(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAR OLACAKTIR ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAR OLACAKTIR ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ustadım bir şairin dediği gibi, Şairleri haykırmayan bir millet sevenleri ölmüş öksüz çocuk gibidir, şiirler ve şairler siz ve sizin gibiler oldukca susmayacak, saygılarımla.
Ellerinize saglik üstad ! sizin gibi hassas duygulu ve sevgi dolu yürekler oldukça evet "var olacaktir siir"sizi tebrik eder devaminin gelmesini temenni ederim.Hürmetle.
Kör şeytan ölmedikçe, Mazlumlar gülmedikçe, Lokmalar bölmedikçe, Var olacaktır şiir.
Güçlüler güçlendikçe, Kılıcı uçlandıkça, Kötüler taçlandıkça Var olacaktır şiir.
Âşık, maşuk oldukça, Aşk gönül’e doldukça, Mecnun saçın yoldukça, Var olacaktır şiir.
Çağladıkça zehirler, Bitmedikçe kahırlar, Yaşadıkça şairler, Var olacaktır şiir.
Oğuzsoylum coştukça, Yalınayak koştukça, Mecrasından taştıkça, Var olacaktır şiir
07.10.2010
Kardeşimin yüreğine ve kalemine şiir yakışıyor.Kutlarım can yürekten.Sevda var oldukça ,sevdalar yaşadıkça şiir varolacaktır elbette...Haklı çağrışımlrdı..