Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Seyirci
deniz-ce

deniz-ce

@deniz-ce Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Aralık 2010'den beri üye
  • 14

Şiir Yorumları

deniz-ce
@deniz-ce
8 Aralık 2011 Perşembe 15:29:22
hayatımız sanal oldu:)
çok keyifliydi okumak
tebrikler usta kaleme.
_sanal aşk tuzağı_, @NÜS
8.12.2011 01:05:15
deniz-ce
@deniz-ce
8 Aralık 2011 Perşembe 15:26:38
sana yorum yazarken hep profildeki çocuğa yazar gibi hissediyorum.yorumlarım çocukça olabilir o yüzden,belirteyim:)

güzel olmuş
aferin
oturabilirsin:)
Saygı-ı, @Mehmet Coşkun
8.12.2011 14:38:09
deniz-ce
@deniz-ce
8 Aralık 2011 Perşembe 10:38:55
şiir 10 numara olmuş
ilk böcük benden:)
deniz-ce
@deniz-ce
8 Aralık 2011 Perşembe 09:39:34
bu neydi yahu?
deniz-ce
@deniz-ce
8 Aralık 2011 Perşembe 09:36:41
bırak dağınık kalsın..!
diyosun:)
deniz-ce
@deniz-ce
7 Aralık 2011 Çarşamba 17:00:45
tebrikler.
deniz-ce
@deniz-ce
7 Aralık 2011 Çarşamba 16:44:52
nasıl ki gözyaşlarımız vicdanımızın temizleyicileri
yağmurdan da bekliyoruz ki temizlesin içimizi,içimize hapsettiğimiz kirleri.
Yangın, @İsyantus
7.12.2011 16:23:47
deniz-ce
@deniz-ce
7 Aralık 2011 Çarşamba 15:51:33
şiddetlen katılıyorum:)))
Senin insan'ın, @7TEPE
7.12.2011 15:49:10
Etkili Yorum
deniz-ce
@deniz-ce
7 Aralık 2011 Çarşamba 15:46:02
sen pişmektesin her gün ve ben mutlulukla izlemekteyim.
şiirin gücü adına!:)
deniz-ce
@deniz-ce
7 Aralık 2011 Çarşamba 15:22:24
sonuç olarak,yine
elde var hüzün:(
deniz-ce
@deniz-ce
7 Aralık 2011 Çarşamba 15:19:27
bitmezzzz!
Biter....mi, @hayatışığı
7.12.2011 12:15:07
deniz-ce
@deniz-ce
7 Aralık 2011 Çarşamba 15:10:41
vayyy!
güzeldi.
deniz-ce
@deniz-ce
7 Aralık 2011 Çarşamba 14:25:50
kimbilir?bilmek de yetmez ki bazen:(
yine şiir şiir çağlamışsın şairem.
Yakamoz, @soulmate
7.12.2011 14:20:55
deniz-ce
@deniz-ce
7 Aralık 2011 Çarşamba 11:57:18
kozamda yaşamak istiyorum:)
-meli-malı, @Jir gnsk
7.12.2011 11:49:51
deniz-ce
@deniz-ce
7 Aralık 2011 Çarşamba 11:33:51
kimbilir kaç sigara yaktık o adamlar için kezbanım.
sen yine her zamanki içtenliğinle kezbanım turanım,
şiirin her zamanki güzelliğiyle şiir...
severek ve rol çalarak gülnur'dan:)
Adam, @Necla Kezban Turan
7.12.2011 10:16:20
deniz-ce
@deniz-ce
7 Aralık 2011 Çarşamba 10:12:46
düşüncesizce hareket ediyolar işte:)
deniz-ce
@deniz-ce
7 Aralık 2011 Çarşamba 10:01:03
şiirler hakettikleri yerde görmek çok güzel...demek için uğramıştım:)
sevgiler...
Masalları unutmadan, @Nil Gün
6.12.2011 12:50:46
deniz-ce
@deniz-ce
7 Aralık 2011 Çarşamba 09:58:27
sabah sabah hem de:)
afiyet olsun.
Gibisi yok, @7TEPE
7.12.2011 09:51:17
deniz-ce
@deniz-ce
7 Aralık 2011 Çarşamba 09:30:49
içimi acıttın ömer:(
deniz-ce
@deniz-ce
6 Aralık 2011 Salı 20:17:12
dost sanmışız demek ki...aldanmışız.
başımız sağolsun:(
..........., @kum tanesi
6.12.2011 16:06:13
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
96.739
Şiir Okunma
1.221.857
Yazı Okunma
82.098
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL