ce
28 Mart 2011 Pazartesi 12:32:07
ne diyebilirimki!harika ve yürek acıtan dizelerdi.
..., @Abdulkadir BOSTAN
28.3.2011 00:00:53
deniz-ce
@deniz-ce
28 Mart 2011 Pazartesi 12:27:35
ne desem bilkemedim:)bir uyarı mı var bu dizelerde birine karşı?eğer öyleyse durum vahim:)
Sakın !, @Mehmet Aktaş
28.3.2011 00:00:35
deniz-ce
@deniz-ce
28 Mart 2011 Pazartesi 12:25:43
Aynaya bakıp.
oku yüzlerinden,
kendi hikayeni.

özellikle bu bölümü sevdim.tebrikler.
Gözyaşı, @zafer kocakuşak
28.3.2011 12:23:59
deniz-ce
@deniz-ce
10 Mart 2011 Perşembe 13:56:59
yakıcı bir özlemle beklenilen sevgili...farkındadır umarım sevginizin büyüklüğünün.
çok güzeldi,yüreğinize sağlık.
deniz-ce
@deniz-ce
10 Mart 2011 Perşembe 13:49:57
gülümseten bir şiir olmuş.teşekkürler.
Bazı şeyler hep aynı, @Vertigo
10.3.2011 09:57:17
deniz-ce
@deniz-ce
10 Mart 2011 Perşembe 13:44:48
Mutluluğun fazlası da haramdı
Bedelli gülüşler düzeninde düşmeliydi tebessümler
Lirik sözcüğü gizlenmeliydi her sevgiyin ardında
Sevdiğin ölçüde üzecekti nasıl olsa…

Baharda düşen kar sevinciydi içimizdeki
Yorgunluklar,suskunluklar sinmi...

Bilinmeyenli eşitsizlik, @susknn
10.3.2011 01:33:10
deniz-ce
@deniz-ce
4 Mart 2011 Cuma 11:35:35
sevdiğim beni yerden yere vursan da kapım sana hep açık,diyorsunuz.
böyle sevgiler var mı hala?
elinize yüreğinize sağlık.
Yar değil, @Hasan Ilter
4.3.2011 00:00:40
deniz-ce
@deniz-ce
3 Mart 2011 Perşembe 14:37:35
çok güzel.unutmak isteyip,unutamayanların yüreğine tercüman olmuşsunuz.
S e n, @ANSIZIN
27.12.2010 13:22:35
deniz-ce
@deniz-ce
2 Mart 2011 Çarşamba 09:37:10
etkilendim.elinize,yüreğinize sağlık!
deniz-ce
@deniz-ce
19 Ocak 2011 Çarşamba 09:10:53
okurken hissettiren bir şiir olmuş.teşekkürler.
Sevgi-heykel ve direk, @Toynak
19.1.2011 00:00:14
deniz-ce
@deniz-ce
14 Ocak 2011 Cuma 09:20:46
çok beğendim.harika!
deniz-ce
@deniz-ce
13 Ocak 2011 Perşembe 12:23:27
bakın,yarıda kalmış hissini siz de yaşamışsınız.neyse,daha fazla uzatmaya gerek yok.ben sadece okuyucu olarak fikrimi belirttim.
Sen yokken, @BİLAL ÖRER
13.1.2011 11:32:11
deniz-ce
@deniz-ce
13 Ocak 2011 Perşembe 11:59:33
eleştiriye açık olmadığınızı anlıyorum bu yorumunuzdan.sadece kendi fikrimi belirttim,bende uyandırdığı duyguyu.yapılan yorumların yalnız olumlu ifadeler içermesi,yazarı ya da şairi kısırlaştırır bence.saygılar...
Sen yokken, @BİLAL ÖRER
13.1.2011 11:32:11
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
96.834
Şiir Okunma
1.222.281
Yazı Okunma
82.165
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL