Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
13 Kasım 2009 Cuma 13:34:08
DARGIN SAYILIR (SİTEM )
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )
Yüreğimde hasret tükenmez oldu,
Sensiz dünyam bana sürgün sayılır.
Beklenen yağmurlar deryaya doldu,
Med-cezirler bile vurgun sayılır.

Kara yasta kaldı ümit dağlarım,
Hazâna...

batu_41
@batu-41
13 Kasım 2009 Cuma 13:30:19
Maviden siyaha çalan sessizlik çığlığında kayıp olan gençliğim ve gülüm senin gülüşün
Hayalim de yeniden seni yaşamak adına.
Yırttığım takvim dalına yazılmış not defterine anlata bilmekti seni.
Doyasıya yaşamak seni ve gülüm sabaha çıkar mı yım?
...

Derin kuytu, @Ozan Kul Fazlı
13.11.2009 00:50:58
batu_41
@batu-41
13 Kasım 2009 Cuma 13:22:37
Zamansız uç verdi sürgünler
Aldandı sahte sıcaklığına kara kışın
Açmadan don vurdu
Ölüme uyanan tomurcukları

Zamansız sevdalara tutuldu
Söz dinlemez yüreğim
Şimdi
İhanetlerden yorgun
Ah yalancı baharları ömrümün
Suç sizin değil
Suç, size ...

Yalancı bahar, @eyüp doğru
13.11.2009 00:08:25
batu_41
@batu-41
13 Kasım 2009 Cuma 13:18:59
Gittim gurbet pazarına,
Ben uğradım nazarına,
Söz geçmiyor kızlarına,
Ben köyümü seviyorum.
Toprağımı özlüyorum.

İnsanları acı söyler,
Gurbet beni boşa eyler,
Köyümde güzeller, beyler,
Ben köyümü seviyorum.
Vatanımı özlüyorum.

Dağla...

batu_41
@batu-41
13 Kasım 2009 Cuma 12:15:31
Gül zar eder gülistanda bir cana
Kim ağlattı kara gözlü kara kız
Talihin gülmedi sevdadan yana
Yürekte mi onulmayan yara kız

Ağlıyordun gördüm içim sızladı
Yana dönüp gözyaşını gizledi
Bir iç çekip zülüflerin düzledi
Ellerimle saçlarını tara...

Adsız, @Erdoğan BEKTAŞ
12.11.2009 15:32:39
batu_41
@batu-41
13 Kasım 2009 Cuma 12:08:18
Ne yeminler etsemde
Ne tövbeler bozsamda
Bagrima tas bassamda
Asktan vazgecmem
Aska doymaz yüregim,,,,
Acilar ceksemde
Ugrunda kor alevlerde yansamda
Hasretleri yüregime eksemde
Asktan vazgecmem
Aska doymaz yüregim,,,,,
Ask benim yüregimde ...

batu_41
@batu-41
13 Kasım 2009 Cuma 11:52:23
Erken kalkmak için, erken yatarlar.
Taze sebze, taze meyve satarlar.
Emeklerine hep, sevgi katarlar.
İnsanları dosttur, güzel yaylamın.


Bütün yurdum,bütün indanlar,bütün canlara selam olsun.Yurdumuzun güzelliklerini ve doğayı anlatımıınız dah...

batu_41
@batu-41
13 Kasım 2009 Cuma 11:28:32
En güzel aşklarda biter…
Damlalar dökülür solgun yanaklara
Posterli duvarlarda kalır yumruk izleri
Geceyi yırtar hıçkırıklar, çığlıklar
Sonra bir ses kulaklarda, küçük bir elveda…

En güzel aşklarda biter…
Sanma sonsuza dek sürer mutluluk.
Ba...

batu_41
@batu-41
12 Kasım 2009 Perşembe 18:31:09
ben kimim
düşman kim
nerdeyim ben
artık bütün benliğimi yitirmiştim


birden ıslık çalarak bi mermi geçti
yere kapandım öylece
gözlerim karardı
göğsümde beni acıtan bi sızı vardı
sevgilim aklıma geldi
ellerini tutmaya kıyamadığım
anam...

Savaşın en mağdurları, @Y. Kaya
11.11.2009 11:53:40
batu_41
@batu-41
12 Kasım 2009 Perşembe 18:23:02
Böylemi yakarmış aşkın ateşi,
Yanıp yanıp köze dönmenin eşi…
Gülüşünle doğar, sevda güneşi.
Allah hakkı için, gel anla beni.


Akgül’ün muradı, gözde kalmasın.
Ağladığı yeter, heder olmasın.
Haset eden kullar, bize gülmesin.
Allah hakkı için...

Gel anla beni, @kemalakgül
12.11.2009 14:54:29
batu_41
@batu-41
12 Kasım 2009 Perşembe 16:42:57
Kardeş kardeşe korku evlâtlar ecdada küs
Fi tarihinden ibret.. yakın zamandan misal
Böyle aşk olmaz amma, işte misalin Kudüs
Arz-ı Mev’ud aşkına dökülen kandan misal


Fazla yüklenmek istemiyorum sevgili ağbim.Bize bu oyunları yapan riyakar kul...

Bir hiddet göster cemal, @bekirce
12.11.2009 12:27:02
batu_41
@batu-41
12 Kasım 2009 Perşembe 11:22:45
Nar içinde taneler,
Kapansın mehaneler,
Gençlik elden gidiyor.
Kapansın meyhaneler.

Nar içinde tane var.
Çekiyorum ahu zar.
Meyhaneci olmaz yar.
Kapansın meyhaneler.

Narların suyu boldur,
Bardağa suyu doldur,
Gittiğim doğru yoldur,
Kap...

Meyhaneler(b), @Kangallı Mustafa
12.11.2009 08:36:33
batu_41
@batu-41
12 Kasım 2009 Perşembe 11:20:09
Baharın içinde kışı yaşardım
Aklıma esende dağlar aşardım
Mutluluk görmedim hüzne koşardım
Zalimin eline düştüm düşeli

Kalem alsam hemen laflar ettiler
Derdimi söylesem deli dediler
Ben sustukça sanki, ömrüm yediler
Zalimin eline düştüm düşe...

Düştüm düşeli, @ruya_06
12.11.2009 10:31:07
batu_41
@batu-41
12 Kasım 2009 Perşembe 11:06:12
Gitme ne’olur!
Ne’olur,
Gitme bitanem...
Yokluğuna dayanamam...
Sensiz, tüm şarkılar hüzzâm...
Yaylar gam çekiyor.
Gitme !
Gitme can,
Gözyaşlarım
Sırılsıklam,
Gecem perişan!

Hüzzâm soluyorum.
Uşşaka yok imkan...

Sensiz yapamam!
Ha...

Canım, @babidim
10.11.2009 10:32:31
batu_41
@batu-41
12 Kasım 2009 Perşembe 04:00:15
şte okul bitiyor
Öğrenciler gidiyor
Sessizleşti koridor
Curcuna terk ediyor
***
Benim oğlum yaramaz
Bir dakika duramaz
Güldürür annesini
Kılıyor iken namaz
***
Hatun bana dua et
Ruhum bulsun selamet
Susma ne olur susma
Azda olsa kelam e...

Maniler-4, @İhsan POLAT
9.11.2009 21:36:24
batu_41
@batu-41
12 Kasım 2009 Perşembe 03:56:47
a rastgele
***
Yârim gittin ya karsa
Alsaydın ordan arsa
Dönüşünde yolların
Ne olur bana varsa
***
Gönlüme salıncak kur
Ordan kalbime savrul
Ey hercai sevgilim
Ne olur artık durul
***
Seni severim elam
Oldun başıma belam
Damarıma işledi...

Maniler-5, @İhsan POLAT
12.11.2009 02:22:25
batu_41
@batu-41
12 Kasım 2009 Perşembe 03:53:52
Bilir misin sen?
canım dediğinden ayrı kalmanın sancısını?
hani...aldığın her nefeste hava diye sevdayı içine çekmek gibi,
hani...her nefeste boğulurken bile bile geri geri yürümek gibi...

Bilir misin sen?
yüreğinde seni taşırken kendi canınd...

batu_41
@batu-41
12 Kasım 2009 Perşembe 03:48:56
Daha yasi ne ki
Olsa olsa onalti onyedi
Ne ariyor buralarda
Ana kucagi
Baba sicagi
Degil mi
Asil yeri
Gecenin kör bir vakti
Kapilmis gel gitlere
Sarhos naralari
Cakir keyif halleri
Üc kurus mu degeri
Tutan yok ellerinden belli
Tutsala...

batu_41
@batu-41
12 Kasım 2009 Perşembe 03:44:00
Aşkı yüreğimin tam ortasına
Çiviyle çakmışsın, sökemiyorum!
Sen çarpmışsın hayat kaportasına
Düzeltemiyorum, bükemiyorum!



Gönlümü yeşerten Nil’i kurutup
Onca vaat, yemin, sözü unutup
Konuşacağına, dilini yutup
Bakmışsın, içimi dökemiyo...

Sökemiyorum, @Onur BİLGE
12.11.2009 02:22:49
batu_41
@batu-41
12 Kasım 2009 Perşembe 02:17:13
Onlar vahşi aklın koşar ardında
Yaşları değişmez en genç yaşında
Sözleri yorumsuz yorum onlarda
Mert yürekli olur deli dostlarım

Ne kış var onlarda nede bir bahar
Onlar bütün ömrün bir mevsim yapar
Fikirleri dimdik duyguyla coşar
Mert yürekl...

Deli dostlarım, @bünyamin kaya
12.11.2009 01:43:16
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.147
Şiir Okunma
3.864.673
Yazı Okunma
82.915
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL