(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL HAVUZU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL HAVUZU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahhh ! hocam aahhh ki ahhhh bu günlerde gönül havuzu olan vede imanla dolduranlar o kadar az ki saysak on parmağımızı doldurmaz ehh belki de dolduru ne dersiniz .? Ama kesesini dolduranlar karınca küllüğü kadar çok :))))
Demiştim yine diyorum hep diyeceğim doğru söylemekle dil aşınmaz yorum yok tebriğim çok..))) Mahşer günü güneş başımıza bir mızrak boyu alçaldığında ,gönül havuzunuzda serinlemek muradınız olsun..amin
Bilmiyordum öğrettiler adını ,ben aslında güzel deyim yazarmışım farkında değildim ..bir deyimde benden olsun mu..?
Ben tozlerımla mutluyum. .Eşya tozu almaya vakit bulamıyorum.. gönlümün tozunu almakla meşgulum.. Hanımağa34 /Nazife Görgün
Bak unuttum ilave ediyorum samimi ve doğal bu resimler beni çok duygulandırıyor riyadan eser olmayan şiirlerinizle ne kadar uyumlu bir bilseniz :((( afedersiniz ağladımda
Hanımağa34 tarafından 10/4/2010 5:16:42 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hanımağa34 tarafından 10/4/2010 5:19:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ah! Ah ki Ah! Resimdeki Rahmetli anacığımdır. O dünyanın en şefkatli en merhametli, en duygulu varlığıydı. Bizim Teberrik Bağında çekmiştim, kucağındaki yavrularda benimkilerdi. Mevlam tüm analara rahmet eylesin, bizleri onlarla cennetinde cem eylesin inşallah.
Yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun şair çok güzeldi şiirinizi beğeniyle okudum ve okurken haz aldım,fotoğraf la beraber anlatım verilen mesaj harika. Saygılarımla Mehmet Çobanoğlu
Akşam çağı tende, kurt düşmüş içe Mola yok ömürde, kulaklar keçe Ne ekin hasat var zamansız göçe El ayak kesilmiş, akıtır yaşı.
Zamanı kutsal bil, çok dakik davran Yerinde yel esmez, geçmeden kervan Bir eserbırak ki dönmeden devran Gönül havuzunu deryaya taşı. kalemini zve yüreğiniz daim olsun.Ömrünüz uzun olsun.Gü<el bir saobaharı anımsatan hayatın son evrelerini gizli sırlara beyan bir şiirdi saygılarımla şairim.Kutlarım.Ömrün son demlerini güzel dile getiren kaleminiz daim olsun iaşallah.
kutlu olsun
gönül havuzunu deryaya taşıyanlara
saygıyla...