Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
10 Kasım 2009 Salı 11:39:51
Ben seninle bir ömür, sürer idim istersen,
Yuvamızı sevginle, örer idim istersen,
Senin için zindana, girer idim istersen,
Git başımın belası, daha uzaklara git!


Şairim iyi kahırlanmışınız.Biraz yinede sakin olmakta fayda var.Aslında aynı kah...

batu_41
@batu-41
10 Kasım 2009 Salı 11:06:10
DOST ARAMA

Vefalı dersin toyca
Sır paylaşırsın dostça
Buldum dediğin anda
Harcanırsın ustaca

Özlemle bağlanırsın
Sımsıkı sarılırsın
Buldum dediğin anda
Kahpece harcanırsın

Hocanın dostu kürkü
Veysel’in dostu türkü
Dostum dostluk aram...

Dost arama, @bünyamin kaya
10.11.2009 08:15:50
batu_41
@batu-41
10 Kasım 2009 Salı 10:46:16
////- Âşık Veysel oldukça - //////
Kara toprak sana, nasıl dost derim.
Özümüz de, Âşık Veysel oldukça
Kul isem faniyim, sana dönerim.
Közümüz de Âşık Veysel oldukça.

Genç yaşında aldın, iki közünü.
Sadık dostum deyip, tuttu sözünü.
Hak...

batu_41
@batu-41
10 Kasım 2009 Salı 10:16:05
Tanrıdan dileğim, bu senin için,
Bana ettiğini, çekesin bir gün.
Ağlayıp inleyip yolarak saçın,
Kanlı gözyaşını dökesin bir gün.

Kalmasın dünyada nazını çeken,
Bakmasın yüzüne yoluna çıkan.
Gönlünü verdiğin ele giderken,
Çaresiz karşıdan bak...

Beddua, @İzzet KOCADAĞ
10.11.2009 08:49:29
batu_41
@batu-41
10 Kasım 2009 Salı 09:49:02
Suyun kenarında oturmuş taşa
İncecik bir yazma bağlamış başa
Kızlar gül koparmış takmışlar döşe
Gelin görün bakın nasılmış güzel


Kıyıp bakamadım ince boyuna
Anam hayran kalmış aslım huyuna
Aslım şavkın düşmüş ağrın suyuna
Gelin görün bakın...

Nasılmış güzel, @GELENDE
10.11.2009 01:07:26
batu_41
@batu-41
10 Kasım 2009 Salı 09:41:10
Hasretinden hüsranım, bilirmisin
Ben aşkından yandığımı bilirim.
Ben seni çok özledim gelirmisin
Sensiz naçar kaldığımı bilirim.

Olmuyor sevgilim, sensiz olmuyor
Nedendir? Bu gönlüm sana doymuyor
Kalbimde hicran var, huzur bulmuyor
Gönlümün...

Bilirim, @FİKRET SAĞ
9.11.2009 18:51:42
batu_41
@batu-41
10 Kasım 2009 Salı 09:38:55
Suç sende değil ki,gönül verende
Gül diye el atıp, diken derende
Hele sor Hadi’ye yaran nerende
Yarasına merhem çektiğin mi var


İşte böyle gönül düşmeye,aşk şerbeti içmeye gör dost.Dikene sarılırsın yar diye diye.Gönül diezelerin mest etti.Ku...

batu_41
@batu-41
10 Kasım 2009 Salı 09:19:24
Yaşım küçük idi yuvamdan uçtum
Ben sılamdan yoza, yoza yoruldum
Sılamdan ayrılıp gurbete düştüm
Gurbet elde geze, geze yoruldum

Yeni girdim on beşinci yaşıma
Sevdasını kervan etti peşime
Mekân kurdu hayalime, düşüme
Sevdiğimden teze, teze yo...

Yoruldum, @ozanseveni
9.11.2009 18:09:55
batu_41
@batu-41
10 Kasım 2009 Salı 09:00:53
İstasyona vardım yürüdü Tren
Halimi görüp de yapmadı fren
Sılamdan gurbete beni götüren
Yürüyüp gittiğim yollar ağladı

Yaşım on ikiydi yuvamdan uçtum
On üçe gelince gurbete düştüm
On beşimde yürek yandı tutuştum
Dereler, ırmaklar, çöller ağl...

Eller ağladı, @ozanseveni
10.11.2009 01:56:45
batu_41
@batu-41
9 Kasım 2009 Pazartesi 15:33:51
Yağan yağmurun, ılık sesinde.
Ararım bülbülün hasret dilinde.
Mehtabın o hüzünlü derinliyinde.
Seni çok seviyorum be canoy.

İster beni al dağlara savur.
Kızgın sac üstünde kül gibi kavur.
Şu bağrıma sevda hançeriyle vur.
Seni çok seviyorum b...

Canoy, @muhlis sünbülcü
9.11.2009 11:42:38
batu_41
@batu-41
9 Kasım 2009 Pazartesi 14:34:59
Hamallar modern hamal.. çağın uçtuğu yerde
Kenevirden ipleri kopmaz, ne yük çeker de

Ensesi kalınların Dövleti arkasında
Allah’tan korkan insan fazilet kavgasında

Kavganın son durağı ilk Sakarya Caddesi
Alın teri Kiymir’de, Çankaya’da öl! se...

Bir gün o ses gelir, @bekirce
9.11.2009 13:55:05
batu_41
@batu-41
9 Kasım 2009 Pazartesi 14:28:54
Vurmuyorum yüzüne iltifatlı sözleri
Yaslanıp koltuğuna hayran bakan gözleri
İki lâfın düşürdü yüreğime közleri
Tutamadın dilini düşün dur kara,kara.

Benim elim uzanmaz yaranı saran sarsın
Yedi başlı sevdana birde kendini karsın
Bana değil yap...

batu_41
@batu-41
9 Kasım 2009 Pazartesi 12:32:27
Şiir dostum hüzünlenmişsin.Varmı yarin yüzü aacaba.
Şöyle diyelimmi.;

Sazım olsa,sözüm olsa,
gelmek için yüzüm olsa,
seni böyle üzermiydim,
Gelmek için yüzüm olsa..
Gelmezmiydim yüzüm olsa....

Umarım kızmazsınız.Bunu dün bir arkadaşıma dah...

batu_41
@batu-41
9 Kasım 2009 Pazartesi 11:04:35
Asimetrik bir savaş, düşmanlıklar üreten,
Biyolojik silahla, bir milleti eriten…
Şuurlaşan toplumda, çoktur ayak direten,
___Manyetik ortam gergin, Jemırlar çalışıyor,
___Ülkenin her yerinde, sinyaller karışıyor!

Bilinmez bir menzile, gidiyork...

batu_41
@batu-41
9 Kasım 2009 Pazartesi 10:51:42
Delmediğim dağ kalmazdı
Yaş yirmi olsaydı şimdi
Bir dùşmanım sağ kalmazdı
Yaş yirmi olsaydı şimdi


Nice yùrekler yakardım
Hep yùkseklerden bakardım
Hiç durulmazdım akardım
Yaş yirmi olsaydı şimdi


Tuttum mu yarin elinden
Farkı...

batu_41
@batu-41
9 Kasım 2009 Pazartesi 10:39:29
Dostluk sevgi içinde
Ellerimiz birleşince
Çalan neyler eşliğinde
Semazenler döndüğünde

Umutları paylaşsak birlikte
Manevi huzur bulsak içimizde
Çalan neyler eşliğinde
Semazenler döndüğünde

Çok anlam var mesnevinin özünde
Mevlana...

Mevlana, @GÜLDESTE
9.11.2009 01:08:54
batu_41
@batu-41
9 Kasım 2009 Pazartesi 08:38:05
Ne diyebilirim ki, artık vedadan gayrı?
Hoşçakal gözbebeğim, var git hasretin kalsın!
Olacaksa yüreğim, bir ömür senden ayrı,
Bırak da el sallarken, gözlerimde yaş olsun!

Ben çok hasret çekmişim, demek ki bu kaderim,
Dayanırım buna da, var git...

Hoşçakal, @İzzet KOCADAĞ
9.11.2009 08:29:30
batu_41
@batu-41
9 Kasım 2009 Pazartesi 00:24:01
Kan damlıyor artık benim beyine
Herkes gönül bağlar ağa beyine
Zeki Tombul sevmek senin neyine
Seven koşar gider eşine doğru


Gönül dostlarınız eksilmesin işallah değerli kalem.Sevgiler bıraktım gönül sayfana.
Hazırım dostlar, @ZEKİ TOMBUL
9.11.2009 00:03:36
batu_41
@batu-41
8 Kasım 2009 Pazar 17:13:44
Sana açılan eller ne zaman boş çevrildi?
Rahmetin ışığına bizi kandır Allah’ım.
Nankörlerin putları birer birer devrildi,
Yüzümüzü her zaman sana döndür Allah’ım.

İnsan adı üstünde yaratılmış aciz kul,
Nasıl isyan eder ki, erdiremedim akıl.
M...

Allah’ım, @ümit zeki soyuduru
6.11.2009 00:30:30
batu_41
@batu-41
8 Kasım 2009 Pazar 17:04:55
ANNE

Üşüyorum anne kar yağıyor üzerime,
Sokakta bir ben birde karanlık.
Volta vuruyorum gecenin ikisinde –
Sigaram benimle silahım belimde,
Korkutuyor beni korkusuzluğum –
Gölgemde arıyorum seni ah bir ses ver anne.

Kararsızlığıma yenilmed...

Anne, @ozankoman
6.11.2009 23:07:42
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.150
Şiir Okunma
3.864.683
Yazı Okunma
82.917
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL