Ölüm hoş gelir bana deccalın bileğinden Yara almak istemem dostların hançerinden Aldırma diyor gönlüm nankorun sözlerine Kırkyıl sırtında taşı birgün yere koyarsan; kin ve nefret fışkırır nefretli gözlerinden
ilyas.a
Okuyup yorum ve eleştiri yazan tüm dost ve forumdaşlara, saygılarımı bırakıyorum !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nefret şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nefret şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet kardeşim nankörlü ,insana yapılacak en kötü hareketlerden birisi.Allah bu gibi kişilerden korusun hepimizi.Bizi hiç farkına varmadan sırtımızdan hançerlerler.
ŞİİRDE TEMA ANLAM BAKIMINDAN FEVKALDE BİR ŞİİR YÜREKTEN KUTLUYORUM...HİÇ BİR ZAMAN EDERİNDEN FAZLA DEĞER VERMEYECEKMİŞSİNİZ İNSANLARA BEN BUNU YAŞAYARAK ÖĞRENDİM..EĞERKİ ADAMIN EDERİNDEN FAZLA DEĞER VERSENİZ,TIPKI HASTALIK GİBİ BEDENE BİR DEFA GİRDİNMİ ÇIKMAK BİLMİYOR.ONUN ANLADIĞI DİLDEN KONUŞMANIZ GEREKİR..ŞİMDİ BİZE DÜŞENSE BU HAYATTAN ÖĞRENDİKLERİMİZİ GELECEK NESİLLERE HAYIRLISI NE VE NASIL OLUYORSA ARAŞTIRIP ÖLE ONLARA BIRAKMAMIZ GEREKİYOR.. BİR AĞBEYİNİZ OLARAK TAVSİYEM BUDUR..ÜZERİNDE DÜŞÜNÜLMESİ GEREKTİĞİNİ İBRET ALMAMIM BABAINDA BU ŞİİRİ ŞİİRİNİZ ALTINA ASIYORUM.. BELKİ BANA KIZANLAR OLACAKTIR..HİÇTE UMRUMDA DEĞİL...BU GÜN İNSANLIĞIN VE ÜLKEMİZİN GELDİĞİ AHVAL BUDUR İŞTE..KİMİ SEVİYORUM DERKEN KURT MİSALİ DİŞE KAN DEĞDİĞİNDE YAVRUSUNU YİYOR İŞTE BİZDE ÖYLE ETTİK...SONRADA ŞİİRDE OLDUĞU GİBİ TİMSAH YAŞLARI DÖKÜP TÖVBE İSTİFARA OTURDUK...
VATAN VE HÜRRİYET ŞAİRİ " NAMIK KEMAL'İN " KALEMİNDEN..
Edepsizlikte tekleriz Kimi görsek etekleriz. Hak'tanda yardım bekleriz, Ne utanmaz köpekleriz..!!
İnsanmıyız neyiz seçilmez ? Bir zehirdir içilmez. Tavrımızdan da geçilmez Ne utanmaz köpekleriz..!!
Biz bakmadan sağa,sola Düşman girdi İstanbul'a Sattık vatanı bir pula Ne utanmaz köpekleriz..!!
Dalkavuklukla irtikap İşte etti bizi harab. Sen söyle ey Şevketmeab Ne utanmaz köpekleriz..!!
NE GARİB ŞÖYLE BU ŞİİRİ İRDELEYİNCE.TIPKI CAHİLİYE DEVRİNDE OLDUĞU GİBİ MÜŞRİKLER YİYCEKLERİNDEN PUT YAPIP TAPARLARDI, AÇIKINCADA OTURUP BİR GÜZEL YERLERDİ.. İŞTE O GÜN PADAŞİHA BAŞ KALDIRANLARIN BAŞINDA NAMIK KEMAL'de VAR İDİ ..HEMDE EN ÖNDE GİDENLERDEN Dİ TIPKI BU GÜN FAİLİ MEÇHULLERİN KARANLIKTA KALDIĞI GİBİ.. SUÇU İŞLEYENLER,ELİNİ KOLUNU SALLAYARAK,DIŞARDA GEZDİKLERİ GİBİ GÜNAHSIZ İNSANLARINSA CEZA EVLERİNDE ÖMÜR TÜKETTİKLERİ GİBİ.. MESALA SİVAS MADIMAK OTELİNDE ÇIKARTILAN KASITLI YANGIN, VE VURULARAK ÖLDÜRÜLEN İNSANLARIN YANDI GÖSTERİLDİĞİ GİBİ, UYDURMA BİR İKİ PK.K.LI MİLİTANIN KAMARADA GÖSTERİLMESİ GİBİ.. İŞTE GEZİ OLAYLARI,ALTINDA NE PİSLİKLERİN DÖNDÜĞÜ BELLİ OLDUĞU HALDE HALA SUÇU BAŞKALARINA ATANLAR, HÜKÜMETİ SUÇLAYANLAR GİBİ.. DAHA SAYMAKLA BİTMİYOR İŞTE BİTMİYOR BU SÖZLERİM ERMENİ MAŞALARINADIR...
NAMIK KEMAL DOĞRU DEMİŞ .." NE UTANMAZ KÖPEKLERİZ "..
Umut edip hep bekledik Dert üstüne dert ekledik Bu vatanı elimizle Koslara biz itekledik Ne utanmaz köpekleriz..!!...DURAK YİĞİT
batu_41 tarafından 10/7/2013 12:28:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
...İlyas bey ben şuna kanaat getirdim hepimiz aynı dertten muzdaribiz,
...demek ki hepimize birden yazıklar olsun.
...çocukluğumdan beridir şiir yazarım. İlk Karacaoğlan türü bir şiirle başladım ve daha sonra onların tümünü yırtıp AKİF-NECİP FAZIL hattına çekildim. ve bu yörüngede devam edip geldim. 2010'dan itibaren de SANAL ortamda yer aldım ama KİME EL ATTIYSAM, KİME GÜVENDİYSEM ELİM BOŞA ÇIKTI.
...hep SUKUT-U HAYALE uğradım. bir türlü anlam veremiyorum.
Ölüm hoş gelir bana deccalın bileğinden Yara almak istemem dostların hançerinden Aldırma diyor gönlüm nankorun sözlerine Kırkyıl sırtında taşı birgün yere koyarsan; kin ve nefret fışkırır nefretli gözlerinden
Çok güzel ve anlamlı dörtlük tebrik ediyorum selamlar...........
Kısa öz anlam dolu dörtlüktü alkışlıyorum usta kalemi Yüreğin kalemin var olsun Yürek sesin susmasın ______________________________________________Saygılar