Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
16 Ekim 2013 Çarşamba 15:36:09
KALMASIN DEĞERLİ ŞAİRİM ÇOK GÜZELDİ YÜREKTEN KUTLARIM
Hüzün mü kalır, @hamitkaraca
16.10.2013 14:53:27
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
16 Ekim 2013 Çarşamba 12:31:03

Durak YİĞİT


Yine güzel bir şiir yine serzenişleri toplamış mısra mısra.Gönülden tebriklerimi gönderiyorum..Nice güzel paylaşımlara...
Nacizane sayfana katkım olsun kabul buyur..


Sen benim sevdiğim,
Sen benim YÂR'im,
Solumda kanayan
iy...

batu_41
@batu-41
16 Ekim 2013 Çarşamba 00:37:34

Baktım herkes Bayram diye sevinir
Dedim belki süpriz yapar Yar gelir.
Utanırım bu gün Bayram demeye
Sensiz Bayram inan bana Ar gelir...

Bir Bayramım geçse nolur seninle
Gönlüm huzur neşe bulur seninle.
Bir tek oda Cennet olur seninle
Sensi...

Bayram, @kulhilmi
15.10.2013 17:55:40
batu_41
@batu-41
16 Ekim 2013 Çarşamba 00:36:00

Sen diyerek her gece hasret sardım bağrıma
Bu hasreti bağrımdan silmezsem ben namerdim
Yeter ki bir cevap ver vuslat kokan çağrıma
Şu canımı ömrüne ilmezsem ben namerdim.

Bir haber ver razıyım şuradayım yâr diye
Sensiz koca cihana sığmıyorum...

batu_41
@batu-41
15 Ekim 2013 Salı 00:54:47
bir-gün SEN'de anlayacaksın
sevda limanın en iyi barınak olduğunu
bekliyorum döneceksin,
ve yeniden
sil baştan yaşayacaksın sevdayı...

Evet şairem yürekten tebriklerimi gönderiyorum gönül sayfanıza
Yazgı, @Söz Yaşlarım
15.10.2013 00:21:05
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
14 Ekim 2013 Pazartesi 17:03:07
HER İNSANIN ÇOKCUK KALAN YANI ACIR BU ŞİİRİ OKURKEN.NE YAZIK AHAYATIN GERÇEKLERİNİ KİMSE GÖZ ARDI EDİP GÖRMESEDE BAZI KİRLİ VE KARA KALBLİLER VARDIRKİ BU MİLLETİN ANANSIZ BABASIZ KALMASI ONLARIN HİÇ UMRUNDA BİLE DEĞİLDİR..ÇÜNKÜ ONLAR NEFİSLERİNE ÇOKT...

batu_41
@batu-41
14 Ekim 2013 Pazartesi 16:20:53
HOCAM SİZİNDE BAYRAMINIZ MUBAREK OLSUN...MERAK ETME SENİ BUNDAN SONRA KİMSE SEÇMEZ ..SEN ÇOKTAN KURBAN EDİLMİŞİN
Kurban, @Mehmet Aktaş
14.10.2013 16:01:12
batu_41
@batu-41
14 Ekim 2013 Pazartesi 14:26:17
" BAYRAM"IMIZ KUTLU OLSUN

Uzağınız yakın olsun
Gönlünüz neşeyle dolsun
Eş,dostunuz sizi bulsun
,,,BAYRAM'ımız kutlu olsun
,,,Her günümüz BAYRAM olsun

Kötü sözlerdende sakın
Etrafına şöyle bakın
Demeyelim uzak yakın
,,,BAYRAM'ımız kutlu o...

Kurbanlık aranıyor, @Dosteli_
14.10.2013 13:14:09
batu_41
@batu-41
14 Ekim 2013 Pazartesi 14:22:18
Bu güzel duygusalıklar içeren güzel şiirini ve yüriğini gönülten tebrik ediyorum değerli şairimGüzel bir bayram yaklaşmakta,bayramın size ve ailenize insanlık alemine hayoırlara vesile olmasın bütün kalbimle temenni eder bayramınızı kutlarım
batu_41
@batu-41
14 Ekim 2013 Pazartesi 12:54:44
Vurgular ve dokundurmalar harikaydı Gönülden tebrik ediyorum Hayırlı bayramlar değerli şairim..
batu_41
@batu-41
14 Ekim 2013 Pazartesi 12:53:17
şair yüreklim Gönülden tebrik ediyorum..Nice bayramlar ve güzel paylaşımlar diliyorum
batu_41
@batu-41
14 Ekim 2013 Pazartesi 12:40:09
Fevkalde dizeleri canı gönülden kutluyorum değerli hocam.Mevlam her şeyi gönlünüzce eylesin.Hayırlı bayramlar diliyorum
İçimde ki ateşin yalaz'ı, @AZAP
14.10.2013 02:30:38
batu_41
@batu-41
14 Ekim 2013 Pazartesi 12:38:23
Bzde yürekten Haclarının ve dualarının kabulünü dileriz.Mevlam her müslümana oraya gitmeyi nasip eyle..Bayramınız mubare olsun hocam
Hacılar, @CemalettinGÜRPINAR
14.10.2013 07:33:44
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
14 Ekim 2013 Pazartesi 12:36:38
Eh bayramdada hicv etmekten geri kalmadık maşallah.Besti kardeşim vallahi harfi harfine doğru dersin,inşallah sende kurban eti yersin..Ne yazıkki şimdi o güzel hasletlerimiz birer birer kayboluyor,hem bu teknoloji hemde zaman o güzellikleride eskitiy...

Kurbanınız kabul olsun, @bestikoc
14.10.2013 07:07:38
batu_41
@batu-41
13 Ekim 2013 Pazar 18:39:07
Dinler mi şahla sultan sevda düşse gönüle
Ömrünü çürütse de düşüp gider önüne
Kararır düşünceler bakmaz olur sonuna
Sen gönlüme hoş geldin safa geldin sevdiğim

Meyil vermeye görsün can yare kurban olsun
İsterse çiçek gibi gençliğim onda solsun...

Safa geldin sevdiğim, @hamitkaraca
13.10.2013 11:16:17
batu_41
@batu-41
13 Ekim 2013 Pazar 14:10:28
şiir yüreğin gam keder görmesin değerli dost dostyeli güzel şiirini ve o güzel yüreği tebrik ediyorum
Serçeşme misali, @Dosteli_
13.10.2013 12:38:13
batu_41
@batu-41
11 Ekim 2013 Cuma 15:20:02
GÖNÜL DEMİNDE MÜKEMMEL DİZELER GÖNÜLDEN TEBRİK EDİYORUM...SONER'e yürekten katılıyorum..Ziraharfi harfine doğru imgeleri kullanmış..Klevye başı geniş ver veriştir,ne fark ederki..Terbiyesizlikten öteye ahlak yoksunu yazarlar sürüsü o kadar çokki..
...

batu_41
@batu-41
11 Ekim 2013 Cuma 02:29:45
BÜTÜN DOSTLARIMIN HÜÜNSÜZ KEDERSİZ GÜLMELERİ DİLEKLERİMLE..ELLERİNİZE SAĞLIK ŞAİRİM
Gül kardeşim, @Sivaslı Remzi
11.10.2013 02:24:51
batu_41
@batu-41
11 Ekim 2013 Cuma 02:28:07
Okunası şiirlerin kalemini canı gönülden kutlar nice şiirler yazmanızı dilerim...

Sana duygularım yazarken kalem
Bunca şiir yazdım aklım almıyor
Yinede şu dilim aciz kalıyor
Lâl eder dilimi çeker giderim...Durak YİĞİT
Sevmiyorsan söyle, @Mihriban81
11.10.2013 00:04:37
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
11 Ekim 2013 Cuma 00:59:45
İnsana önce ilk darbeyi en sevdikleri vurur değerli dostum..O kadar çok örneklerini ben yaşadımki Hani derler ya kitap olur yaşadıklarımı anlatsam diye işte öyle...
Kimseye güvenme yalan dünyada
Soyar bırakırlar ortada seni
Dostum sandıkların ayr...

&kimin umrunda&, @Erol Mert UZUN
11.10.2013 00:49:11
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.524
Şiir Okunma
3.867.317
Yazı Okunma
83.011
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL