Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
10 Ekim 2013 Perşembe 23:23:44


Şairimiz sevgiliye hissettiği duyguların karşısında
boynunu büker ve içindeki yoğunluğu kâğıda dökemez.
Çünkü yazarken içinden geçenler, yazıya döktüklerinden elbette ki çok fazlasıdır.
Hasretler bir başka türlü canlanır,
Hem onları dengel...

Anlasana sevgimi yar, @hamitkaraca
10.10.2013 21:01:58
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
10 Ekim 2013 Perşembe 14:01:04
HANİ ŞAİR DİYORYA HER YAZDIĞIM MISRADA BENİ ARAMAYIN
OKUDUĞUNUZ HER SÖZDE KENDİNİZİ BULUYORSANIZ
DEMEK Kİ BİLMEDEN BİZİM YÜREĞİMİZE DOKUNYORSUNUZ .
İŞTE BİLMEDEN YÜREĞİME DOKUNDUNUZ ŞAİRİM
GÜZEL ŞİİRİNİZİ EN KALBİ DUYGULARLA TEBRİK EDİYORUM.
S...

batu_41
@batu-41
10 Ekim 2013 Perşembe 13:59:19
HANİ ŞAİR DİYORYA HER YAZDIĞIM MISRADA BENİ ARAMAYIN
OKUDUĞUNUZ DA HER SÖZDE KENDİNİZİ BULUYORSANIZ
DEMEK Kİ BİLMEDEN SİZİN YÜREĞİNİZE DOKUNMUŞUM .
İŞTE BİLMEDEN YÜREĞİME DOKUNDUNUZ
ŞAİRİM GÜZEL ŞİİRİNİZİ EN KALBİ DUYGULARLA TEBRİK EDİYORUM.
Sen, @Mustafaoğlu İlyas
10.10.2013 00:11:07
batu_41
@batu-41
10 Ekim 2013 Perşembe 13:58:00
İnsan hissettiği duyguları en güzel yazarak anlatır.
Çünkü yazmak yaşamaktan doğar…
Konuşarak ifade edemediklerimizin bahsinde yazmak imdadımıza yetişir.
Ah bu gönül deltaları ahhhhhhhhhhhhhhhh..
Hissettiğimiz duygular, yaşadıklarımız,
amaçlarım...

Kışşt…, @AZAP
10.10.2013 00:36:58
batu_41
@batu-41
10 Ekim 2013 Perşembe 13:56:13
İnsan hissettiği duyguları en güzel yazarak anlatır.
Çünkü yazmak yaşamaktan doğar…
Konuşarak ifade edemediklerimizin bahsinde yazmak imdadımıza yetişir.
Hissettiğimiz duygular, yaşadıklarımız,
amaçlarımız, acılarımız bu vesile ile yazılarımı...

Gülüm, @Erdoğan BEKTAŞ
10.10.2013 12:52:50
batu_41
@batu-41
9 Ekim 2013 Çarşamba 01:03:10
Sevgi teklifini red-ettim YÂR'in
Yaram var gülümden yaram var benim
Dedi eksilmesin dünyada zarın
Yaram var dilinden yaram var benim

O YÂR'in teklifi ömrümü yedi
Beynimde mazisi kaldı ebedi
Bir hasret türküsü yazda sal dedi
Yaram var gelinde...

Yaram var benim, @yükseli66
8.10.2013 22:52:08
batu_41
@batu-41
9 Ekim 2013 Çarşamba 00:56:17
Unutmak imkansızdır eğerki birde en sevdiği olunca insanın Mevlam mekanını cennet eylesin.. ((( Kİ'M )))cümlesindeki M kaldır gardaşım farkında değilsiniz sanıyorum klevya hatası olmalı..Bendede çok oluyor ..selam saygılarla
Emmoğluma, @Halit Yıldırım
8.10.2013 21:17:43
batu_41
@batu-41
7 Ekim 2013 Pazartesi 16:06:16
Eğer seviyorsan bu özge canı
Yüreğimle kelam eyle her gece
Eğriyi doğruyu hep doğru tanı
Yüreğime selam söyle her gece

Yıldızlara bakıp bakıp ağlama
Vara yoğa kızıp kinler bağlama
Hüzünler büyütüp içim dağlama
Yüreğime selam söyle her gece
...

Yüreğime selam söyle, @Dosteli_
7.10.2013 12:44:53
batu_41
@batu-41
7 Ekim 2013 Pazartesi 15:51:25
Uzun soluklu gece şiirleriinin usta kalemi değerli Kardeşimi canı gönülden kutluyorum Yine güzel bir şiirle süslemiş gönül sayfasını..En dileklerimi yolluyorum o güzel yüreğine kardeşim.Nice güzel şiirlerde buluşmak dileklerimle
Hazan mevsimi, @gül peri
7.10.2013 10:21:17
batu_41
@batu-41
7 Ekim 2013 Pazartesi 15:47:39
KİM BİLİR VUSLATI BEKLERKEN YÜREĞİN ZORUNLU AYRILIKLARA DUÇAR OLMASI..ASLI OLANSA KARDEŞİM YÜREKTEN GÖNÜL VERENLER ELBET ERSİN MURADA DİYOR SAYGILAR İLETİYORUM
batu_41
@batu-41
7 Ekim 2013 Pazartesi 15:43:56
Yine bir isyan yapıştı ruhuma
Ağlamaklı bir sabaha günaydın derken
Silkinemeye çalıştıkça var gücümle
Daha daha derinlere gömülüyorum

Elimi uzatma çabasından uzak
Bilerek hiçbir zaman tutan olmayacağını
Gerçek yanımı saran sahtelikler içinde ...

batu_41
@batu-41
7 Ekim 2013 Pazartesi 15:34:09
Gönül telini döksende sayfa sayfa sayfalara varsa ederi sevdayın esvilenin gözünde mutlaka bulacaktır çağrıların yerini yürekten kutladım kardeşimi
batu_41
@batu-41
7 Ekim 2013 Pazartesi 15:32:30
Sevdalar böyle işte birkere yürek sevmeye görsün değerli kardeşim.Nice güzel şiirlere imza atmanız dileklerimle
batu_41
@batu-41
7 Ekim 2013 Pazartesi 15:30:02
Emeği geçen her iki değerli kardeşimi yürekten tebrik ediyorum ne dene bilirki böylesi güçlü kaleme tebrikten başka...selam saygılarla kardeşim..

Yazdığım tüm şiirler bak herkese ayan'da
Bir ben çaresiz kaldım şu kocaman cihan'da
Artık umud kalm...

batu_41
@batu-41
7 Ekim 2013 Pazartesi 12:21:51
ŞİİRDE TEMA ANLAM BAKIMINDAN FEVKALDE BİR ŞİİR YÜREKTEN KUTLUYORUM...HİÇ BİR ZAMAN EDERİNDEN FAZLA DEĞER VERMEYECEKMİŞSİNİZ İNSANLARA BEN BUNU YAŞAYARAK ÖĞRENDİM..EĞERKİ ADAMIN EDERİNDEN FAZLA DEĞER VERSENİZ,TIPKI HASTALIK GİBİ BEDENE BİR DEFA GİRD...

Nefret, @Mustafaoğlu İlyas
7.10.2013 00:06:22
batu_41
@batu-41
7 Ekim 2013 Pazartesi 01:39:57
Usta GÖSTER AŞK ELİNDEN ÇEKMEYENMİ VAR ALLAH AŞKINA..O güzel yüreğini candan kutluyorum dostum..

Böyleymiş tüm sevdalar atılmıyor ki serden
Çekiyorum çaresiz birşey gelmiyor elden
Bekliyorum selamın esen her türlü yelden
Gözlerim yollarını ne z...

batu_41
@batu-41
6 Ekim 2013 Pazar 19:59:49
Ah ah bu sevdalar kardeşim ahhhhhhhhhhhh..Kimleri ağlatmadı,kimleri ah ettirmedi.Tek taraflı yada sevilenin nazları değilmidir Mecnun misali çöllere dillere gurbet ellere düşüren.Yürekten kutluyorum can..

Kaç yürek harab oldu vedasız gidişlerde
...

batu_41
@batu-41
6 Ekim 2013 Pazar 18:00:07
Usta kaleme övgüler az kalır doğrusu yürekten taebriklerimi gönderiyorum değerli dost..Nazire olsun buda benden...Şiirinizi facede okurken karaladım naciz ane..

Elinde bir testi doldurur suyu
Güzelin endamdan bellidir huyu
Gözleri elâdır selvidi...

Köyün güzeli, @NAZMİ ŞENUSTA
20.2.2012 21:11:42
batu_41
@batu-41
6 Ekim 2013 Pazar 15:30:47
ASIK SURATLI


Mutluluklar gökten zembille inmez.
Herkes mutluluğu kendi yaratır.
Suratsız insanı hiç kimse sevmez.
Yerinde ve kibar gülmek sanattır.

Herkesin derdi var,içinde saklı.
Bir sen misin kahkahaya yasaklı.
Dostlarının senden kaçm...

Asık suratlı, @Mehmet Aktaş
6.10.2013 15:09:03
batu_41
@batu-41
5 Ekim 2013 Cumartesi 13:58:01
Sevdaların malesef acı kaderi bu kardeşim hamit..Heleki sanaldaysa bu herkes dediğin gibi bu yar,yarın yad-el malesef böyle canım..Kutladım güzel göndermeydi
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.677
Şiir Okunma
3.868.412
Yazı Okunma
83.054
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL