Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
8 Kasım 2009 Pazar 17:00:11
Ağacı , demiri çürüten.
Taşı , betonu eriten.
Bizi mezara götüren.
Ömrümüzü çalan yıllar.

Hayallerimizi söndüren.
Gençliğimizi solduran.
Sevdiklerimizden ayıran.
Acımasız zalim yıllar.

Nasıl geçti anlamadık.
Bir tadına varamadık.
Yolcu ...

Yalan yıllar, @Mehmet Aktaş
5.11.2009 20:18:13
batu_41
@batu-41
8 Kasım 2009 Pazar 16:51:14
Ben; Vücut içinde her daim Pazar
Sense görücüye çıkmış ahu zar
Kalemin görevi durmadan yazar
Aşkın tunelinde bitmez vah u zar.

Ben; Engin denizde rüzgârla esip
Sen; Kadere küsüp kumlara yatsan
Teklikten gayrıya ilgimi kesip
Adem deryasına ö...

Ben ve sen, @AhmetÇelik
8.11.2009 10:53:05
batu_41
@batu-41
8 Kasım 2009 Pazar 16:27:59
Maziden anılar yürekte yaralar
Bıraktı da gitti başta karalar
Öldüm öldüm durdum bil bu aralar
Sadece bir ecel kaldı kalbimde

Ayrılık akşamı dramlı isyanlı
Beden küle döndü yüreğim kanlı
Sanık gözüm oldu kalbimse zanlı
Cezası da şimdi, geldi...

Kıyamet sanki, @ceyhunaltunkas
8.11.2009 16:04:44
batu_41
@batu-41
8 Kasım 2009 Pazar 13:54:12
Karanlıklar içinde gitmenin manası ne
Geceler benimdir aydınlıklar senin olsun
Bakarken bana görmemenin manası ne
İstiyorsan al bu canı senin olsun


İnsanım diyorsun insanın manası ne
Desinlerden uzak bir hayatın olsun
Gerçeklerle yaşamamanı...

Senin olsun, @Yaşar İnatçı
30.8.2009 02:30:10
batu_41
@batu-41
8 Kasım 2009 Pazar 12:20:34
Kerem gibi yandım aşkın narına
Seni arıyorum söyle nerdesin
Dayanamaz oldum yürek harına
Seni arıyorum söyle nerdesin

Ceylan gözlerine yandığım güzel
Bir bardak çayına kandığım güzel
Gece gündüz ismin andığım güzel
Seni arıyorum söyle nerdes...

Seni arıyorum, @ZEKİ TOMBUL
8.11.2009 00:06:30
batu_41
@batu-41
8 Kasım 2009 Pazar 12:12:46
Kabuslu düşlerden akıl firari kacışda
Azrailin gelip solugu kestigi anda
Topraga giren beden kıvranırken korkuda
Ruh sorgusuz kabir diler gercegin yolunda
Vaktin doldugu o yerde tükenirki zaman

İşallah o vakit azabımız olmaz.Allah ömrü yanlış ...

"zaman", @hasret
8.11.2009 03:11:12
batu_41
@batu-41
8 Kasım 2009 Pazar 12:07:28
hala kırıklar içindeyim
yüreğimde yarıklar

zalimden kaçıp zülmüne
sığındığımdan beri
yanıklar için deyim
en kızgın alevde

oysa ben ne ihanetler yaşadım
ihanetçi kadar sahi olmayan
ne kahramanlar ve destanlar
ihanetçi kadar mert olmayan ...

Bu ne yaman bi çelişki, @Y. Kaya
8.11.2009 11:44:10
batu_41
@batu-41
7 Kasım 2009 Cumartesi 17:25:04
Batsın Bu Dünya

Ne umuda yakacak bir ezgisi
Ne yoksunluğunu giderecek
Bir dost sesi
Ne de karanlığa yakacak bir mumu yoktu
Gitmeden önce
Dilinden hiç düşürmedi
Orhan baba nın şarkısını
Batsın bu dünya


Doğru batsın bu dünya.batsın
Batsın bu dünya, @Berfin Yağmur
7.11.2009 12:27:10
batu_41
@batu-41
7 Kasım 2009 Cumartesi 17:14:27
_bir can borcum olsun öderim sonuna kadar
___________________________________sevmek,sevilmek bumuydu varsa ihanet
___________________________________hayat yalan bende içinde kalan masum
___________________________________sonunu bilmediğim yere gid...

_gidiyorum usta_, @esmerefsane
7.11.2009 14:01:22
batu_41
@batu-41
7 Kasım 2009 Cumartesi 17:05:52



Kını bozuk,çelik çomak çok oynardık.
Pampara suyun da arpa, buğda yıkardık.
Yaz gelince römorkun üzerinde yatardık
Ben köyümü özlemişim.

Bereketli,verimli çiftlikleri vardı.
Türk’ü, Kürdü, Lazı bir ayardı.
İnsanları birbirini sever saya...

batu_41
@batu-41
7 Kasım 2009 Cumartesi 14:47:04
Bahar çiçeklerini takıp başına
Sevdanı göğsüne alıp uzanma
Sabahlara dek bakıp yüzüne
Üfürme sevgini unutulursun

Ne dağları aş, ne bayırları
Sevildim deyip açma kolları
Kandırmasın seni tatlı sözleri
Haykırma sevgini unutulursun

Bir gülüş...

Unutulursun, @nilkurt
7.11.2009 00:01:51
batu_41
@batu-41
7 Kasım 2009 Cumartesi 14:44:43
Lüzumsuz yapılan gider ağ/rına
Önce verecekti cevap çağrına
Çekip gitti bir vefasız uğruna
Benimle bir sefa sürme istemem

Güzel bir sitem şiiri,hazla okudum.Bende devirdim,sizin gibi herşeyi.Değerli güzel kalem.Kutlarım yürekten.
batu_41
@batu-41
7 Kasım 2009 Cumartesi 14:33:49
Gurbetten köyüme ben dönemedim
Ellerin köyünü köy etti felek
Feleğin sırrını öğrenemedim
On sekiz yaşımda toy etti felek

Gurbet elde altın, akçe biçilmez
Suyu yavan kana, kana içilmez
Acı olur elin sözü çekilmez
Cahili başıma bey etti felek...

Toy etti felek, @ozanseveni
7.11.2009 14:23:21
batu_41
@batu-41
7 Kasım 2009 Cumartesi 12:25:14
Karanlık bir gece daha,
Boğuluyorum adeta, boğuluyorum,
İki damla yaş süzülüyor,
Yanaklarımdan aşağı dökülüyor...

Odam o kadar karanlık’ki,
Duvarlar,üstüme,üstüme geliyor,
Yatağımdamı yoksa neredeyim,
Geziniyorum karanlıkda odamda...

Sens...

Sen yoksun, @monoroza73
7.11.2009 10:41:03
batu_41
@batu-41
6 Kasım 2009 Cuma 18:36:49
Dost yürekte ğöçük var yar gelmiyor imara
Hiç gitmemek olurmu fener yakmış tamara
Hazan i çaresizse yardan aldığım yara
Ani gidişim onu en derinden vurmaz mı.


Dost yürekten kutlarım öyle güzel ve içten duygularınızı yüklemişsinizki,büyük...

Vurmazmı, @Erdoğan BEKTAŞ
6.11.2009 17:55:57
batu_41
@batu-41
6 Kasım 2009 Cuma 16:26:38
Almanya aci vatan
Hayalleri kiviran
Bir avuc umut icin
Döküldü onca insan

Durdular el,pence
El kapisinin esiginde
Oldu bu gururlara
Ruhi bir iskence,kelepce

Kazanilan servetler
Degisen zaman,degerler
Farkina bile varmadan
Yabanci olup ...

Almanya aci vatan, @Talat Özgen
6.11.2009 15:53:46
batu_41
@batu-41
6 Kasım 2009 Cuma 16:20:56
Aşk oduyla yanmayan, insana er denilmez.
Er olmayan insanla, uzun yola gidilmez.
Seller götürse bile, köprüsünden geçilmez,
Sırtından vurmuş olan, haini ben neyleyim.

Namert olan insanın, sözüne güvenilmez,.
Renkten renge değişen, elbiseler gi...

591- namert, @Şahin Hanelçi
6.11.2009 16:01:14
batu_41
@batu-41
6 Kasım 2009 Cuma 13:14:59
Göz pınarına akıp kalbine insem
Bıraksanda yüreğinde azadına ersem
Bırakmadınki muradıma erseydim
Bıraksanda yüreğinde azadına ersem

Ellerimde Kıvrılan tel saçlarına
Koşupta candan sarılamadım kollarına
Süzülemedimki gönül baglarına
Bırak...

"azadına ersem", @hasret
4.11.2009 14:52:27
batu_41
@batu-41
6 Kasım 2009 Cuma 12:48:57
Çin settinden gelir, benim bu sesim.
Bilmiyorsan dön tarihe bak hele.
Ay yıldızla yazılı, gökte şu ismim.
Gözlerini açta bayrağıma bak hele.

Altaylardan viyanaya ismim yazılı.
Bu topraklarda sıra, sıra, şehit dizili.
Atana sor, çok iyi bilir ...

Bak hele, @muhlis sünbülcü
6.11.2009 10:12:46
batu_41
@batu-41
6 Kasım 2009 Cuma 12:42:55
Şeref şöhret için olmuştur uşak
Namus iffetsizce dolaşır kucak
Çıkarın elinde mertlik oyuncak
Midem bulanıyor of! kusasım var.


Dini maske yapmış utanmaz surat
Siyaset çıkara olmuştur fırsat
Yalana dolana saklanmış murat
Midem bulanıyor of!...

Kusasım var, @bünyamin kaya
6.11.2009 09:00:10
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.204
Şiir Okunma
3.864.988
Yazı Okunma
82.931
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL