Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
10 Ekim 2010 Pazar 01:12:56
Yetmez mi gönlüme, hançer vurduğun
Her an her saniye, aşkı yorduğun
Kalbime girip de, yakıp durduğun
Gün ağıt yazıyor, gör teyzekızı

Sensiz geçen günler, yağmur kar olur
Tükendi dermanım, varmak zor olur
Bir gün bu kör talih, bize yar olur
V...

Teyzekızı, @zaralıeren
4.10.2010 00:01:14
batu_41
@batu-41
10 Ekim 2010 Pazar 01:07:17
Neredesin Dost Bildiğim Nerdesin

Felek beni sille tokat döverken.
Neredesin dost bildiğim nerdesin.
Hilebazı düzenbazı överken.
Neredesin dost bildiğim nerdesin

Türlü türlü tuzak kurdu yoluma.
Yaralandım kurşun değdi soluma.
Demir kelepçe...

batu_41
@batu-41
10 Ekim 2010 Pazar 01:01:02
GEL BARIŞALIM

Bir anda değiştin nedir bu halin
Yüzüme bakmaya çekiniyorsun
Önceleri böyle değildinki sen
Şimdi varlığımdan tiksiniyorsun

Beni seviyorsun ,sanmiştim bende
Çok hatıralarım olacak sende
Böyle hal olurmu candan sevende
Ben acı...

Gel barışalım, @parkbeni
9.10.2010 18:43:54
batu_41
@batu-41
10 Ekim 2010 Pazar 00:59:08
Kimseye bakmam yukardan,
Neticede onlarda benim gibi bir insan,
Kandığım sahte yüzlerden hep zarar görmüşüm,
Saf deselerde gülüp geçmişim,
Kalbi temiz, yüreği saf, kin gütmemişim bunu diyenlere,
Ben garip bir Anadolu çocuğuyum.

Ellerim nasırl...

batu_41
@batu-41
10 Ekim 2010 Pazar 00:19:34
KAYBETTİN

Bu sevdalı yüreğe, bir düğüm daha attın,
İzleri geçmeyecek, acıma acı kattın,
Bırak yerin dibini, gökte yıldıza battın,
Uykunun yarısına, kara gece eklerken,
Düşlerin büyüsünde, ikimizi kaybettin.

Nefes nefese kaldın, yükünün adı ...

Kaybettin, @NAZCA
10.10.2010 00:14:59
batu_41
@batu-41
9 Ekim 2010 Cumartesi 23:24:16
Kör şeytan ölmedikçe,
Mazlumlar gülmedikçe,
Lokmalar bölmedikçe,
Var olacaktır şiir.

Güçlüler güçlendikçe,
Kılıcı uçlandıkça,
Kötüler taçlandıkça
Var olacaktır şiir.

Âşık, maşuk oldukça,
Aşk gönül’e doldukça,
Mecnun saçın yoldukça...

batu_41
@batu-41
9 Ekim 2010 Cumartesi 22:52:48
Sol yandaki uzuvlar,karşılıklı atmadı.
Tutuşmadı çıralar,gönül ateş saçmadı.
Göle maya çalmıştık,ne yazık ki tutmadı.
Korkarım ki o gölü,kuruttuk biz nazlı can.

Maya dediğin nedir,altı üstü bir kaşık.
Gönülde kor yok ise,çakar mı ki bir ışık. ...

Nazlı can, @S.SAMYELİ
9.10.2010 22:46:47
batu_41
@batu-41
9 Ekim 2010 Cumartesi 21:02:31
BOYUN EYMEZDİM


İsmini kalbimden silecek silgi
Bulsaydım silerdim boyun eymezdim
Senden istediğim birazcık ilgi
Görseydim gülerdim boyun eymezdim

Yalnızlık kahreder sensizlik ölüm
Sensiz saniyeler saatler zulüm
Dayandı hasrete kalpteki gü...

Boyun eymezdim, @ceyhunaltunkas
9.10.2010 20:56:02
batu_41
@batu-41
9 Ekim 2010 Cumartesi 16:40:18
Postacı kapıyı çaldığı zaman

An gelir mazinin sararır rengi
Gözler boş yollara daldığı zaman
Kara bir volkandır hasretin sengi
Fikri prangalar aldığı zaman

Rüzgâr nefesine bülbül karışır
Gölgeyle gölgesi yolda yarışır
Nefesler tutulur sesl...

batu_41
@batu-41
9 Ekim 2010 Cumartesi 14:59:03
HANİ....




Hani, insan aglamak ister,
Gözlerinden yaş gelmez....,
Hani ,gülmek ister coşkuyla,
İçinden gelmez....,
Hani, birini bekler delicesine,
Hiiiç gelmez.
İşte o an tam zamanıdır,
Ölmek ister de....
Ecel bile gelmez.


iNSAN Y...

Hani...., @sergül kandemir
9.10.2010 12:46:51
batu_41
@batu-41
9 Ekim 2010 Cumartesi 14:29:25
cehenneme git.

beyaz gelinlikler içinde,
kapkara bir dünya yaratmışsın kendine
eksik olsun senden gelen,
eksik olsun senin çehren,istemem,git.

ruhumu karartacaksan vazgeç,
Esme deli rüzgar gibi çevremde,
burnumdan gelecekse,
unutmamışsan ...

Cehenneme git., @mehmet sancak
9.10.2010 14:19:49
batu_41
@batu-41
9 Ekim 2010 Cumartesi 02:03:01
Mükemmel bir şiir dost.Usta kalemi gönülden tebrik ederim...Maharet ve beceri isteyen bir güzel emek
batu_41
@batu-41
9 Ekim 2010 Cumartesi 01:57:14
Bil ki sevin revaçta aklımdan çıkmıyorsun
Her nereye baksam da karşımda duruyorsun
Resminle bile bana derinden vuruyorsun
Aşkınla doğduğumu bende söyleyemedim.

Başını sineme koy anla nasılmış sevgim
Senden asla vazgeçmem biteviyedir sevgim
Se...

Söyleyemedim, @FİKRET SAĞ
8.10.2010 20:00:52
batu_41
@batu-41
9 Ekim 2010 Cumartesi 01:55:50
Her yanlışta geçiyorum kendimden
Bıktım bu ülkede kinden nefretten
İyice uzaklaştık insanlıktan sevgiden
Gelin artık tutuşalım bizler el ele

Orhan’ın feryatları göklere çıksın
İnsan doğan herkes insanca ölsün
Yalan dünya malı soysuza ka...

Gelin, @aliorhan06
8.10.2010 20:13:47
batu_41
@batu-41
9 Ekim 2010 Cumartesi 01:52:33
Takvimdeki yapraklar bir, bir siliniyorken.
Hayat denen macera, mezara gidiyorken;
Haydi asıl iplere gücün kuvvetin varsa.
Teneşire konunca istiyorsan yıkanma.

Anları kovalıyor kilometre taşları.
Bir kıldan daha ince Azrail atışları.
Menzilin...

İstersen okuma, @kevir
8.10.2010 21:17:53
batu_41
@batu-41
9 Ekim 2010 Cumartesi 01:26:08
Belki vurgun yemiş belki kederden
Damlalar sıralar yaşlı gözlerin
Sevgisiz kalınca mahzun hederden
Yürekler pareler yaşlı gözlerin

Bir dokunsam belki bin ah sunuyor
Gönül iflah olmaz içten kanıyor
Görenler derbeder bitkin sanıyor
Bahtımı kar...

batu_41
@batu-41
8 Ekim 2010 Cuma 18:56:16
VARSAK DİYARINDAN

Varsak diyarından göçtüm göçeli,
Dillerim lal oldu haberin var mı?
Tam bir aydır kuyu suyu içeli,
Bana bir hal oldu haberin olsun

Utanmazsam geri göçer giderim,
Şu Kozan’ da bey olsam ki niderim,
Orda kaldı anam, ni...

batu_41
@batu-41
8 Ekim 2010 Cuma 18:26:44
Atı çektiğinde düzgün bir yere
Bağı tutup vurduğunda semere
Balık ağacından ipi kemere
Tutup sardığında beni hatırla

Kara göz öküzü çifte koşarken
Heybeden tarlaya tohum serperken
Korzivili sabanına takarken
Ho oğul ho derken beni hatırla
...

Hatırla, @merdoğlan
6.10.2010 12:14:07
batu_41
@batu-41
8 Ekim 2010 Cuma 18:23:53
GÖRDÜM

Dostlarım sorarsa bizim elleri
Sabırla yoğrulan cefayı gördüm
Nasır tutmuş eller bükük belleri
Solmuş benizlerde vefayı gördüm

Bir elinde kazma birinde kürek
Toprağa vuruyor rızık diyerek
Terini silerken şükür çekerek
Hakka teslim ...

Gördüm, @merdoğlan
7.10.2010 13:04:50
batu_41
@batu-41
8 Ekim 2010 Cuma 17:59:54
Sevda yollarında pörsüdü ömür
Usanmaz bıkmaz da arar cananı,
Çifte kavrulmuştur yüreğim kömür
Sanal dünyalarda sarar cananı.

Yaşına bakmadan marifet satar
Virane yurdunda define yatar
Umut ekmeğine balları katar
Vuslat gözlemesi dürer cananı...

Bu gönül, @H.İbrahim SAKARYA
8.10.2010 17:28:51
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.786
Şiir Okunma
3.869.120
Yazı Okunma
83.113
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL