Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
15 Ekim 2010 Cuma 20:44:18
Karabasan

Bu şehir yabancı artık bu kaldırım yabancı,
Elimdeki taşların gelmiyor artık tadı.

Şöyle bir ufuka derin derin bakıyorum.
Karabulut kaplamış nedir? Anlamıyorum.

Boğulmadan bu sığ okyanusların altında,
Nasıl nefes alıyorum! Kim b...

Karabasan, @kevir
15.10.2010 19:55:28
batu_41
@batu-41
15 Ekim 2010 Cuma 20:41:42
Yolumuz emrettiğin hâk yolun
Yüce yaratan her zaman gânidir
Biliriz bu dünya fanidir
Belkide yanı başımızda
Bil ki ölüm anîdir

Bizlere istediğimizde hacet’i verendir
Biz kenter kullarını daim görendir
Biz kulara düşen ,emir ve yasakla...

batu_41
@batu-41
15 Ekim 2010 Cuma 19:28:54
Mükemmel bir serbest şiir okudum sayfanızda.Çok yürekten ve içden di.Okurken inanın koptum şiirden.Bağışlayın beni dost.Yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun işallah.
Sizi geçte bu sayfalarda görmüşde olsam haz aldım şiirinizden.Sayfanızdan.Yüreğiniz d...

Menfissema, @Münevver DÜVER
11.10.2010 19:35:35
batu_41
@batu-41
15 Ekim 2010 Cuma 19:26:13
Haberin alınca şaşırttı bizi
Seni sevenlere bıraktın sızı
Sana kıyanların kör olsun gözü
Ananı dertlere attın da gittin.

Babanın gözyaşı akıyor yerde
Kardeşlerin düştü tükenmez derde
Katillerin daim hep kalsın darda
Ananı dertlere attın da...

batu_41
@batu-41
15 Ekim 2010 Cuma 16:44:39
Gözün karadır
Bahtın karadır
Kara siyahtır
Karadır gözün

Sen var ya sen
Daha çok şiirler yazdırırsın
Yâr diye

Sadık Dağdeviren
Aşık Lüzumsuz


Şiir dile,kalem ele yakışıyor ustam kutlarım sizi
batu_41
@batu-41
15 Ekim 2010 Cuma 16:43:35
üsdad ne deyim sana ben diyorum ayaklı ansiklopedi diye boşa demiyorum.Allah uzun ömürler versin size.Güzel dielerinizi daha çok okusunlar.devrin koca şairi deryası..
batu_41
@batu-41
15 Ekim 2010 Cuma 16:34:40
Bazen sevmektende öteye geçer gözler ama karanlıktır göremez.Kutlarım can sevgi gözlerini karatsada görmeli değilmi...
Ama, @Y. Kaya
15.10.2010 14:32:44
batu_41
@batu-41
15 Ekim 2010 Cuma 14:07:55
Ne sihirbaz ne de kâhin
O bir gönül adamıdır
Alaca’lı Durdu Şahin
Güzelliğin selâmıdır...

Yaşadığı yer Alaca
Sevmez emri, sever rica
Reçetedir her ilâca
Tatlı dili,kelâmıdır...

Edebiyat Defteri’nde
Sevgisi hep en derinde
Kuş...

Durdu şahin..., @oktayzerrin
15.10.2010 13:00:56
batu_41
@batu-41
15 Ekim 2010 Cuma 14:06:45

Ne sihirbaz ne de kâhin
O bir gönül adamıdır
Alaca’lı Durdu Şahin
Güzelliğin selâmıdır...

Yaşadığı yer Alaca
Sevmez emri, sever rica
Reçetedir her ilâca
Tatlı dili,kelâmıdır...

Edebiyat Defteri’nde
Sevgisi hep en derinde
K...

Durdu şahin..., @oktayzerrin
15.10.2010 13:00:56
batu_41
@batu-41
15 Ekim 2010 Cuma 13:30:33
GENÇ OZAN

Üç yaşında felek kış etti yazın
Yalvardın yakardın geçmedi nazın
Tabip melhem bulmaz dinmedi sızın
Akan göz yaşını siler Genç Ozan.

Kötürümler böyle bekler sobayı
Göçersen zalimler çeksin halayı
Giymedin kuşanıp yeşil urbayı
Kün...

Genç ozan, @Genç Ozan
15.10.2010 12:56:32
batu_41
@batu-41
15 Ekim 2010 Cuma 12:45:32
=2=


Kesilir amma, kanamaz kanatır çoğu zaman
Kırmızı ulaşılmaz kırmızı pek çok yaman
Kimsesizlik titretir, renginde kızıl duman
Hayaller kırmızıdır kırmızı kan ve revan

Kırmızı misketler ve zaman. Çocuklarda can
Hayatın çirkin yanı, üşümü...

=2=, @yeğinadnan
14.10.2010 19:16:52
batu_41
@batu-41
15 Ekim 2010 Cuma 12:17:03
Sürdürme bu davayı dayanacak özüm yok
Hiç bakma gözlerime söyleyecek sözüm yok
Bu yalancı dünya da yaşamakta gözüm yok
Bir kez de benim için yorulsun darağacı.

Davacı olana sor anlatsın tüm derdini
İyi dinle cihanın tek kusursuz ferdini
Kurta...

batu_41
@batu-41
15 Ekim 2010 Cuma 11:40:13
İçimden geçeni bir bilebilsen,
Gönül acıların bittimi BACIM.?
Katıla katıla bir gülebilsen
Gönül acıların bittimi BACIM.?

Hasret ile özlem tükendi bitti,
Yürekteki acın seninle gitti,
Bu keder,bu acı canına yetti
Gönül acıların bittimi BACIM...

batu_41
@batu-41
15 Ekim 2010 Cuma 11:29:23
Bir tutam yumurcaklık ;
Çocukluk ellerimde.
Bin yıllk inzibadan artakalan,
Susuzluğa meydan okumuş,
Kardelenler çöllerimde.
Yolculuk umuda doğru..!
Nefes nefes, coşar adım
Başıboş okyanus maviliğinde.
Özgürlüğe dair ne varsa,
Bir bakışa giz...

Vuslat, @ensarpinar
15.10.2010 03:25:25
batu_41
@batu-41
15 Ekim 2010 Cuma 11:20:50
Ben seni düşlerdim.
Şarkımızı söylerdim,
Dişlerim birbirine çarparken.
Kulağıma dayalı radyoma eşlik ederdim
Tüfek gitgide ağırlaşırdı omzumda.
İlk defa kar kurt’u gördüm biliyor musun?
Kar üstünde beyaz minik hayvanlar
Sen geldin aklım...

batu_41
@batu-41
15 Ekim 2010 Cuma 11:06:31
Düğünlerde döktürür
Kocaya kök söktürür,
Bazen lafı büktürür,
Bir âlemdir kadınlar.

Bazısı yapar parti,
Çoğunun vardır şartı,
Gözdeki yaştır kartı,
Bir âlemdir kadınlar.

Kimisi sabah yatar,
Kimi desteksiz atar,
Çırpındıkça çok batar,
B...

batu_41
@batu-41
15 Ekim 2010 Cuma 02:13:46
BEN SABAHA BIRAKTIM YORUM YAZMAYI
batu_41
@batu-41
14 Ekim 2010 Perşembe 23:07:40
Hani kaldırdığın tenekem var ya
O da bana ayıp, sana angarya
Hâlâ öfkeliyim, içim de dar ya
Bizde kalsın edeb-usûl Hasan’ım..

Eser bâki, yalansa sen-ben yalan
Aslı çıkıp fesli gönlüme dolan
Sade bedenle mi? Gözle de olan
Zinayı aklar m...

batu_41
@batu-41
14 Ekim 2010 Perşembe 23:03:33
Bende sizi dinlemeye ve okumaya doyamıyorum can.Harika bir şiir ama kopyalayacağım inan bunu.Yüreğin ve kalemin hep çağlasın.Gözlerin ağlamasın işallah dost kalem kutlarım tekarar.
Yeminim var., @romanci28
14.10.2010 17:31:35
batu_41
@batu-41
14 Ekim 2010 Perşembe 19:57:51
Bu nasıl bir kadermiş ki hep bizleri buluyor
Şili’yi gördüm ben bugün aklım duruyor
İki ceset çıkarılamadı hâlâ orda duruyor
Bu nasıl bir kadermiş Kİ hep bizleri buluyor

Utanıyorum ben artık insanlığımızdan
Bu bizleri yöneten bütün yönet...

Kadermiş, @aliorhan06
14.10.2010 16:38:54
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.752
Şiir Okunma
3.868.906
Yazı Okunma
83.096
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL