Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Seyirci
deniz-ce

deniz-ce

@deniz-ce Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Aralık 2010'den beri üye
  • 14

Şiir Yorumları

deniz-ce
@deniz-ce
13 Aralık 2011 Salı 12:42:18
son bölüm ustacaydı,tebrikler.
deniz-ce
@deniz-ce
13 Aralık 2011 Salı 12:41:09
aşkların da olmasa yandık demek ki!:)))
Duyularım, @ERKAN ÇELİKOL
13.12.2011 04:29:16
deniz-ce
@deniz-ce
13 Aralık 2011 Salı 12:36:28
aslında böyle yaşlılarla takıldıkça korkuyorum bana da bulaşır mı huysuzlukları diye ama,her zaman yaşlı insanlarla sohbet etmeyi sevmişimdir:)))
bugün d.günün mü savruk insan?
yaşlılar gününde elini öpmeye gelicem söz:)))
Yaşlanıyoruz, @savrulmalar
13.12.2011 11:41:57
deniz-ce
@deniz-ce
13 Aralık 2011 Salı 10:48:45
Allah yardımcın olsun öyleyse:)
güzeldi...
deniz-ce
@deniz-ce
13 Aralık 2011 Salı 10:44:33
neden öyle düşünüyorsun savruk insan;?
her birimiz bir rengiz,her birimiz bir sesiz,her birimiz bir parçasıyız tablonun...
Günah, @savrulmalar
12.12.2011 22:47:17
deniz-ce
@deniz-ce
12 Aralık 2011 Pazartesi 17:02:51
ben sana ne diim k/savruk insan.
muhteşem olmuş.
İskit kızı, @savrulmalar
12.12.2011 16:58:38
deniz-ce
@deniz-ce
12 Aralık 2011 Pazartesi 16:57:04
yeni farkettim şiiri,
tek kelimeyle MUHTEŞEM olmuş.
sevgiler...
Yetim cümleler…, @~BİZce~
10.12.2011 19:11:55
deniz-ce
@deniz-ce
12 Aralık 2011 Pazartesi 16:45:14
tebrikler...
O anda koptum, @uzakdanakşam
12.12.2011 15:27:32
deniz-ce
@deniz-ce
12 Aralık 2011 Pazartesi 15:51:07
buram buram intikam kokuyor şiir:))
Zevkle güleceğim, @aemin
12.12.2011 14:26:21
deniz-ce
@deniz-ce
12 Aralık 2011 Pazartesi 15:46:38
deniz-ce
@deniz-ce
12 Aralık 2011 Pazartesi 15:17:08
çok güzeldi.tebrikler.
Kybele, @Sepkin Coşkun
12.12.2011 13:10:58
deniz-ce
@deniz-ce
12 Aralık 2011 Pazartesi 14:32:07
küf tutmasın şimdi?:)))
deniz-ce
@deniz-ce
12 Aralık 2011 Pazartesi 14:29:30
-de'lere dikkat:)))
deniz-ce
@deniz-ce
12 Aralık 2011 Pazartesi 13:26:08
dolunayı da severek:)))
Dolunay, @lasainte
12.12.2011 13:08:39
deniz-ce
@deniz-ce
12 Aralık 2011 Pazartesi 12:31:10
umut ve özlem...
ya da
umuda özlem var şiirde.
sevgiyle güzel yürek...
deniz-ce
@deniz-ce
12 Aralık 2011 Pazartesi 12:18:01
uçarak
ve çok severek:))
çok beğendim canım.)
deniz-ce
@deniz-ce
12 Aralık 2011 Pazartesi 11:18:03
çok çok beğendim.
tebrikler.
deniz-ce
@deniz-ce
12 Aralık 2011 Pazartesi 11:15:06
günaydııın,gittim ben:)))
yalın...
Yakarış, @savrulmalar
11.12.2011 22:56:20
deniz-ce
@deniz-ce
12 Aralık 2011 Pazartesi 10:19:12
sözde birer savaşçı
özde birer korkak
olduğumuzdan beri
rüyalarımız renkli
şiirlerimiz renkli
göğümüz karanlık


ve gri yağıyor
yağmurlar
sevmeyi
filmlerde
şiirlerde
unutalı beri.
Kelebek, @Necla Kezban Turan
12.12.2011 00:10:37
deniz-ce
@deniz-ce
12 Aralık 2011 Pazartesi 10:00:48
çok beğendim.tebrikler.
Aşk fısıltısı, @aemin
12.12.2011 08:39:03
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
96.735
Şiir Okunma
1.221.828
Yazı Okunma
82.096
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL