Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Seyirci
deniz-ce

deniz-ce

@deniz-ce Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Aralık 2010'den beri üye
  • 14

Şiir Yorumları

deniz-ce
@deniz-ce
14 Aralık 2011 Çarşamba 16:12:29
güzeldi,tebrikler.
Mesela, @trendman
14.12.2011 16:05:14
deniz-ce
@deniz-ce
14 Aralık 2011 Çarşamba 16:05:04
çok iyi saklayınca bulunmuyor,benim başıma da gelir sık sık:)))
deniz-ce
@deniz-ce
14 Aralık 2011 Çarşamba 16:03:52
insan bu yaştan sonra ölümü bekler haliyle..:)
Aynı tas aynı hamam, @savrulmalar
14.12.2011 15:54:03
deniz-ce
@deniz-ce
14 Aralık 2011 Çarşamba 15:49:53
sevgimle deniz adaya ve annesine:)
Deniz kızı'm, @BANU ULUDAĞ
14.12.2011 15:00:55
deniz-ce
@deniz-ce
14 Aralık 2011 Çarşamba 15:46:09
manastıra da bekleriz:)
deniz-ce
@deniz-ce
14 Aralık 2011 Çarşamba 15:44:01
inan bu şiir 12den vurdu:)
deniz-ce
@deniz-ce
14 Aralık 2011 Çarşamba 15:39:47
finale bittim...
deniz-ce
@deniz-ce
14 Aralık 2011 Çarşamba 15:37:34
aşka özlem duyan şair...
deniz-ce
@deniz-ce
14 Aralık 2011 Çarşamba 13:03:28
ne güzel,bir babanın kızına yazdğı şiir.
tebrikler bu kez babalığına:)
Canım'a, @Dikçe
14.12.2011 12:13:29
deniz-ce
@deniz-ce
14 Aralık 2011 Çarşamba 13:01:40
seni seviyorum:)))
deniz-ce
@deniz-ce
14 Aralık 2011 Çarşamba 12:57:41
çok iyiydi yine...
sevgiler...
Mühür//, @Taylan KOÇ
14.12.2011 12:37:39
deniz-ce
@deniz-ce
14 Aralık 2011 Çarşamba 12:46:46
çok içten ve güzeldi yine
otur
100:)
Aşkını helal et, @AliBUDAN
14.12.2011 11:40:51
deniz-ce
@deniz-ce
13 Aralık 2011 Salı 20:56:46
muhteşemdi...
Ad vıı, @Önder Kızılkan
13.12.2011 18:18:52
deniz-ce
@deniz-ce
13 Aralık 2011 Salı 20:51:29
hocam kabusum oldunuz:)))
Hiciv???, @(Mustafa Çetiner)
13.12.2011 20:49:51
deniz-ce
@deniz-ce
13 Aralık 2011 Salı 20:39:31
doğrusun.çalışkansın ve aşıksın...)
Türküm, @savrulmalar
13.12.2011 18:08:41
deniz-ce
@deniz-ce
13 Aralık 2011 Salı 16:49:52
çok sevdim.
deniz-ce
@deniz-ce
13 Aralık 2011 Salı 16:10:26
tebrikler...
Şiir gözlüm, @asil dost
13.12.2011 15:58:28
deniz-ce
@deniz-ce
13 Aralık 2011 Salı 16:09:23
iyi yapmışsınız bence hocam:)
sevgiler ve saygılar...
deniz-ce
@deniz-ce
13 Aralık 2011 Salı 15:47:23
yine çok güzeldi be kezbanım...
Gün yeli, @Necla Kezban Turan
13.12.2011 15:27:16
deniz-ce
@deniz-ce
13 Aralık 2011 Salı 15:06:25
üstteki yoruma(ki benim yorumumdan sonra altta olacak) katılmakla birlikte beğendim:)))
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
96.760
Şiir Okunma
1.221.990
Yazı Okunma
82.108
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL